Pääministerin silmän isku toimittajalle
Mitä mieltä olette, jos pääministeri iskee haastattelun lopuksi silmää naistoimittajalle?
Kommentit (48)
Silmän isku on merkki että haastattelu sujui hyvin ja sovitusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Minäkin isken silmää useimmille kohtaamilleni naisille.
M48
Oletko koskaan miettinyt, miksi olet vielä 48-vuotiaanakin neitsyt?
En ole miettinyt, ei ole tarvinnyt kun neitsyys meni jo 8-vuotiaana.
M48
Vierailija kirjoitti:
Haastiksen jälkeen taidettiin runtata oikein kunnolla :D
😂
Vierailija kirjoitti:
Tällä peitellään nyt niiden muiden STEA-avustusten leikkauksia.
Niin, jos joku toimittaja olisi fiksu niin tutkisi oikeasti ketkä siellä taustoissa on oikein häärämässä ja mitkä puolueet niistä hyötyvät. Tuntuu kummalta kun säästää pitäisi ja enemmistö ei halua mistään turhasta luopua, taitavat nämä suurimmat ulisijat olla itse saamapuolella, ei muuten ymmärrä. Vai onko vassaritoimittajat itsekin niissä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Minäkin isken silmää useimmille kohtaamilleni naisille.
M48
Oletko koskaan miettinyt, miksi olet vielä 48-vuotiaanakin neitsyt?
En ole miettinyt, ei ole tarvinnyt kun neitsyys meni jo 8-vuotiaana.
M48
Nuorena se on vitsaa väännettävä.
Ärsyttää, kadehdittaa.
t. Miestoimittelija
Voi voi. Katsoin ohjelman, ei siinä kukaan iskenyt silmää kellekään. Keskustelu oli huomattavasti parempi kuin tämä keskustelu Vauva palstalla. En erityisemmin pidä kyseisestä naistoimittajasta. Täytyypä katsoa mikä hänen koulutuksensa on.
Petteri vakuutteli että Suomessa ei ole korruptiota ja Kokoomus on Suomalaisten asialla :-) :-)
Toimittajat voisivat olla jämäkämpiä haastattelijoita, jos haastateltava ei vastaa kysymykseen suoraan hänen lausumansa pitäisi keskeyttää. Nykyään haastateltavat kiertävät kysymystä turhanpäiväisellä jaarittelulla.
Silmänisku on yhdyssana. Miksi kirjoitat kahtena sanana?
Joka pierua pidättää, hän jotakin salaa. Suomen kansaa on huijattu valheilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen jäi monia kysymyksiä vastaamatta: kuka kokoomuksesta on laittanut hankkeen ”koriin” ja milloin? Onko Vapaavuori vaikuttanut kuinka paljon OKM:n sisäiseen prosessiin ehtojen muokkauksessa, miksi päätös on tehty ilman vaikutusarviointeja ja miksi päätös tehtiin väärillä luvuilla ja miten koko prosessi on ylipäätään edennyt.
Eli edelleen asiassa on epäselvyyksiä ja todella paljon.
En usko, että kohu laantuu vielä pitkään aikaan.Harkimo nosti Garden-asian esille, onko hänellä mielipidettä, miten pitäisi tutkia?
Harkimon muijan kannattaa pitää Hjallista silmällä, ettei Hjallis iske silmäänsä tohon Roosaan.
Ei, vaan ihmettelen, miksi Harkimo nosti asian esille, eikä kuitenkaan kommentoi jatkoa mitenkään. Saiko Rydman kunnian tästä Garden-paljastuksesta, ja miksi Harkimo ei korjaa eikä kommentoi, miten asia pitäisi tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö silmänisku tarkoita, että valehtelee? Uutisoitiinko silmänisku jossain?
Tarkoittanee, että Vapaavuori saa huomautuksen ja kokkoomus ei saa mitään seuraamuksia.
Tarkoittanee että Rosa sai Petteriä haastattelun jälkeen. Ja se on oikein.
Entäpä sitten AP ja muut salaliittovouhkaajat, jos olisikin näyttänyt kansainvälistä käsimerkkiä? Entäs jos olisi kakannut tai oksentanut pöydälle? Tai jos olisi tullut kaapista, eikä Rosa olisikaan saanut. Pieru- ja alapääjankkaamisenne on NIIN väsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Silmän isku on merkki että haastattelu sujui hyvin ja sovitusti.
Hyvä veli -silmänisku ;)?
Yrittää hyvistellä .Ei tuo ihan oikein voi mennä...
Vierailija kirjoitti:
Ylen toimittaja piti toimittaa kysymykset etukäteen. Eli pahat kysymykset sensuroitu.
Suoraan lähetykseenkö ne olisi pitänyt soittaa? "Haloohaloo onko se toimittaja, tai siis toimittelija, kun tiedän kyllä, että siellä on vaan niitä toimittelijoita? Olenko nyt lähetyksessä? Kuuluuko minun ääni nyt ihan koko Suomeen?Kuuluuko? ai kiertää, JANII! laita hiljasemmalle televiisio. Niin, minä täältä soittelen, kun olen jo pitempään seurannut tätä touhua ja sitä mieltä olen ja niin on muuten lapsetkin kasvatettu olemaan tätä mieltä ja naapurin kanssa kränää tulee, mutta se onkin semmonen vih..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastiksen jälkeen taidettiin runtata oikein kunnolla :D
😂
Menkää nyt hyvät peräkammarinpojat ulos niistä kamareistanne, kun se puute puhuttaa noin kovasti. Ei se äitee jaksa niitä morsiammia teille vuosikausia yrittää haalia ympäri lähikaupunkeja. Käykää suihkussa ja vaatekaupassa ja eiku lavatansseihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen toimittaja piti toimittaa kysymykset etukäteen. Eli pahat kysymykset sensuroitu.
Suoraan lähetykseenkö ne olisi pitänyt soittaa? "Haloohaloo onko se toimittaja, tai siis toimittelija, kun tiedän kyllä, että siellä on vaan niitä toimittelijoita? Olenko nyt lähetyksessä? Kuuluuko minun ääni nyt ihan koko Suomeen?Kuuluuko? ai kiertää, JANII! laita hiljasemmalle televiisio. Niin, minä täältä soittelen, kun olen jo pitempään seurannut tätä touhua ja sitä mieltä olen ja niin on muuten lapsetkin kasvatettu olemaan tätä mieltä ja naapurin kanssa kränää tulee, mutta se onkin semmonen vih..."
Jättää koko juttu tekemättä ja eduskunnan ratkaistavaksi
Vierailija kirjoitti:
Toimittajat voisivat olla jämäkämpiä haastattelijoita, jos haastateltava ei vastaa kysymykseen suoraan hänen lausumansa pitäisi keskeyttää. Nykyään haastateltavat kiertävät kysymystä turhanpäiväisellä jaarittelulla.
Katsopa uudestaan. Toimittaja keskeytti useaan kertaan alkaneen jargonin, jossa jo käytettiin jotain kokkariadjektiivia esim: HIENO, jolla yleensä aloittavat liturgiansa. Hieno hallitusohjelma, hyvä hallitus, toivotaan, uskotaan, talouskasvu on ihan nurkan takana, työllisyyden nousun uskotaan jne. Nyt halli oli HIENO ja Kaikki haluavat sen :D
Petteri kesäkiimassa ja vireessä
😉😋