Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole nähnyt lapsiani yli kuukauteen

Vierailija
16.07.2026 |

En ole voinut puhua lapsieni kanssa, kuin yhden kerran 50 päivän aikana

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hyvä, rakastava ja tunnollinen osasi hoitava isä niin miksi exäsi ei halua sinun olevan yhteyksissä lapsiksi? Eri asia jos olet lasten nähden ollut esim. humalassa tai et ole aina asettanut lapsiasi ensimmäiseksi mutta oletan, että näin ei ole tapahtunut.

Ei kukaan jaksa yksipuolista yhteydenpitoa, oli kyse kaverista, seurustelukumppanista tai omista lapsista. 

Mitä vittua selität? Jos lapset ovat niin pieniä, ettei heillä ole omia puhelimia, tottakai se yhteydenpito on isän vastuulla. Sillä hän näyttää haluaako oikeasti olla yhteydessä lapsiinsa vai ei. 

Etkö osaa lukea? Ap kertoi yrittäneensä, kyllä se on äidin vastuulla kun estää, ei isän. 

Osaan oikein hyvin lukea. Ap uikuttaa, että exä ei ota oma-aloitteisesti yhteyttä. Samalla itse ei laita tikkukaan ristiin, että menisi vaikka käymään siellä missä lapet asuvat. Tyypillinen miesvauva, joka odottaa, että nainen hoitaa kaiken ja itse ei tarvitse kuin vastata puhelimeen. Ei ihme, että exä on lähtenyt noin kauas. 

Vierailija
42/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ryyppyputki päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset voi olla oksettavia, hyi helvetti. Aivan sairasta sakkia. Sääliksi käy niitä lapsia joita nämä vihaa täynnä olevat katkerat akat kasvattaa. Toivottavasti eivät ole poika lapsia! Varmasti purkavat noita sairaita miehiä kohtaan tuntemia katkeruuksiaan myös heihin. Voi poika parat millaiset äidit heitä kasvttaa. 

Vierailija
44/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on yleensä hyvin painavat syyt, jos noin etäälle muutetaan. Jos olisi kyseessä hyvä ja rakastava isä, äiti olisi jäänyt lasten kanssa lähietäisyydelle ja lapsille olisi järjestetty esim. viikko-viikko-systeemi. 

Vierailija
45/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset voi olla oksettavia, hyi helvetti. Aivan sairasta sakkia. Sääliksi käy niitä lapsia joita nämä vihaa täynnä olevat katkerat akat kasvattaa. Toivottavasti eivät ole poika lapsia! Varmasti purkavat noita sairaita miehiä kohtaan tuntemia katkeruuksiaan myös heihin. Voi poika parat millaiset äidit heitä kasvttaa. 

Ai nämä existään ulvovat ovat naisia? Tuskinpa. 

Vierailija
46/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako sinun oloasi, kun saat oksentaa tuollaista päivänselvää yksinäisen incelin ulinaa  tänne? 

Vierailija
47/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole meidänkään lapset nähneet isäänsä moneen viikkoon. Isä asuu 400m päässä ja ei edes soita teineille. Huomenna sinne menevät ja nyt jo harmittelevat kun huomenna pitää mennä. Ihan itse isä on välinsä pilannut, niinkuin yli 90% näistä iseistä, vaikka osa muuta väittää. 

Vierailija
48/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset ovat nuoria, on valitettavan yleistä, että ex esim. estää miehen täysin ja sitten selittelee lapsilleen ja lähipiirilleen, miten miestä ei vaan kiinnosta pitää yhteyttä, että onpa paska. Ei mies voi tehdä tuossa tilanteessa käytännössä mitään, kun lastensuojelukin on kallellaan äitiin useimmiten. 

Vierailija
49/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole nähnyt kohta viiteen vuoteen. Akka vieroitti ja esti näkemisen. Tajusin jossain vaiheessa että on parempi luovuttaa kun minulle selvisi yhteisen tuttavan kautta että kutsuu toista miestä isäkseen, eikä ilmeosesti edes muista minua enään lainkaan, joten lapselle varmasti parempi että luovutin kun se että olisin väkisin jatkanut taistelua ja nähtäisiin, sehän vain repisi, hämmentäisi ja sekoittaisi lapsen päätä kun hänelle vieras ukko tulee yhtäkkiä kuvioihin esiintymään isänä kun kotona kerran on mies jota isänä pitää. 

Olen täysin samaa mieltä, että lapselle on parempi olla jonkun fiksun miehen lapsena sen sijaan, että tapaisi sinua. 

Voi olla niinkin. Mistäs sen tietää kun en "isää" tunne. 

Älä välitä näistä mielenvikaisista akoista. Yrittävät vain loukata kun oma elämä on paskaa, äijä pettää ja kakarat vihaa. Joutuvat purkamaan muihin pahaa oloaan kun peilistä näitä tuijottaa vanha katkera lehmä. 

Kylläpä onkin taas melkoinen avohoito lauma vauhdissa. Ja näillä saa olla lapsia... Kyllä sääliksi käy. Näiltä pitäisi ottaa lapset pois ja pakko sterkata. Sitä tietää kyllä millaisia hulluja näiden lapsista tulee. Tollasien äitien kanssa kasvavat eivät koskaan kehity normaaleiksi yhteiskunnan jäseniksi. Voi kun joku pelastaisi lapsi raukat näiden kotkien kynsistä. 

Vierailija
50/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan liittyvänä huvituksena. Meillä on noin 100 000 vastaavaa isää. Edustavat kunnoltaan ja ominaisuuksiltaan ikäluokkansa kyvykkäimpiä mm. työelämässä. Tiukassa tilanteessa nämä pitäisi laittaa rintamalle, ketähän nämä kyvykkäimmät puolustaisivat?

Vierailija
51/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole meidänkään lapset nähneet isäänsä moneen viikkoon. Isä asuu 400m päässä ja ei edes soita teineille. Huomenna sinne menevät ja nyt jo harmittelevat kun huomenna pitää mennä. Ihan itse isä on välinsä pilannut, niinkuin yli 90% näistä iseistä, vaikka osa muuta väittää. 

Kerropa teineille, että Suomessa laki takaa heille oikeuden olla menemättä isänsä luokse, jos eivät halua. 

Vierailija
52/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole nähnyt kohta viiteen vuoteen. Akka vieroitti ja esti näkemisen. Tajusin jossain vaiheessa että on parempi luovuttaa kun minulle selvisi yhteisen tuttavan kautta että kutsuu toista miestä isäkseen, eikä ilmeosesti edes muista minua enään lainkaan, joten lapselle varmasti parempi että luovutin kun se että olisin väkisin jatkanut taistelua ja nähtäisiin, sehän vain repisi, hämmentäisi ja sekoittaisi lapsen päätä kun hänelle vieras ukko tulee yhtäkkiä kuvioihin esiintymään isänä kun kotona kerran on mies jota isänä pitää. 

Olen täysin samaa mieltä, että lapselle on parempi olla jonkun fiksun miehen lapsena sen sijaan, että tapaisi sinua. 

Voi olla niinkin. Mistäs sen tietää kun en "isää" tunne. 

Älä välitä näistä mielenvikaisista akoista. Yrittävät vain loukata kun oma elämä on paskaa, äijä pettää ja kakarat vihaa. Joutuvat purkamaan muihin pahaa oloaan kun peilistä näitä tuijottaa vanha katkera lehmä. 

Kylläpä onkin taas melkoinen avohoito lauma vauhdissa. Ja näillä saa olla lapsia... Kyllä sääliksi käy. Näiltä pitäisi ottaa lapset pois ja pakko sterkata. Sitä tietää kyllä millaisia hulluja näiden lapsista tulee. Tollasien äitien kanssa kasvavat eivät koskaan kehity normaaleiksi yhteiskunnan jäseniksi. Voi kun joku pelastaisi lapsi raukat näiden kotkien kynsistä. 

