Pääministerin silmän isku toimittajalle
Mitä mieltä olette, jos pääministeri iskee haastattelun lopuksi silmää naistoimittajalle?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen toimittaja piti toimittaa kysymykset etukäteen. Eli pahat kysymykset sensuroitu.
Suoraan lähetykseenkö ne olisi pitänyt soittaa? "Haloohaloo onko se toimittaja, tai siis toimittelija, kun tiedän kyllä, että siellä on vaan niitä toimittelijoita? Olenko nyt lähetyksessä? Kuuluuko minun ääni nyt ihan koko Suomeen?Kuuluuko? ai kiertää, JANII! laita hiljasemmalle televiisio. Niin, minä täältä soittelen, kun olen jo pitempään seurannut tätä touhua ja sitä mieltä olen ja niin on muuten lapsetkin kasvatettu olemaan tätä mieltä ja naapurin kanssa kränää tulee, mutta se onkin semmonen vih..."
Jättää koko juttu tekemättä ja eduskunnan ratkaistavaksi
Hiljaista oli, kunnes Vantaan Sanomat nosti asian esiin. Vapaa lehdistö on vallan vahtikoira ja sitä virkaa eivät kaikki tahot soisi käytettävän.
Vierailija kirjoitti:
Jo on otsaa orpolla, eikö sitä yhtään hävetä.
Väittikö aloittaja tuollaista tapahtuneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen ohjelma oli puoli tuntia kestänyt rupattelu, jos Orpo vastaili ennakkoon toimitettuihin ja muka ”katsojien esittämiin kysymyksiin”
Jospa siksi tosiaan Kettumäki pyyteli anteeksi kysymyksiä, ei muka hänen "keksimiään"! Tuo sana kiinnitti huomion. Meni maku pois tuosta toimittajasta jota ennen arvostin. Onkin ehkä pelkkä opportunisti, hyvä että lähtee Yhdysvaltoihin uuteen pestiin.
Pelkäsi kieltämättä päämimisteriä hiukan. Ri olisi Vaaherkumpu pyydelly kysymyksiä anteeks.
Samanlaista viestintää kuin äärioikeiston mesimäyräviestintä.