Kerrostalonaapuri istuu kaiket päivät alaoven edessä penkillä vahtaamassa
Kommentit (52)
Ap: n on pakko istua myös, koska miten muuten ap tietäisi asiaa....
Ennen kaikki talon asukkaat kokoontui pihalle. Nyt valitetaan jo yhdestä
Vierailija kirjoitti:
Pystyn poistumaan asunnnosta vain iltayöstä kun penkillä päivystävä ukko menee nukkumaan.
Ukko käy siis käsiksi. Ilmoita poliisille!
Meillä tuntuu kesäisin olevan sama ongelma kaikki päivät illat ja varmaan yötkin vaan istuskelee ja pieree ulkoalaoven viereisellä penkillä sit se aina puhuu kuin papupata
Ap, miksi päivystät yötäpäivää naapuriasi? Muuten et "tietäisi", että mitä hän tekee. Olet siis itse kyylä!
Vierailija kirjoitti:
Ota oma tuoli ja menet viereen istumaan, teette kisan "kumpi istuu pidempää hiljaa"
Voit vaikka ottaa puhelimen ja leikki soittaa jollekin ja puhut Aku ankka kielellä.
Tai menet viereen ja alat pitämään historialuentoa KONE yhtiön omistajasuvun eri vaiheista.
🤣👍
Joskus tekisi mieli istua pihan penkeille kun on leppeä kesäpäivä/ilta. Rollaattorin käyttäjänä menen kuitenkin muutaman sata metriä ja istun kävelytien laitaan penkille. Ehkä sinäkin häiritsen jotakuta, pihassa istuen useampia jotka luulevat muiden kyttäävän heitä
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on ongelma? Kun et itse pääse penkille istumaan?
Tämä. Lisäksi olen persu ja pelkään paskat housussa muita ihmisiä.
Meilläkin talon mummot ja papat istuu noilla penkeillä mutta ei se mua häiritse yhtään. Moikkaan vain iloisesti kun kuljen ohi.
Mies usein pysähtyy juttusille heidän kanssaan, ovat pohjattoman kiinnostuneita meidän kissasta kun näkevät sen liikkuvan parvekkeella.
Mukavaahan tuo on, ei ole ollenkaan koettu sitä kyttäämisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii, ottaisin ton koska tahansa. Mun naapuri istuu öisin parvekkeella. Kuulen kaikki äänet varsin kesällä, kun joutuu pitämään ikkunoita auki.
Itse en edes rivarissa voi pitää itikoiden takia
Et ole hyttysverkoista kuullut? Aivan ehdottomat ötökäisillä alueilla, pysyy ampiaiset ja itikat ulkona.
En ala vuokra-asuntoon mitään lisävarusteita hankkimaan.
Ok, ymmärrän. Neljä euroa ja oma vaivannäkö on vuokra-asujalle liikaa.
https://www.puuilo.fi/antibit-hyonteisverkko-ikkunaan-152x152cm-lajitel…
Meidän viereisen kerrostalon pihalla kadun varressa on penkki, jossa istuu aina pari "herrasmiestä". Eivät häiritse minua, eivät edes sano mitään. Joten antaa istua kunhan eivät minun lapseen koske silloin kun en ole näkemässä.