Se, että sinusta tuli sekopää, ei tarkoita, että kaikista tulee. Turhaan purat omia traumojasi tuollaisen älyvapaaseen mölinään. 

Vierailija
53/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus: Eivät halua mennä kun äitiä leikkivä kanttura on valehdellut ja panetellut isää lapsille siitä asti kun ovat puhetta ymmärtäneet. 

Muuten hyvä yirtys voimaantua, mutta meillä erottiin kun lapset olivat jo yläkouluikäisiä. Isältään loppui kiinnostus siinä kohtaa, kun olisi pitäinyt yksin ottaa vastuu lapsista edes 2 kertaa kuukaudessa

t. eri

Vierailija
54/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset ovat nuoria, on valitettavan yleistä, että ex esim. estää miehen täysin ja sitten selittelee lapsilleen ja lähipiirilleen, miten miestä ei vaan kiinnosta pitää yhteyttä, että onpa paska. Ei mies voi tehdä tuossa tilanteessa käytännössä mitään, kun lastensuojelukin on kallellaan äitiin useimmiten. 

Minä menisin tuollaisessa tilanteessa ihan konkreettisesti paikanpäälle. Odottaisin vaikka oven takana kunnes äiti lapsineen tulee kotiin, jos ei muu auta. 

Vierailija
55/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako sinun oloasi, kun saat oksentaa tuollaista päivänselvää yksinäisen incelin ulinaa  tänne? 

Sori, mutta olen kyllä naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Etkö tiennyt että ei tarvitse olla mies jotta voi vihata ja halveksia tuollaisia sairaita narsisti akkoja? 

Vierailija
56/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ex-akka lasten kanssa 400km päässä. Ei oma-aloitteisesti soita eikä laita viestiä. Ei ajattele lasten isää

Miksi yhteydenpito omien lastesi kanssa olisi kiinni siitä onko ex oma-alotteinen asian suhteen? Ikävä, että ylipäätään päädyitte eroamaan. Eivätkö lapset voi asua luonasi?

Niin. On myös isiä, joita oma lapsi ei kiinnostanut vähääkään, eikä ollut välimatkasta kiinni, kun asuttiin vajaan puolen kilometrin päässä toisistamme. Välillä meni viikkoja, ettei kysynyt sen paremmin lapselta kuin äidiltäkään, miten ainoalla lapsellaan menee. Saati että olisi halunnut tavata. Onneksi tytär on aikuinen ja saa itse valita, kenen kanssa viettää aikaansa ja kenen ei. 

Vierailija
57/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta isää tiedät, vai kertoivatko muut kaltaisesi lähiö mammat, miten heidän lastensa iseisät olivat kaikki narsisteja jne? 

Vierailija
58/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on lapsia, ymmärrän hyvin, miksi exäsi ei anna heidän tavata sinua. Melkoisen psykopaattista tekstiä tulee sieltä. 

Vierailija
59/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus: Eivät halua mennä kun äitiä leikkivä kanttura on valehdellut ja panetellut isää lapsille siitä asti kun ovat puhetta ymmärtäneet. 

TÄMÄ! Huomaahan sen nyt tuosta kirjoituksestakin. Katkera eukko joka vieraannuttanut omilla valheillaan lapset isästään ja kääntänyt isää vastaan. Ei selkeämpää tapausta voisi ollakkaan. Nuo tunnistaa jo kaukaa pelkän parin rivin perusteella. 

Vierailija
60/103 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin tuollaisessa tilanteessa ihan konkreettisesti paikanpäälle. Odottaisin vaikka oven takana kunnes äiti lapsineen tulee kotiin, jos ei muu auta. 

En suosittele, tulee syyte vainoamisesta. T. Tuon kokenut