Miksi yli 45-vuotiaat harrastavat petipuuhia?
Kun käytännössä lisääntymiskyky on jo aika heikko. Meillä ainakin laitettiin pillit pussiin, kun lapset oli saatu.
Kommentit (34)
Samoin teki vaimoni. Yli kolme vuotta jo ilman seksiä ja läheisyyttä.
Ilmankos miehet lähtee suhteesta kun naiset lähentelee 50 v.
Nyt on aikaa, kun jälkikasvu on muuttanut omilleen. Ollaan kyl yli 50.
Täh? Parasta seksiä on ollut 40-50
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan naiset lähtee suhteesta. Vaihtamalla paranee.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät onko ap nainen? Kyllä miehetkin osaa pihdata tai vaimolla voimakkaampi sukupuolivietti
Miksi mieheni haluaisi minua enää, kun raskautumisen riski on pieni? Tai ketään muutakaan esimerkiksi 55-vuotiasta?
Minä ainakin jätin väsähtäneen ukkoni nelikymppisenä ja aloin rietastella muiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin olla nainenkin se, joka lähtee. Ei katso sukupuolta.
Teillä oli ilmeisesti todella huonoa seksiä alle 45-vuotiaina, kun ei kiinnostanut harrastaa muuten kuin lapsenteon vuoksi.
Ettekö siis ole harrastaneet seksiä kuin silloin, kun on ollut tarkoitus saada lapsia? Montako kertaa piti harrastaa ja montako lasta tuli? Minulla ei ole koskaan ollut aikeita hankkia lapsia, mutta olen silti ehtinyt harrastaa seksiä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan naiset hakevat avioeroa selvästi miehiä useammin – monissa länsimaissa noin 65–70 % avioerohakemuksista on naisten tekemiä. Myös yli 50-vuotiaiden niin sanotuissa harmaissa avioeroissa nainen on useammin eron alullepanija. Tutkijoiden mukaan syitä ovat muun muassa suurempi tyytymättömyys parisuhteen laatuun sekä se, että naiset kantavat usein suuremman vastuun kodista ja parisuhteen tunne-elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Parasta seksiä on ollut 40-50
Minulla taas halut loppui kuin seinään noin 40-vuotiaana. Eivät ole palanneet, ja olen jo 48. Aiemmin teki mieli koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 52v. kun aloin parisuhteseen. Avioero tuli nuorempana.
Kahjo, lopetitko elämisen? Tyhmä todella tyhmä aloitus taas kerran, enkä usko alkuunkaan että sinulla ap on lapsia, saati sitten parisuhdetta. Tuskin ollut koskaan, eikä mitään suhdetta vanhempiisi tai isovanhempiisi! Näitä hulluja aloituksia sataa, onneksi kaikki pahimmat poistetaan heti. Siitä kiitos!
Reipas seksi nuoren naisen kanssa saa harmaat karvat palleissakin tummumaan. Suosittelen muillekin. M46
Peniksen liikuttelu naisen sisällä ja ihokontakti alastomien vartaloiden välillä tuntuu hyvältä.
Jotkut tykkää harrastaa petipuuhia,niin yksinkertaista! Eikä seksiä harrasteta vain lapsien tekoa varten. Jos ihminen oikeasti ajattelee että seksiä harrastetaan vain että saadaan lapsia, pitää olla oikeasti päässä jotain vikaa! Tuollaiset ihmiset ei missään nimessä pitäisi olla parisuhteessa ja sitä mukaan pilata toisen elämää
Onpa teillä tylsä elämä!