Kerrostalonaapuri istuu kaiket päivät alaoven edessä penkillä vahtaamassa
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii, ottaisin ton koska tahansa. Mun naapuri istuu öisin parvekkeella. Kuulen kaikki äänet varsin kesällä, kun joutuu pitämään ikkunoita auki.
Itse en edes rivarissa voi pitää itikoiden takia
Et ole hyttysverkoista kuullut? Aivan ehdottomat ötökäisillä alueilla, pysyy ampiaiset ja itikat ulkona.
Useamman pitäisi istua. Monilla alueella ei istuta edes parvekkeilla, kun joku tulkitsee senkin kyttäämiseksi.
Ota oma tuoli ja menet viereen istumaan, teette kisan "kumpi istuu pidempää hiljaa"
Voit vaikka ottaa puhelimen ja leikki soittaa jollekin ja puhut Aku ankka kielellä.
Tai menet viereen ja alat pitämään historialuentoa KONE yhtiön omistajasuvun eri vaiheista.
Antaa toisen istua ja älä häiritse häntä.
Vanhukset, jotka liikkuvat huonosti, tuo on usein ainoa tapa nähdä ihmisiä ja nauttia ulkoilmasta. Mene ja vaihda muutama sananen hänen kanssaan.
Miten se istuva naapuri vaikuttaa kenenkään elämään enempää kuin kukkaruukku tai pihakivi?
Asunnossa on 28 astetta sisällä, ulkona on vain 26. Mieluummin istun ulkona varjossa kuin sisällä. Tosin en istu oven edessä, vaan kauempana sisäpihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii, ottaisin ton koska tahansa. Mun naapuri istuu öisin parvekkeella. Kuulen kaikki äänet varsin kesällä, kun joutuu pitämään ikkunoita auki.
Osta kaupasta ötökkäverkkoa. Kiinnitetään tarralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole hyttysverkoista kuullut? Aivan ehdottomat ötökäisillä alueilla, pysyy ampiaiset ja itikat ulkona.
En ala vuokra-asuntoon mitään lisävarusteita hankkimaan.
Menin parvekkeelle tupakalle samaan aikaan, kuin naapuri. Hän tervehti! Miten saisin hommattua hänelle häädön? Tosi törkeää, koska MINÄ.
Vierailija kirjoitti:
Useamman pitäisi istua. Monilla alueella ei istuta edes parvekkeilla, kun joku tulkitsee senkin kyttäämiseksi.
Täällä päin istuu vain ma mut, suomalaiset sisällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala vuokra-asuntoon mitään lisävarusteita hankkimaan.
Eihän ne vuokranantajaa varten olisi vaan oman asumisviihtyvyyttäsi parantamaan.
toihan on ihan hyvä systeemi, voit ohimennessäsi kysäistä vaikka "onks sitä mun ukkoo vielä näkyny" tai lähtiks Mari jo kaupoille...
Vierailija kirjoitti:
Parveke on pätsi. Mutta joo, en ihmettele, miksi joku haluaa istuskella ulkosalla näillä keleillä. Harvemmin räntäsateella tai pakkasella kukaan haluaa ulkona istua. Nyt jos koskaan.
Pystyn poistumaan asunnnosta vain iltayöstä kun penkillä päivystävä ukko menee nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten se istuva naapuri vaikuttaa kenenkään elämään enempää kuin kukkaruukku tai pihakivi?
Kyllä se vaan vaikuttaa, v*tun olmi!
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset, jotka liikkuvat huonosti, tuo on usein ainoa tapa nähdä ihmisiä ja nauttia ulkoilmasta. Mene ja vaihda muutama sananen hänen kanssaan.
Mä tein kerran eräälle vanhemmalle herralle pienen yllärin. Istuskeli siinä ulkona kesällä ja arvelin ajaa torin kautta. Menin siihen jutustelemaan kotimaisia mansikoita mukanaan. Siinä mutusteltiin niitä ja parannettiin maailmaa. Molemmille hyvin mieluinen hetki.
-Kylmät kädet
Täysin normaalia etelänmaissa mutta kun Suomessa haluaa ihmetellä maailmaa niin on vahtaamassa.
Tämänkin spämmin ulosti toistuvasti word-arkistostaan Henna Makkonen
Sinä kyttäät häntä ikkunasta koko päivän. Hän on sentään ulkona.