Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakautta synnyttäneitä harmittaa niin kamalasti kun värkki venyy, siksi pitää sektiomammoja mollata :D

Vierailija
21.05.2007 |

Muutenhan huomio kiinnittyisi liiaksi emätinvenytyksen kokeneiden äitien tuulitunneliin :D

Samaa ongelmaa ei ole sektioÄIDEILLÄ, joten syytä on ollakin katkera!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muilla alakautta synnyttäneillä?

P.S. Hormonit vaikuttavat alapäähän vaikka lapsi syntyisi sektiolla

Vierailija
2/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sä oot tyhmä! vieläkö nykyaikana on noin aivottomia ja tietoa vailla olevia olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Naurattaa nämä " kyllä mun mies sanoo, että se on tiukempi kuin ennen" . Kukaan ei oikeasti voi uskoa tommosta ääliökommenttia."

Juu, ihan naurettavalta kyllä kuulostaa... Toki sektioitujenkin paikat venyy raskauden aikana mutta ei tietenkään samalla tavalla kuin alateitse synnyttäneillä!!! Mutta mitä sillä on kuitenkaan merkitystä? Toisilla olkoon " levinneet" paikat ja toisilla vähän tiukemmat ;)

Vierailija
4/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin ihan yhtä tiukka kuin ennenkin.

Vierailija
5/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Kuinkas monien äitine pimppejä olette käyneet koittelemassa, että noin asiantuntevasti osaatte niistä keskustella?

Vierailija
6/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksavat horista että sektio ei ole synnytys... :D

Vierailija:

Vittu sä oot tyhmä! vieläkö nykyaikana on noin aivottomia ja tietoa vailla olevia olemassa?

Vierailija
7/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo värkki tuolla jalkovälissä näyttää hyvin palautuvan ihan vaan jumppaamalla. Sekin on ihan helppoa, kun on tottunut huolehtimaan itsestään. Miten jollain on aikaa ja mielenkiintoa pohtia toisten emättimen venymisiä?!

Terveisin kolmen äiti (uskoisin seksin joltain tuntuvan miehestäkin, kun neljättä jo harjoitellaan...)

Vierailija
8/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mitä väliä on jonkun toisen ihmisen synnytystavalla? Mua naurattaa nämä tyhjänpäiväiset itseään toistavat jutut täällä.

Vierailija
9/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä 2 vuotta, suosittelen. 1 alateitse synnytetty lapsi.

Vierailija
10/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä alapäätä aina jumpata synnytyksen jälkeen useita kuukausia???? Mä en ole tehnyt yhtään mitään enkä ole huomannut mitään eroa tiukkuudessa yms. En edes tullut ajatelleeksi vuosia sitten että alapäätä pitäisi jollain kuulilla yms. jumpata, juu noloa.... No, mulla synnytys meni siihen pisteeseen että jouduttiin tekee sektio. Mutta olen kuitenkin ymmärtänyt että vaikka olisi sektio tehty niin paikat venyy.

Vierailija
11/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kolmen lapsen äiti ihmettelee, että oikeestiko se muka leviää kaikilla?? Mulla ei ole tapahtunu mitään muutosta, onko syy sit siinä, että olen aina ollut timmissä kunnossa. Vai onko tämä nyt ns. sektioäitien tapa päteä?

Vierailija
12/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikaan ei neuvolassa puhuttu mitään lantionpohjan lihasten jumppaamisesta ja ne olivatkin aika huonossa kunnossa. Toisen lapsen odotusaikana tiesin jo jumpata niitä, mutta synnytyksen jälkeen tuntui että sisuskalut tipahtavat pihalle, onneksi tuo tunne katosi kuitenkin muutamassa päivässä. (Ponnistusvaihe kesti melkein puoli tuntia joten aikamoiseen venytykseen lihakset joutuivat.) Aika huonossa kunnossa lihakset olivat synnytyksen jälkeen, mutta paranivat jumpalla. Kolmas lapsi syntyi niin nopeasti ettei lihaksiin tainnut jäädä kovin paljon venymisen jälkiä. (Ponnistusvaihe kesti yhden supistuksen verran, n. 30 sekuntia - oli aikamoinen yllätys!) Tuntuu että kolmannen synnytyksen jälkeen lihakset ovat olleet parhaimmillaan, ei nyt tietenkään ihan heti synnytyksen jälkeen... Kuopus on nyt 4-vuotias ja jumppaan lantionpohjan lihaksia samalla kun teen vatsalihasliikkeitä - 100-200 päivässä.

Vierailija
13/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. lantionpohjan lihasten jumppa on tarpeen ja auttaa

2. lantionpohjan lihasten jumppa on tarpeen ja auttaa, myös sektion jälkeen. Mm. virtsankarkailu jne johtuvat myös hormonaalisista syistä, eli sektiollakin voi olla ongelmia.

Ja eikun jumppaamaan.

t. sektiolla JA alateitse lapsia saanut, ahkerasti jumppaileva äiti

Vierailija
14/14 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mitään kuulia enkä jumppaa käyttänyt,

mutta lääkärini mukaan alapääni on edelleen aika tiukka! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän