Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kannattaako miehen kertoa paino tinderissä?

Vierailija
14.07.2026 |

Pituus nyt aina on tinderprofiilissa mutta jos ilmoittaa oman painon niin antaako se pinnallisen kuvan miehestä? Haluaako naiset edes tietää paljonko mies painaa?

M39

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tahdon. Ja olen iso itsekin. Mutta jos miehen paino on mallia "jotain 170 kg viimeksi ku mitattiin, nyt en oo pitkiin aikoihin taas käyny puntarilla" siinä vaiheessa kun soitetaan, perun kyllä treffit. Rehellisyys maan perii. Olen isona naisena itsekin laittanut painon ja pituuden rehellisesti ilmoihin.

Vierailija
2/10 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustava kuva riittää. En minä ainakaan naisena laittaisi painoa enkä kyllä pituuttakaan. Olen normaalipainon alapäässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet ovat läskejä. Surullista.

Vierailija
4/10 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että kertoo rehellisesti kuvan painon - siis sen kuhan.

Vierailija
5/10 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina laittaa filttereitä, käyttää kuvakulmia ja -muokkauksia tai sitten vain vanhoja kuvia. Ei ole jäänyt yhteen kertaan, kun paikalle lyllertää sellainen rupsahtanut ja valahtanut ihmisraunio. No, olen minä niillekin treffit järkännyt ja lopuksi vielä pannut, mutta turha odottaa jatkoa. Jotkut saavat siitä ego-boostia ja myöhemmin palaavat laihempina ja terveempinä takaisin markkinoille. Itse varmaan ajattelevat voimaantuneensa, mutta tuskin he silti kykenevät ketään jännämiestä kesyttämään, vaikka kerran kelpaisikin puutteessa.

Vierailija
6/10 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina laittaa filttereitä, käyttää kuvakulmia ja -muokkauksia tai sitten vain vanhoja kuvia. Ei ole jäänyt yhteen kertaan, kun paikalle lyllertää sellainen rupsahtanut ja valahtanut ihmisraunio. No, olen minä niillekin treffit järkännyt ja lopuksi vielä pannut, mutta turha odottaa jatkoa. Jotkut saavat siitä ego-boostia ja myöhemmin palaavat laihempina ja terveempinä takaisin markkinoille. Itse varmaan ajattelevat voimaantuneensa, mutta tuskin he silti kykenevät ketään jännämiestä kesyttämään, vaikka kerran kelpaisikin puutteessa.

jaa se olet se aina aina aina tyyppi 😁

Vierailija
7/10 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on muuten helppo tekoälyllä hieman parannella kuvia. Ei mitään överiä mutta jos mies 7 niin tekoälyllä muuttuu +8 mieheksi 😅 

Vierailija
8/10 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen voi säikähtää.

Vierailija
9/10 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Paitsi jos on oikeasti lihava tyyliin yli 100kg. Muuten antaa pinnallisen kuvan ainakin minusta, et hei kattokaa mua oon bodari ja tosi lihaksikas, tulee mieleen playeri eikä tosi mies.:D

Vierailija
10/10 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei todellakaan kiinnosta miehen paino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi