Mittasin just kalun.
Tosiaan mittasin just kullin, tässä tulokset pituus 17,5cm ympärys 14cm terska ja juuresta 15cm.
Onko naisista hyvä koko? En ole paljon harrastanut seksiä.
Kommentit (22)
Tänne ei kannata mittoja laittaa, jos muna on alle 25cm.
N44
Vierailija kirjoitti:
N44
Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
N44
Tuu laittaan omas kun saat BMIn alle 35. Eli et koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on pienimunaset huutamassa, että mittasitko persereiästä asti ja jäikö sormi väliin kun ympärystä mittasit.
Niin muna ei ole kulli eikö sulle mene se jo kaaliin, kaupasta löytyy munia.
Ap,
Oletko kesälomalla?
Vai työpaikan vessassa?
Itse mittaan kerran kuussa pituuden ja ympäryksen.
Vierailija kirjoitti:
Itse mittaan kerran kuussa pituuden ja ympäryksen.
Ite kans joskus harrastin tuota kuussa mittaamista, sittemmin siirtynyt ihan maanpinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta on pienimunaset huutamassa, että mittasitko persereiästä asti ja jäikö sormi väliin kun ympärystä mittasit.
Niin muna ei ole kulli eikö sulle mene se jo kaaliin, kaupasta löytyy munia.
No sori saatana! Pienikulliset sitte. Kävikö pikkukullia harmittaan?
Kyllähän nuo mitat juurikin hyvän kokoiselta kuullostaa.
Paksuus on hyvä, pituuden kanssa kannattaa olla vähän varovainen, tökkii pohjaan herkästi.
Toivottavasti saat tarjota hyvää naisille vastaisuudessa enemmän.
n36
No jaa eipä täällä tainnutkaan olla paljon naisia linjoilla...
19,0 pitkä ja keskeltä 15 paksu ja juuresta 16 cm eli ihan normi kokoinen täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
19,0 pitkä ja keskeltä 15 paksu ja juuresta 16 cm eli ihan normi kokoinen täälläkin.
Ja sit heräsit.
On reilun kokonen varsinkin tuo paksuus.
Vierailija kirjoitti:
Vois jonnet opetella edes paksuuden ja ympärysmitan erot. 🤦🏻
Ei kyllä ole mittojen puolesta käsittääkseni normi, mutta pääasia, että on itse tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois jonnet opetella edes paksuuden ja ympärysmitan erot. 🤦🏻
Sää voit varmasti laskea tuosta ympärysmitasta halkaisian jos onnistuu. Ja on sinulle jotenkin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
No sieltähän asti se pitääkin mitata ja pari senttiä reijän sisältä. Eli ap:lla on 10 cm prinssinakki. Hyhhyh!
Vierailija kirjoitti:
N44
No mulla on 16cm ja pallit täynnä. Mielelläni lykkisin sinulle hyvän olon. Kypsät aikuiset naiset kiihottaa kun ne huohottaa silmät ummessa ja rinnat heiluu. ;)
M42
Tarkoitat paksuudella varmasti ympärysmittaa ;)