Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole nähnyt lapsiani yli kuukauteen

Vierailija
16.07.2026 |

En ole voinut puhua lapsieni kanssa, kuin yhden kerran 50 päivän aikana

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mäkään nähnyt kohta kuukauteen. Lapsi asuu isällään ja asutaan pitkän välimatkan päässä. Soitellaan kyllä päivittäin. Ensi viikonloppuksi tulee kylään joten sillon katkeaa tämä countdown, onneksi. 

Miksi asuu isällä? 

Koska isä on parempi lähivanhempi. Jäi asumaan vanhalle paikkakunnalle, minä muutin työn perässä. Miksi repiä lapsi tutusta ympäristöstä? Lisäksi hänen työnsä on säännöllistä, mä painan ympäripyöreää päivää ja matkustelen työn takia paljon. Lapsen on isällään parempi ja lapsen paras on se mikä ratkaisee, ei vanhempien kaipaus, halut tai tarpeet. Että siksi. 

Vierailija
102/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa ei hylkää, puppa rakastaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meillä oli isä itse joka yritti lapsia käännyttää minua vastaan, kun olivat pieniä. Fiksuja kun lapset kuitenkin ovat, eivät uskoneet. Nyt sitten eivät siellä juuri käy. Sopimus toki edelleen viikko-viikko, mutta eipä heitä pakottaa voi. Käyvät joskus viikonlopun siellä kuitenkin. Siihenkään en tietenkään pakota, kannustan toki, että isäänsä näkisivät. Isä itse ei kuitenkaan enää niin yhteyttä edes pidä, vaikka niin lähellä asuukin. Lomallakaan ei edes kysellyt, että olisivat viettäneet aikaa yhdessä. 

Se teinien äiti.