Miksei kerrostalojen rappukäytävillä voisi olla joku putki, mihin voi pudottaa roskapussit?
Ei tarvisi kävellä portaita alas ja ulos asti jos haluaa viedä roskat.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noita kuiluja sitten pesisi? Voisi tulla kalliiksi, kun joutuu palkata jonkun erikoistuneen työntekijän niitä rassaamaan. Varmasti alkavat haista jossain vaiheessa. Kännikalat oksentaa niistä suoraan alas.
Kannabiksen polttajat paskovat niistä suoraan alas.
Parempi sinne putkeen paskoa kun rappusille
Mutta vielä parempi olisi vetää sinua turpaan niin ettet pasko mihinkään..
Vanhemmissa taloissa oli kierreportaat ja sen keskellä iso reikä 😂. Sinne vaan
Hyi mikä kuolema pudota putkeen paskalla ollessa
Vierailija kirjoitti:
Kuka noita kuiluja sitten pesisi? Voisi tulla kalliiksi, kun joutuu palkata jonkun erikoistuneen työntekijän niitä rassaamaan. Varmasti alkavat haista jossain vaiheessa. Kännikalat oksentaa niistä suoraan alas.
Työttömät vois laskea liukumäkeä niistä kuiluista niin siinä putsaantuis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla noin laiska?
Kyse ei välttämättä ole laiskuudesta. Ihmisillä on erilaisia vammoja ja sairauksia, joiden takia portaiden ramppaaminen on työlästä.
Minulla niitä riittää. Olen monisairas. Krooniset kivut ollut 20 vuotta. Silti haluan liikkua edes roskikselle.
Uutinen lapselle: Kaikilla ei ole sama tilanne kuin sinulla. Minulla on välillä polvi niin kipeä, etten yksinkertaisesti pysty kulkemaan portaita. Onneksi on terve puoliso.
Lapselle?
Kyllä, lapselle. Lapsihan sitä täytyy olla, jos kuvittelee, että kaikilla on sama tilanne kuin itsellä. Aikuinen ymmärtää erilaisia tilanteita.
Exän isovanhempien talossa oli tällainen roskakuilu. Olihan se kätevää tietenkin ja silloin ysärin alussa ei ollut ongelmia. Kävin siivoamassa heillä joskus ( vaikka mitään siivottavaa ei ollut).
Kaivopuistossa Helsingissä.