Kuinka typerä on tupakoiva ihminen?
On vahvaa tutkittua tietoa tupakoinnin vaaroista ja riskeistä. Lisäksi msksaa paljon, eikä siitä ole mitään hyötyä. Hermot riekaleina ja tupakan avulla saa "normaalin" olon.
Kommentit (58)
Eipä niissä nikotiinipusseissakaan juuri enempää järkeä ole.
Minä nautin harrastuksestani. Ei ole syöpynyt pelotteet tupakan vaaroista ;)
Kuka jaksaa vikistä toisten elämän valinnoista?
Sama koskee makeaa syöviä laardikasoja
Vierailija kirjoitti:
Aika moni muukin niistä valinnoista kärsii. Tupakansavu parvekkeelta, natsat kaduilla ja luonnossa, hirveän hajuiset hengitykset bussissa, jos lähelle osuu. Ja ne miljardit sairaanhoidossa.
Tupakoivat kuolee, mutta niin kuolee tupakoimattomatkin.
On typerä, mutta itsepähän valintansa tekee. Tällä hetkellä yksi läheinen on tupakan polttamisen vuoksi ollut jo pyörätuolissa 10 vuotta keuhkoahtauman vuoksi. Tällä hetkellä lääkitykset auttavat enää vähäsen ja lisähappea joutuu käyttämään. Henkilö on ollut 10 vuotta kotinsa vanki, ei voi mennä mihinkään, koska happi loppuu. En tiedä katuuko, mutta elämä on varsin tylsää ja virikkeetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni muukin niistä valinnoista kärsii. Tupakansavu parvekkeelta, natsat kaduilla ja luonnossa, hirveän hajuiset hengitykset bussissa, jos lähelle osuu. Ja ne miljardit sairaanhoidossa.
Yhtälailla kärsitään esim. sinun ruokailutottumuksistasi. Teidän läskien sairauksien hoitoon menee suomessa enemmän rahaa kuin noiden tupakoitsijoiden.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen Einsteinin tasoinen. Alkoholijuomiin ei koskenut, mutta piippu paloi.
Albert Einstein tosiaan poltti runsaasti piippua. Piippu oli jatkuvasti hänen suussa. Kuten tiedämme, että tupakoitsijat ovat tyhmiä, joten Albert Einstein olikin todellisuudessa tyhmä. Näin se vain menee.
Työllistävät monia.
Tuottajat, viljelijät, myyjät, maahantuojat, lääkärit, papit, haudankaivajat, hautausmaanhoitajat.
Jopa niin typerä, että vetää vartin välein tupakkaa ketjussa, myös raskaana! Näin toiminut naapurin nainen, jolla neljä pientä lasta, ja hirveän kuuloinen tupakkayskä ollut jo monta vuotta. Kauhean kuuloista ja näköistä hommaa 🙉🙈
Yhtä typerä kuin kahvia tai sokeria käyttävät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
No niin kauan kun minä maksan veroja ja joku tupakoitsija saa niillä rahoilla turhia ja kalliita lääkkeitä ja hoitoja, niin varmasti vikisen. Ei oo muuten ihan halpaa keuhkoahtauman tai syövän hoito.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä typerä kuin kahvia tai sokeria käyttävät ihmiset.
Alkoholi ja sokeri muuten käyttäytyvät elimistössä muuten samalla tavalla, paitsi alkoholilla on vielä se myrkyllinen ominaisuus. Eli yhtä tyhmiä kuin ne, jotka välttelevät sokeria mutta juivat alkoholia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla kärsitään esim. sinun ruokailutottumuksistasi. Teidän läskien sairauksien hoitoon menee suomessa enemmän rahaa kuin noiden tupakoitsijoiden.
Mistäs mun painosi tiedät, onko sulla kristallipallo? En tupakoi, mutta en ole myöskään ylipainoinen. Se on kuule ihan mahdollista sekin. Ei normaalipainoon tupakkaa tarvitse.
Vesipiippu ja tee kofeiini . Ylen syömiseen ja huumeisiin kuolee !
Minä olen ainakin keskivertoa älykkäämpi.
täydellinen heittäköön ensimmäisen kiven...
Sellainen Einsteinin tasoinen. Alkoholijuomiin ei koskenut, mutta piippu paloi.