Mitä pyyteetöntä huomaavaista teit tänään toisen ihmisen hyväksi?
Kommentit (72)
Katkoin oksia polun varresta, että ei kasva umpeen.
Vierailija kirjoitti:
Olin hiljaa.
Sama. En edes pilkannut ap:n typerää aloitusta...hups...
Mulle kävi kesälomareissulla siis reissun päällä näin, että menin pankkiautomaatin kautta markettiin ja sisällä huomasin että kauppakassistani oli pudonnut mun pienempi laukkuni, mikä sisälsi lompakkoni, kännykkäni, auto ja kotiavaimeni. Voitte kuvitella mikä paniikki.
Ei ikinä ole käynyt näin. Se laukkukin oli vielä synttärilahja, siis aika arvokas.
Epätoivoisena palasin automaatille, no eihän se nyt sieltä enää löytynyt.
Itku silmässä käännyin ja melkein törmäsin naiseen joka oli mun ojentamassa mun laukkua.
Sanoi että oli huomannut laukun putoamisen.
Ei halunnut löytöpalkkaa vaan toivotti hyvää kesää. Toivottavasti hänellä myös mitä mainioin kesä, koska mun kesäni hän hyvällä teollaan pelasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästin karkkipussin kanssa jonottaneen lapsen kassajonossa eteeni (mulla ostoskärry täynnä).
Eli teit jostain teinitytöstä entistä pullukamman entistä nopeammin.
Sä oot varmaan tosi mukavaa ja suosittua seuraa . Kommentit tommosia omituisia.
Eräs asiakas kysyi työpaikallani tietä erääseen paikkaan, niin saatoin hänet perille sen sijaan että olisin käskenyt infoon kysymään. On sokkeloinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa on yhteinen, suosittu kuivaushuone. Viikkasin viimeisen päälle kauniisti kuivat pyykit, niin on helppo hakea siitä. (meidän rapussa ei koskaan heitellä kuivia pyykkejä sikin sokin, oikeastaan kaikki ovat huomaavaisia ja tekevät samoin,) Kiva kerrostalon väki.
Siis mitä ihmettä. Koskit toisten pyykkeihin. Oikeasti inhottavaa. Jokainen myös viikkaa omalla tavallaan, ripustaa henkariin, mankeloi, silittää.
Fiksusti tehty että siististi asettaa kuivat pyykit naruilta kuivauspöydälle. Jotkut heittelee pitkin pölyistä lattiaa tai ryttää kaikki myttyyn sekaisin. Tuossa talossa asuu on fiksuja ihmisiä.
Fiksut ihmiset hakevat pyykkinsä välittömästi niiden kuivuttua.
Fiksuimmat jopa seuraa omien pyykkiensä kuivumista siinä kuivaushuoneessa istuskellen ja rävähtämättä pyykkinaruja tuijotellen.
Vahtivat samalla ettei kukaan pääse koskemaan. Kätevää. Voi sitten välittömästi ottaa ne niiden kuivuttua.
Laitoin perheelleni lounaan ja päivällisen, joiden ainekset olin itse tienaamillani rahoilla ostanut. Normihomma.
M66
Vierailija kirjoitti:
Olen kerännyt tänään maasta roskia n kolme kappaletta. Jätskipapereita..keksikääreitä..sipsipusseja. tuttuja maastossa.
Linnutkin voi noita levitellä mutta se on aina roskisten tuntumassa.
Kiitos kun toimit noin. Roskien kerääminen pois luonnosta on oikeasti hieno teko. Eläimille tosi haitallisia esim muovi- ja metalliroskat.
Keräsin lasinsirut pois uimarannalta ja rantavedestä.
Ymmärrätkö ollenkaan, mistä tässä keskustellaan? Luetun ymmärtäminen...