Etureidet meni juostessa hirveän kipeiksi. Onko normaalia?
Ennen eivät ole näin pahasti kipeytyneet, että jouduin kävellen palaamaan kotiin. Voiko syynä olla viileähkö sää (juoksin shortseissa) ja ilmeisesti lämmittelyn puute? Olen nelikymppinen, mutta en kai voi näin ikäloppu jo olla, kun kuitenkin käyn monta kertaa viikossa pyöräilemässä ja kävelemässä, ja juoksen yleensä 1-2 kertaa viikossa 40 minuutin pätkän.
Kommentit (7)
Ei tällä palstalla kannata juoksemisesta tehdä aloituksia, kun täällä on vain lihavia löhöilijöitä.
Ei ole. Juokset väärällä tekniikalla ja pakarat eivät tee töitä. Jumppaa ne ensin kuntoon ja aloita juokseminen vasta sen jälkeen.
Juoksu on tekee juuri iskutusta etureisille, keho tottuu siihen eikä reidet tule enää kipeäksi jos juoksee säännöllisesti, kovista lenkeistä tietty voi tulla vaikka miten paljon juoksee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Juokset väärällä tekniikalla ja pakarat eivät tee töitä. Jumppaa ne ensin kuntoon ja aloita juokseminen vasta sen jälkeen.
Mutta olen juossut jo useamman vuoden (talvella useimmiten tauko) ja deittipalstalla, kun lähetin eräälle miehelle kuvan pakaroistani, niin hän piti niitä viehättävinä, ja olen kyllä tehnyt pakaratreeniä, jossa maataan lattialla ja nostetaan lantiota ylöspäin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olen juossut jo useamman vuoden (talvella useimmiten tauko) ja deittipalstalla, kun lähetin eräälle miehelle kuvan pakaroistani, niin hän piti niitä viehättävinä, ja olen kyllä tehnyt pakaratreeniä, jossa maataan lattialla ja nostetaan lantiota ylöspäin.
ap
Mitä mä just luin? :D
Huolestuttavaa.