Lähden hetken päästä 60 kilometrin pyörälenkille. Tekosyysi mikset tee samoin?
Kommentit (84)
Vie se fillari takas sinne mistä nyysitkin etkä polje sitä sinne sun narkkiluolaasi myytäväksi.
toivottavasti minä minä ap mouho jää auton alle.
No kun ei oo just sen mittaista tietä :( Pakko ajaa iltalenkikseen se ainainen 127 km. pätkä. Kyllä olisikin mukava päästä noin vähällä. Edes räntäsateella tai pakkasella.
Eipä kerro päämäärää, joten mitään pyörälenkkiä ei ole edes tulossa.
Tulin juuri 25km kevyeltä pyörälenkiltä, välill pulahdin järveen. Kova tuulenvire teki matkasta mukavan. Nyt suihkuun ja kotiterassille nauttimaan heinäkuun helteistä, on muuten halpaa lomailua.
En mä nyt. Kävin saunassa ja nyt rentoudun kumppanini kanssa. Kaunis kesäilta meneillään. Ollaan pihalla nauttimassa tästä lämmöstä ja auringosta.
Tekosyyhullu taas vauhdissa. Vieläkään ei ressukka ymmärrä, että kenenkään ei tarvitse keksiä tekosyitä ollakseen elämättä kuten hän määrää.
Mutta oikea syy tekosyyhullulle: en pidä pyöräilystä kuin hyötyliikuntana, koska se on turhan yksipuolinen laji istumatyöläiselle. Niska-hartiaseutu tarvitsee liikettä myös ja pyörän selässä jäpittäminen lähinnä tekee haittaa työpäivän jälkeen.
Saattaa siinä olla aloittajalla pillu tulessa ja ainakin perse paskana. Mukava yö tulossa! Meillä paneskellaan.
En halua. Inhoan pyöräilyä, sekä hellettä. Sen sijaan ajattelin istua terassilla, kirjoittaa kirjeen nauttien samalla jääteetä. Illalla käyn tipauttamassa kirjeen laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mie polen ennemmin omaa eukkoa kuin pyörää.
Rovaniemen junttieinarikin heräsi. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Saattaa siinä olla aloittajalla pillu tulessa ja ainakin perse paskana. Mukava yö tulossa! Meillä paneskellaan.
Sinulla se tuo elämäsi pyörii pelkästään sun pienen peniksesi ympärillä. 😁
Ei ole tekosyytä. Olen siivonnut koko päivän. Pyöräni ei ole huollettu. Kaikkea ei vaan pieni ihminen ehdi. Mikä on avaajan tekosyy, ettei siivoa ja pese ikkunoita ja mattoja?
Luiseva takapuoli ei kestäisi noin pitkää pyörälenkkiä.
Joudun pakosta pyöräilemään ympäri vuoden, kun ei ole autoa eikä joukkoliikennettä ja haarat on kovilla huomattavasti lyhyemmilläkin reissuilla. En ikinä lähtisi kymmeniä kilometrejä polkemaan, enkä edes yhtä kymmentä.
Mikä on aloittajan tekosyy, ettei tee kotitöitä vaan karkaa pyörälenkille. Oletko laiska ja siivoton?
Vierailija kirjoitti:
Olen autolla just Italiassa.
Oikeastiko Italia on niin tylsä paikka, että piti vauvapalstalle tulla? 🤔
Kävin just hiihtämässä 30km. Hiihdän kesät talvet kouluun ja takaisin. M37
Vierailija kirjoitti:
Kulutan samat kalorit rakkaani kanssa makuuhuoneessa.
Polkeminen mikä polkeminen, mutta pyöräillessä voi saada raitista ilmaakin. Riippuu missä polkee. Sama se on tietysti naisenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen autolla just Italiassa.
Oikeastiko Italia on niin tylsä paikka, että piti vauvapalstalle tulla? 🤔
Sinullahan se tylsää on paviaani kun palstalle tulit.
Koska minä lähden nyt hautausmaakävelylle.