Lähden hetken päästä 60 kilometrin pyörälenkille. Tekosyysi mikset tee samoin?
Kommentit (84)
PAsk..a vaihteeton ja liian pieni/epäergonominen pyörä, selkävamma, ylipaino, astma, mitä näitä nyt on helteessä polkemisen takia saadun sydärin lisäksi-oliko muuta?
Taitavaa. Onko hyvä pyörä? voitko antaa speksit?
Olen toipilaana ja huonohkossa kunnossa, odotellaan vielä. Hyvää reissua sinulle.
Ei ole täällä mökillä saaressa yhtään pyörätietä, ei myöskään pyörää. Vesijuoksemaan menen kyllä kohta.
Menen marjametsään, poimin 3 sangollista mustikoita ja saan 165 e.
Kävely on terveyden kannalta paljon parempi liikuntamuoto, sitä tulee tehtyä. Lisäksi nostan rautaa.
Kestävyysurheilu on keholle stressi ja kuihduttaa lihaksia, jos ei syö riittävästi. En halua näyttää miltään kuivan kesän oravalta, haluan toimintakykyiset lihakset ja vahvat luut. Minulla ei ole käyttöä sellaiselle toimintakyvylle, jolla poljetaan 60 km persaus puutuneena. Tarvitsen voimaa pihatöihin ja mökkipuuhiin.
Mie polen ennemmin omaa eukkoa kuin pyörää.
Olisi kohta töitä. Että sa lainavehkeet palautettua omistajalleen.
Tollaseen menee liikaa aikaa joka on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko edes et ap lähtee...
Ei ainakaan 60 kilometriä, ehkä 6.
Vierailija kirjoitti:
Menen marjametsään, poimin 3 sangollista mustikoita ja saan 165 e.
Sinulla on oikeat hommat siellä!
Ajoin eilen 500km moottoripyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko edes et ap lähtee...
Ei ainakaan 60 kilometriä, ehkä 6.
MInä olen varma, että matkan pituus on pyöreä 0.
Vierailija kirjoitti:
Menen puutarha hommiin. Mikä sun tekosyy on, että et tee rusakko aitaa pensaan ympärille?
Yhdys sanat.
Pyöräily on kovin yksitoikkoista liikuntaa, itse tykkään rullahiihtää koska siinä saa koko kroppa liikuntaa, ei pelkästään jalat.
Sen verran kovat oireet syöpähoidoista, että pelkkä vauvapalstalle kirjoittelukin tuottaa tuskaa.
Eihän tuo ole matka eikä mikään sähkö pyörälle, tuskin tulee edes hiki.