Mikä aiheuttaa naisille vaappuvan kävelyn, miehille sitä ei tule?
Kommentit (84)
Jos joku on lähemmäs 80, on varmaan lonkat, selkä. Kutistunut pituus eli nikamat tai nivelet. Lihaskireys? En tiedä syytä, ei kaikki kerro, voi suuttua.
Itsellä oli usein kakat housussa ja olin aika humalassakin ja maha iso niin vaappuminen tuntui luonnollisemmalta tavalta edetä kuin lyllerrys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kantapäänorsuilevat? Onko teillä puutteita fysiikassa, kun pitää paukuttaa kantapääaskelluksella? Tai katsokaapa miehiä vaikka kaupassa, kengät jalassa lönts-lönts.lönts, kun ei osata kenkiä pistää kiinni.
Ihminen kävelee niin
Sille on jopa nimi. Kanta-astuja.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi, joka luulee että vanheneminen ja sairastaminen on oma valinta. Vai haluatko kuulla että naiset ovat vain niin kauhean lihavia toisin kun te miehet, jotka olette ikuisesti solakoita ja hyväkuntoisia?
Kyllä. Juuri tämän hän haluaa kuulla.
Haluaisin myös nähdä, kun nämä miehet kävelevät korkkareilla vaappumatta lainkaan.
Haluaisin nähdä jonkun videon, missä joku vaappuu. Mitä se tarkoittaa? Lanteiden keinutushan on nuorten naisten ongelma.
Nivelrikko polvissa tai lonkissa.
Mulla jäi keinuminen leikkauspöydälle.
Muistako Martti Ahtisaaren? Hän käveli nivelrikkojen takia noin. On miehillä siinä kuin naisillakin vaikea liikkua kun on nivelrikkoa.
Liian pienet kengät. Liian linttaan astutut kengät. Liian huonot kengät.
Vastaan siis sopimattomat kengät.
Piriformis saa vaappumaan, ja se tulee kun pakaralihakset löystyy liikaa. Totesin tämä itse, päästin tilanteen liian pitkälle, tuli kiputila, ja nyt on hirmu treenit päällä. t. nainen 72 v
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli usein kakat housussa ja olin aika humalassakin ja maha iso niin vaappuminen tuntui luonnollisemmalta tavalta edetä kuin lyllerrys
Vai niin incel 🤭
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ollut mitään srvos ”ennen vanhaan”, mitä tämä tällainen naisvihamielinen pihe nykyään on? Eivätkö miehet ole saaneet lapsena kunnollista kasvatusta?
Eivät! Näiden incelien äiti jätti ne kirkonportaille
Vierailija kirjoitti:
Selkäkipu? Monesti raskaudet rikkoo naisen selän, eikä julkiselta puolelta saa terveydenhuollosta mitään apua tilanteeseen.
Höps
Jos molemmat jalat on maassa kun vaihtaa askelta niin eikö silloin myös lonkan kipu ole pienempi.
Mutta monesti näkee että vaappuvan siirtää koko painonsa yhdelle jalalle ja sitten koko paino toiselle jalalle.
Pitäidi opetella kävelemään oikein.
Vaappujat on kyllä yleensä ylipainoisia vanhempia naisia.
Älkää siirtäkö koko painoa yhdelle jalalle vaan kävelkää siten että askeleen vaihtuessa molemmat jalat on hetken yhtäaikaa maassa.
Punnukset jalkojen välissä tasapainoittaa kävelyä kummasti
Vierailija kirjoitti:
Luuston rakenne, ei se iästä johdu.
No johtuskohan siitä 150 kg elopainosta kuitenkin.
Naisen kävely keinyu enemmän erilaisesta lantiosta johtuen.
apn päässä kusi lainehtii vaappuu hällä varmaan korva ongelniakin.