Ei ole Petterillä uusia parempia selityksiä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kaivettaisiin esiin mitä edellinen hallitus teki valtionvaroille.
Nyky hallitus yrittää pelastaa sen mitä enää voidaan.
Tässä ei nyt whataboutismi auta. Eikä mutkuSannat.
S.M. olisi joutunut eroamaan jo aikaa sitten.
Muttei pukumiehet. Ovat niin harmittomia ja rehellisiäkin nuo.
Vierailija kirjoitti:
Ap. voisi voisi kertoa meille mitkä toimet nostaisi Suomen taloutta.
Ei ainakaan konkurssikypsien kokkarifirmojen keinotekoinen hengissäpito julkisin varoin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kaivettaisiin esiin mitä edellinen hallitus teki valtionvaroille.
Nyky hallitus yrittää pelastaa sen mitä enää voidaan.
Juu juu aivopesu on tehnyt tehtävänsä sulla raukalla.
Ei ole omia rahoja, jakelee meidän kaikkien omaisuutta, on siinä "kansanedustaja"!
Lapanen yrittää retorisin keinoin sumuttaa. Vaan kaikki tietää mikä hän on. Iso Hoo! Iso Hoo! Isojen poikien Hooooooo!
Vierailija kirjoitti:
Ap. voisi voisi kertoa meille mitkä toimet nostaisi Suomen taloutta.
Älä yritä. Ei tuo nyt onnistu.
Kaikki vaan perustamaan yrityksiä valtion rahoilla. Itse haluaisin Manskulle ison klubin - Tavan ja jäähallin väliin kokoluokaltaan. Ensimmäinen esiintyjä Lady Gagga ja Senor Manhattan, päivisin toimii kirjakauppana ja curling-hallina- työllistää ainakin öö..560. sanotaan 100 000 henkilötyövuotta - tuo elinvoimaa Helsinkiin, vähintään 42..70 miljoonaa pitäisi saada. Annanko heti Petteri tilinumeron, vai tavataanko saunassa ensin?
Vierailija kirjoitti:
Lapanen yrittää retorisin keinoin sumuttaa. Vaan kaikki tietää mikä hän on. Iso Hoo! Iso Hoo! Isojen poikien Hooooooo!
Tämä 😂
"Ihan itse olen soittanut oikeuskanslerille."
No kun on paljon kanteluita, niin o-kangsteri selvittää asiaa jo joka tapauksessa.
Ilman Petterin soittojakin.
Että mitä merkitystä?
V ddu että kehtaa toi patologinen valehtelija. Erotkoon jo kelvoton !
Korruptio siis sallittua Suomessa vai ?
Ja onko toi retku tehnyt mitään hyvää maamme ja sen tavallisten kansalaisten eteen.
Hyvä veli ja rikkaat vain agendalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut koko ajan vain nämä Jannen stetson-luvut, näitä olen sitten junaillut hallituskumppaneille ja kansalaisille, VM:n arvion runttasin roskakoriin.
Suomessa ei ole korruptiota vaan on junailua....
Kaikenlaista on junailtu.
Valehtelee taas kun ei muuta keksi. Totuutta ei osaa kertoa ei sitten millään. Miten tyhmänä tuo pitää ihmisiä.
Minulle ei kukaan kertonut mitään mistään.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012143768.html
"Moni miettii onko tässä jotakin hämärää."
Klassinen sumutuskeino. Asettua itse pois kohun keskiöstä ikään kuin selostajaksi, kertojaksi tai peräti arvioijaksi. Sen sijaan, että hän perustelisi ja selittäisi valintojaan, hän asettuu "meidän" eri yleisön puolelle. Ovelaa.
Toinen hämäys tapahtui aiemmin tänään kun kohun keskellä oleva yritys otti lobbarin syyt niskoilleen. Näin kumpikaan kokoomuslainen ei ryvety kohussa, vaan syy oli jossakin muualla. Kyse olikin vain "pienistä virheistä".
Näin kohu tukahdutetaan ja kaikilla hyvä mieli. Eikö vaan.