Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pyyteetöntä huomaavaista teit tänään toisen ihmisen hyväksi?

Vierailija
16.07.2026 |

Ne pienet teot josta tulee niin hyvä mieli.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin hiljaa. 

Minä yritän vasta opetella tuota vaikeaa taitoa kovasti.

"Niin moni jättää käyttämättä arvokkaan tilaisuuden olla hiljaa" (Lainaus elokuvasta Hiljainen tyttö , löytyy Yle Areenasta)

Ihana.

Minulle on usein valitettu siitä että olen liian hiljainen.

Vierailija
22/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin oven tuntemattomalle, keräsin ja palautin tyhjät lasit naapuripöydästäkin kun lähdin terassilta, ostin murulleni mansikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin lesbopariskunnalle kadulla että olette sairaita. Toivottavasti ottavat opikseen. 

Oletpa tyhmä ja huonokäytöksinen.

Vierailija
24/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin korkealta hyllyltä lyhyehkölle naishenkilölle jonkin tuotteen kaupassa, tosin en tänään vaan edellisellä kauppareissulla. Teinkö pahasti?

Sano reilusti vaan 👧kääpiö. 

Vierailija
25/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun en saanut ostoskärryjärivistä otettua lukittua kärryä käyttöön kun puuttui se kolikko. Joku tuntematon joka oli palauttamassa kärryjä tuli siihen ja huikkasi : hei ota nää mun! Se että joku on niin fiksu että huomaa ympäristössä muutkin ihmiset... on lohdullista ja virkistävää.

Vierailija
26/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa on yhteinen, suosittu kuivaushuone. Viikkasin viimeisen päälle kauniisti kuivat pyykit, niin on helppo hakea siitä. (meidän rapussa ei koskaan heitellä kuivia pyykkejä sikin sokin, oikeastaan kaikki ovat huomaavaisia ja tekevät samoin,) Kiva kerrostalon väki.

Siis mitä ihmettä. Koskit toisten pyykkeihin. Oikeasti inhottavaa. Jokainen myös viikkaa omalla tavallaan, ripustaa henkariin, mankeloi, silittää. 

Vierailija
27/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin nokkaan..

Vierailija
28/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin lesbopariskunnalle kadulla että olette sairaita. Toivottavasti ottavat opikseen. 

Oletpa tyhmä ja huonokäytöksinen.

Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?

Vierailija
29/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavaisuus --> pienen ihmisen sotaa globaalia kusipäisyyttä vastaan, pienin teoin.

Vierailija
30/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin korkealta hyllyltä lyhyehkölle naishenkilölle jonkin tuotteen kaupassa, tosin en tänään vaan edellisellä kauppareissulla. Teinkö pahasti?

Sellaiset vammaiset saa NIIN paljon tukea Suomessa, että pärjäävät hyvin itse. 

Ei vakuttanut vammaiselta, oli vaan tyypillinen tumppi suominainen.

Vierailija
31/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoin pihan lähellä olleen kyyn. 

Vierailija
32/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla loukussa oli taas kissa, soitin naapurin miehelle joka hakee ne aina pois. 

Vierailija
33/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoin perheelle missä suunnassa on Lidl.

Eivät omista puhelinta???

Höh, miksi soittaa puhelimella mulle, kun mä olin ihan vieressä ja neuvoin mielelläni.

Vierailija
34/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin kaverin pudonneen hanskan. 

Vierailija
35/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapoin pihan lähellä olleen kyyn. 

Hieman samaan liittyen : varoitin koiran ulkoiluttajia tien yli luikertelevasta kyistä. Näin 2 jotka ylitti tien. Jos kyy pistää maastoa nuuhkivan koiran kuonoon voi olla seurauksena vakava tilanne.

Kun kyyt ovat rauhoitettuja, tuntuu että ne ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti. Päiväkodin lähistöllä ja parkkipaikalla näen myös usein kyitä. Siinä on metsä lähellä.

Vierailija
36/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitin jotain n.1,5 vuotiasta lauttamatkalla.

Vierailija
37/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin hiljaa. 

Minä yritän vasta opetella tuota vaikeaa taitoa kovasti.

"Niin moni jättää käyttämättä arvokkaan tilaisuuden olla hiljaa" (Lainaus elokuvasta Hiljainen tyttö , löytyy Yle Areenasta)

Ihana.

Minulle on usein valitettu siitä että olen liian hiljainen.

Hei , se elokuva on myös ihana, suosittelen sua katsomaan sen. Laitan suoran linkin tähän jos haluat katsoa sen  (päivän huomaavainen tekoni, heh)

https://areena.yle.fi/1-67412312

Vierailija
38/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu esim että pyysikö nainen apua? Mitä ja miten ojensin? Kysymyksesi vihjaa että jotain oitoa on tapahtunut 

Vierailija
39/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa on yhteinen, suosittu kuivaushuone. Viikkasin viimeisen päälle kauniisti kuivat pyykit, niin on helppo hakea siitä. (meidän rapussa ei koskaan heitellä kuivia pyykkejä sikin sokin, oikeastaan kaikki ovat huomaavaisia ja tekevät samoin,) Kiva kerrostalon väki.

Siis mitä ihmettä. Koskit toisten pyykkeihin. Oikeasti inhottavaa. Jokainen myös viikkaa omalla tavallaan, ripustaa henkariin, mankeloi, silittää. 

Fiksusti tehty että siististi asettaa kuivat pyykit naruilta kuivauspöydälle. Jotkut heittelee pitkin pölyistä lattiaa tai ryttää kaikki myttyyn sekaisin. Tuossa talossa asuu on fiksuja ihmisiä.

Vierailija
40/72 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerännyt tänään maasta roskia n kolme kappaletta. Jätskipapereita..keksikääreitä..sipsipusseja. tuttuja maastossa.

Linnutkin voi noita levitellä mutta se on aina roskisten tuntumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme