N25, osaan käyttää suihkua eikä talouspaperia kulu
Kommentit (119)
Mitä tarkoitat? Tuosta aloituksesta ei saa tolkkua, että mitä sinä teet sillä suihkulla? Pesetkö emättimesi suihkulla, vai suihkutatko keittiön pöydät suihkulla ja pyyhit pyyhkeellä? T. joku mies
Vierailija kirjoitti:
Talouspapari oin hygieenisempää, eikä tarvitse alinomaan olla pyyhkeitä pesemässä
Onhan se jos et pese pyykkiä, mutta tuossa kohtaa on jo vähän suurempiakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen värkkejä ei todellakaan voi millään talouspaperilla rassata muutenkaan.
Mikä estää kuivaamasta, puhdas paperi ?
Tykkäätkö itse hinkata limakalvojasi karhealla, paksulla paperilla?
Ei jestas, eivät miehet tiedä mitään naisista sitten.
Minä ainakin käytän wc-paperia. On käytännöllisempää kyläpaikoissa yms. En kuljeta pyyhkeitä mukanani.
Vierailija kirjoitti:
Miten talouspaperi ja suihku liittyy toisiinsa?
Itse pyyhin talouspaperilla pöydälle tms tulleen tahran, pitäisikö se pöytä raahata ennemmin suihkuun?
Mä käytän keittiörättiä. En raahaa pöytää suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele naisten alapäävoiteiden mainosten määrää. Pesun jälkeen olisi hyvä antaa ilmakylpyä vähintään puolituntia, eikä hautoa muovipöksyissä 25/7.
Et ole siis vielä oppinut kuivaamaan itseäsi pyyhkeellä.
Voi tyttökulta otapa nyt vähän asioista selvää, pyyhe levittää kaikista yleisintä sukupuolitautia jos et vaihda sitä jokaisen käyttökerran jälkeen uuteen.
Miten likainen sä oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pyyhin talouspaperilla pöydälle tms tulleen tahran, pitäisikö se pöytä raahata ennemmin suihkuun?
Käytä rättiä!
Todella epähygieenistä.
Veikkaan, että nämä paperilla nyhväävät ovat köyhälistöä vailla omanarvon tuntoa. Tai minkään muunkaan arvon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele naisten alapäävoiteiden mainosten määrää. Pesun jälkeen olisi hyvä antaa ilmakylpyä vähintään puolituntia, eikä hautoa muovipöksyissä 25/7.
Et ole siis vielä oppinut kuivaamaan itseäsi pyyhkeellä.
Voi tyttökulta otapa nyt vähän asioista selvää, pyyhe levittää kaikista yleisintä sukupuolitautia jos et vaihda sitä jokaisen käyttökerran jälkeen uuteen.
Sä siis oletat, että kaikilla on tuo sukupuolitauti? Ja kelle mä sen edes levittäisin, kun mä käytän omaa pyyhettäni itse eikä kukaan muu? Lähteekö se tauti kävelemään pyyhkeestä lattiaa pitkin ja ovesta ulos naapuriin? Jos noin tapahtuu, niin samalla laillahan se lähtisi musta kävelemään ympäriinsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mut tähän kaikille piheille vinkki, miten voi säästää korvaamalla talouspaperin
En käytä talouspaperia, koska sen voi korvata halvemmalla wc paperilla.
Talouspaperin voi korvata sillä Pirkan kuviollisella wc paperilla, mikä on sopivan paksua.
Sen paketin saa halvimmalla city-marketista ja yks wc paperi-rulla korvaa yhden talouspaperirullan ja
yleensä 1-2 palaa riittää.
Tässä nyt kaikille muillekin piheille jäätävä vinkki.
Älä naurata, 1 wc paperinpala ei mihinkään riitä
Riippuu,mitä kuivaa. Jos on pöydällä yksi tippa kahvia, tottakai yksi paperi siihen riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Tuosta aloituksesta ei saa tolkkua, että mitä sinä teet sillä suihkulla? Pesetkö emättimesi suihkulla, vai suihkutatko keittiön pöydät suihkulla ja pyyhit pyyhkeellä? T. joku mies
Minusta hän kuivaa itsensä pyyhkeellä eikä talouspaperilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotko karkeaksi ? 🙄. Kuka käskee hinkata, kevyesti voi pyyhkiä. Sillä on pärjätty monta kymmentä vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä rättiä!
Todella epähygieenistä.
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mut tähän kaikille piheille vinkki, miten voi säästää korvaamalla talouspaperin
En käytä talouspaperia, koska sen voi korvata halvemmalla wc paperilla.
Talouspaperin voi korvata sillä Pirkan kuviollisella wc paperilla, mikä on sopivan paksua.
Sen paketin saa halvimmalla city-marketista ja yks wc paperi-rulla korvaa yhden talouspaperirullan ja
yleensä 1-2 palaa riittää.
Tässä nyt kaikille muillekin piheille jäätävä vinkki.
Älä naurata, 1 wc paperinpala ei mihinkään riitä
Riippuu,mitä kuivaa. Jos on pöydällä yksi tippa kahvia, tottakai yksi paperi siihen riittää.
Tai nurkka talouspaperia. Ei kai kukaan tuota määrää kuivaa kokonaisella paperilla?
Hei miksi se nylkyttäjä hu or a poisti minun hienon kommentin? Oikeasti vi t tu un tämän palstan kanssa!
No hyvä että.olet huomannut sen pyyhkeen käytön talouspaperia järkevämmälsi suihkun jälkeen. Menikö sen asian tajuamiseen 25 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotko karkeaksi ? 🙄. Kuka käskee hinkata, kevyesti voi pyyhkiä. Sillä on pärjätty monta kymmentä vuotta
Sinulla on vissiin sitten muutenkin ongelmia kuivuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että nämä paperilla nyhväävät ovat köyhälistöä vailla omanarvon tuntoa. Tai minkään muunkaan arvon.
No johan pomppasi juttu ! 🤣😅
Voin pettymyksesi sanoa että ainakin meidän perheemme kuuluu siihen muutamaan %, joka omistaa aika paljon
Vierailija kirjoitti:
Minä pyyhin myös pahimmat köhnät astioista ennen tiskikoneeseen laittoa.
Miten vaikeaa voi olla heittää yksi pieni pyyhe muiden sekaan pesukoneeseen?