”Mummot” riehuivat VR:n junassa – ”Haista sinä paska!”
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000012141902.html
"Tunteet kuumenivat Extra Rento -luokassa."
Yhteisellä matkalla. Extra Rento-luokassa.
Mitenkähän mainokset eivät oikein vastaa todellisuutta?
Kommentit (21)
HYVÄ MUMMOT!
Miksi otit tämän toistamiseen esiin, ap?
Taidan lähettää myös mumman ja pu.pan junaan?
Tuossa maksetaan siitä, että voi matkustaa ilman ros ka väen aiheuttamaa häiriötä. Ei toteutunut tällä kertaa.
Niin klassinen boomerinarsistin toiminta malli. Darvoa.
Itse haastatellaan ja sitten käännetään uhri ja syyllinen päälaelleen.
kanadan kansalaisuus...
mikäköhän ihonväri...
Mitenköhän se Kanadan kansalaisuus liittyy yhtään mihinkään? Minultakin kyseisen maan passi löytyy, pitäisiköhän tässä siis alkaa vaatimaan erityisoikeuksia.
Mummoilla rento meno🤔🤣tosin jäi kesken.
Etkö tiiä kuka mä oon?!! Olen Kanadan Kansalainen!!
Nuo mummot ovat häpeäksi kaikille mummoille.
Juna kurvasi Tampereelle.
Yksi kundi huusi.
Mit vit, missä "toimittajan" ammattitaito😒
Joidenkin mummojen pitäisi näillä helteillä pysytellä kiltisti kotosalla. Nyt on lapsiperheiden lomailukuukausi, jota on koko vuosi odotettu. Ei jaksa kuunnella valittavia mummoja.
Vierailija kirjoitti:
Juna kurvasi Tampereelle.
Yksi kundi huusi.
Mit vit, missä "toimittajan" ammattitaito😒
Mitä sä teet?
Täs vaan kurvailen junalla.
Kurvaa tohon Alepan pihaan.
Olin vastaavassa junassa matkalla Poriin ja konduktööri luovutti heti kun sai tiukkaa palautetta joltain naisryhmältä , joka oli 4 tuntia myöhässä . Kuulutti , että en tarkasta lippuja ollenkaan. Nauttikaa matkasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän se Kanadan kansalaisuus liittyy yhtään mihinkään? Minultakin kyseisen maan passi löytyy, pitäisiköhän tässä siis alkaa vaatimaan erityisoikeuksia.
Vastaus on Kanada!
Vierailija kirjoitti:
kanadan kansalaisuus...
mikäköhän ihonväri...
Aikoinaan turistimatkalla Kreikassa meriristeilyllä ollessamme (about 30 hlö vene) nelikymppinen nainen jolla noin 10v lapsi, alkoi täysiä möykkäämään, kun laivan kannella oli vettä ja siten joissain kohtaa liukasta. Huusi että hän on Amerikasta ja citizen of The united states!"
Ihonvärin ja hiuslaadun kiharuuden jätän arvailun varaan.
Osa matkustajista oli saanut vaihdettua maksutta "EXTRA RENTOON". Juna oli täysi.
Mummoilta ei sama onnistunut.
VR hoitaa hommat tietysti virkamiesasenteella ja virkamiestyyliin. Joustamatta pätkääkään. Asiakkaan vika. Aina.