Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäritäti hiljeni kun kysyin miks juuri minun pitää työllistyä kun kaikille ei riitä työt kuitenkaan

Vierailija
15.07.2026 |

Pärjään työttömänä. Moni muu ei pärjää. Heille työpaikka olisi siis tärkeämpi. Työkkäritäti ei osannut sanoa mitään siihen. Mumisi sitten että laki velvoittaa ja niin edelleen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että hän tekee vain työtään? Et ole mikään erikoistapaus, jota pitäisi puhutella tai palvella eri tavalla. Hän rikkoo lakia, jos ei virkamiehenä tarjoa sinulle töitä.

Jep. Tekee työtään. Miksi ihmeessä tästä maasta on tehty tämmöinen. Ei maalaisjärkeä tippaakaan. Tottelin vain määräyksiä. Koska näin kuuluu tehdä. Olen vain rikkinäisen koneiston osanen.

Ei pidä aliarvioida määräysten tottelijoita ja koneiston osasia. Juuri he pitivät keskitysleiritkin pyörimässä.

Ja Suomi on mielestäsi keskitysleiri, miksi? Oikeastiko haluat purkaa kohdennetun sosiaaliturvan ja muuttaa sen ns. kansalaispalkaksi, jossa niin rikkaalle kuin köyhällekin maksetaan tasan sama summa? Ei olisi sossuja, keloja, työkkäreitä. Jokainen pärjätköön itse, yksin, sillä kansalaispalkalla ja maksakoon sillä kaikki menonsa. Ei olisi asumistukea, toimeentulotukea, työttömyys- , äitiys/isyys- tai sairauspäivärahoja.

Päästään eroon noista keskitysleirien pyörittäjistä, kuten kutsut heitä! Hienoa! Työttömyyskortistoon he eivät joutuisi, koska sellaista ei enää olisi!

Vierailija
22/24 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunnu pärjäävän kun kerta tukia olet kuitenkin vailla. Jos et tukia hakisi ei työkkäri olisi sinusta mitenkään kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla "työkkäritädin" ammatti?

Vierailija
24/24 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän koomista, että joku työtön lapanen jaksaa uhriutua siitä, että työvoimaviranomainen tekee työnsä. Oli varmaan rankka ja kuormittava kokemus, loppu kuukausi menee palautuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi