Voin jäädä ilman elvytystä jos saan sydärin -koska mulla on tisulit
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a476e9e8-d86c-4e45-9d3e-e3149d92c22f
Taas miehet voittaa geenilotossa.
Kommentit (44)
Jos ei ole sitä sydäniskuria mailla halmeilla niin tuskin tarvii ruveta riisumaan. Kaikilla meillä on tissit, isot tai pienet.
Onneksi mulla on rinnat, eikä tisuleita.
Vierailija kirjoitti:
Tisulit on 16-25 vuotiaalla.
Pyh, tuosta saa kuitenkin jonkin metoon tai naaman uutiseen, että "olisipa ollut karhu".
Elpykää itse.
Ei vahva ja itsenäinen nainen tarvitse miestä mihinkään. Miehet on turhia. Oispa karhu elvyttämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tisulit on 16-25 vuotiaalla.
Parilymppisillä on jo kunnon lollot, jos ovat tullakseen. Meidän koulussa oli ysillä pari keissiä.
Jätän elvytykset sivullisille sillä en osaa taitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä elvytyksessä satutetaan lisää, siinä murtuu kylkiluita. Tisseistä viis ja voihan paidan päältäkin elvyttää.
Paidan päältä ei voi elvyttää, aina rinta paljaaksi ja iskurin anturit tulee laittaa paljaalle iholle. Tuskin ketään naista kiinnostaa että vieraat ihmiset näkevät hänet ylävartalo paljaana kun kyse on omasta hengestä.
Luuletko, että joka paikassa on iskuri? Ei tarvitse paitaa riisua, jos ei ole iskuriakaan.
Töissä olisi tilanteita, joissa nuori haluaisi esim. lohdutuksekseen halata. Kieltäydyn. Kerron toki, että teen sen väärinymmärtämisen mahdollisuuden takia.
- nuorisokodin miesohjaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin miehet pelkäävät koskea..
No kai sitä naisetkin voivat elvyttää? Vai onko se vain miesten vastuulla?
Juu.. mutta jos mies/miehet sattuvat paikalle ensin.. ja elvytys vaatii voimaa.
Pyytäkää se metsän "mieluummin karhu" hommiin.
Sen elvytyksen saa mitä metoolla, miesvihalla ja canceloinneilla tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä elvytyksessä satutetaan lisää, siinä murtuu kylkiluita. Tisseistä viis ja voihan paidan päältäkin elvyttää.
Paidan päältä ei voi elvyttää, aina rinta paljaaksi ja iskurin anturit tulee laittaa paljaalle iholle. Tuskin ketään naista kiinnostaa että vieraat ihmiset näkevät hänet ylävartalo paljaana kun kyse on omasta hengestä.
Mitähän hittoa? Paineluelvytys on se tärkein, ja sitä varten ei aleta ketään riisumaan.
Joku elvytettävä feministi-lebakko kuitenkin alkaa kirkumaan miten elvytyksen aikana ryntäitä leivottiin kunnolla ja koko maailma joutuu syytteeseen RAIZKAUXESTA!!!
Vierailija kirjoitti:
Meijerit ne on.
Eikun daisarit !!!
Daisarifiili Mies
Kävin juuri ensiapukurssin, eikä kertaakaan kylläkään mainittu, että paineluelvytys pitää tehdä paljaalle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Ap laitapa kuva tisuleistasi 🤗
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen herää kadulla selällään, rinnat paljaina ja mies häärii päällä, niin mikä on ensimmäinen ajatus? En halua olla mies siinä tilanteessa.
Voit vaihtaa sukupuolesi heti tapahtuman jälk.
Ei vankilassa ole sellaista palvelua.
Eikö se olisi fiksumpaa sitten kokeilla onko ne silikonit vai ei ensin? :o)