Kela leikkasi tukiani, ja sitten kun menin sossuun niin siellä sanottiin että mun pitää hankkia lisätuloja...
Nimittäin jos hankin lisätuloja, niin Kela sitten leikkaa niiden tulojen verran multa lisää rahaa koska saan perustoimeentulotukea. Kun kysyin sossulta että miten mä muka hankin lisätuloja, kun kela leikkaa tulojen verran, niin vastaus oli vain pään pyörittelyä ja että se ei ole hänen asiansa.
Mulla ei ole nyt ruokaa, eikä rahaa ruokaan. Istun viikonlopun yksin kotona kun ei ollu varaa mennä ystävän luokse!!!
Miten tämän maan asiat on ajettu tähän jamaan? Alan ihan oikeasti kohta rikolliseksi!
Kommentit (36)
Marjojen ja sienien, nyt niitäkin jo löytyy keräämiseen ei tarvita kasseja eikä koreja. Kerää taskuusi tai pistä hupparin huppuun. Tai jos ei taskullisia vaatteita löydy niin kerää tyynyliinaan tai pyyhkeeseen. Jos sulla ei niitäkään ole niin hae roskakatoksesta lehtiä ja taittele niistä joku korintyyppinen. Jos ei tämäkään luonnistu niin hakeudu tuettuun asumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene mustikkametsään tienaamaan
Ei ole välineitä, eikä täällä Helsingissä ole mustikoita
ap
Oletko sä läski ja et jaksa kävellä metsään? Ei sulla muovipussia ole, johon keräät marjoja. Mustikkametsissä ei tarvi kumppareita.
Sinähän kivenkovaa väitit ettet edes asu Helsingissä, joten meneppäs elätti metsään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki lisätuloja enemmän kuin toimeentulotukesi on.
Ai 1200€? Mistä hankin sellaiset lisätulot?
ap
Mihin käytät kaikki rahasi kun olet aina pa. Eikö sun kannattaisi hakeutua johonkin ke ha reiden asuntolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Myy torttuasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Saat toimeentulotukea 1200 euroa? Siihen yleistuki ja asumislisä päälle niin eikö se jo riitä?
Pysyt hengissä ja sulla on katto päällä. Se riittää yhteiskunnan maksamana. Miksi verovaroista pitäisi maksaa sinun vierailut ystävän luo?
sisällissota. Ei tämä sorto ja kusetus muuten lopu. Ilkivalta ja anarkia peliin, säretään rikkaiden lelut romuksi että hekin saa nauttia kurjuudesta!!!
Mene töihin ja lopta uikuttaminen
Kansa äänestää oikeistopuolueita ja sitten ihmetellään kun sosiaaliturva ajetaan alas ja joudutaan ruoatta ja asunnotta..
Itse arvokonservatiivina äänestän enää vain vasemmistopuolueita.
Pummi saatanat menkää pois ette uulu tänne
Ap on eläkkeellä, aamusta iltaan jankuttaa täällä, keksii provoja jotka menee joidenkin ihon alle. Esiintyy puppana Konalan jauhelihamiehenä, ööö, ihmisjoukot, pera55, ihan on idiootti.
Työllistä itsesi. Ryhdy yrittäjäksi äläkä valita kuten jokainen Kela-rotta.
Välineeksi käy ämpäri ja kädet. Dösällä Nuuksion metsiin ja pistät hihat heilumaan niin kuin muutkin ihmiset elantonsa eteen.