Nyt vasta sain tietää että uskovaiset ihmisetkin
saavat käydä jopa elokuvissa ja juoda viiniä suomessa. Tämä oli hyvä uutinen.
Kommentit (26)
Onhan uskovia aviossa aivan rapajuoppojen kanssakin. Myös linnankundien jne.
Pois tästä maailmasta uskovan pitäisi lähteä, jos kaikesta haluaa eristäytyä. Uskovakin tekee syntiä joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se uskovainen sitten määritellään; Onko kyse siitä, että kokee itse olevansa uskossa vai onko se uskovaisuus jotain, millaiseen perheeseen ja/tai muuhun yhteisöön on syntynyt tai muuten elämässään päätynyt? Jotkut voivat elää "uskovaisena", vaikka eivät koe sellaisia sisäisesti aidosti olevansa.
Jokainen, jota Jumalan henki johtaa, on Jumalan lapsi.
Siitähän sen tietää, että onko uskovainen, että kenen antaa johtaa itseään. Onko se minä itse, onko se joku toinen ihminen vai onko se Pyhä Henki. Tietenkin ihmisellä on taipumus haluta itsekkäitä juttuja, mutta uskovaisen pysäyttää( jos taipuu väärään) yleensä sekä oikea jumalanpelko että ennen kaikkea rakkaus sitä tahoa kohtaan, joka on tuonut anteeksiannon ja armon omaan elämään.
Herran enkeli nosti miekan surmatakseen Bileamin ellei tämä pysähtyisi. Aasi näki tämän, mutta Bileam ei. Vasta aasin kertoessa enkelin aikeista, Bileamin silmät avautuivat. Jos aasi ei olisi pysähtynyt, olisi enkeli surmannut Bileamin ja jättänyt aasin eloon.
Kyllä mä oon saanu tehdä mitä muo huvittaa. Kannattaa valita ketä kumartaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä mikä on pelastuskysymys ja mitä saa korvat punaisena selitellä Tuomiolla. Pyhän Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi. Lisäksi minä en alkuunkaan tykkää kun ilmastointiteippiä kutsutaan jesariksi, viitaten Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen. Itse en juo enkä tanssi, mielummin uskossa kuin diskossa. Toki jokainen seisoo tai kaatuu Herran edessä.
Olen ollut ylistystanssiryhmässä. Raamatussa karkeloidaan ja tanssitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä mikä on pelastuskysymys ja mitä saa korvat punaisena selitellä Tuomiolla. Pyhän Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi. Lisäksi minä en alkuunkaan tykkää kun ilmastointiteippiä kutsutaan jesariksi, viitaten Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen. Itse en juo enkä tanssi, mielummin uskossa kuin diskossa. Toki jokainen seisoo tai kaatuu Herran edessä.
Olen ollut ylistystanssiryhmässä. Raamatussa karkeloidaan ja tanssitaan.
:Ja naisprofeetta Mirjam, Aaronin sisar, otti vaskirummun käteensä, ja kaikki naiset seurasivat häntä vaskirumpuja lyöden ja karkeloiden."
Pusi pusi...