Te miehet, jotka haluatte 50/50 suhteen aina, mihin te sen ylijäävän rahanne käytätte?
Sen rahan, joka ei ole naisen ja lapsien käytössä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin sijoitan ja ostan itselleni sellaisia juttuja mistä tykkään. Käyn myös lomareissuilla yksin.
Kuka sun puolikkaan kotitöistä lomareissujen ajan tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se sinulle kuuluu? Varmaan niihin samoihin juttuihin mihin naisetkin käyttävät eli, vaikka niihin harrastuksiin.
Meillä menee sekä miehen että minun rahat harrastuksiin. Lasten harrastuksiin. Olisi mielestäni tosi outoa, jos minä maksaisin kolmen lapsen harrastukset ja mies vain omansa.
Niin? Tuohan on juuri 50/50 malli - eli molemmat maksaa yhteisiä kuluja.
Malli, jossa toinen käyttää rahat itseensä on taas se malli, jota ap:n kaltaiset lokit haikailee.
Vierailija kirjoitti:
Pienipalkkaisen ei mitenkään kannata kustantaa isopalkkaisemman 50/50.
Niin? Sitäkö kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoitan sellaisella tavalla joka antaa minulle tulevaisuuden turvan ja johon nainen ei pääse avioerotilanteessakaan millään käsiksi.
Aiot siis erota vielä joskus? Et tee asioita, jotka saavat suhteen kestämään?
Ihan sama. Naiset eroaa vaikka niitten berseet työntäisi täyteen satasia. Turha niihin on hassata enempää kuin on pakko.
Meillä jaetaan kulut tulojen suhteessa, niin että molemmille jää suurinpiirtein saman verran käyttöön. Minä tienaan ja maksan vähän enemmän. Itse pidän tilannetta reiluna ja omat rahat on mennyt säästöihin, sijoituksiin ja harrastuksiin. Toki myös vaatteisiin etc.
Jaatteko myös kotityöt aidosti 50/50, vai eikö niillä ole väliä?
Vierailija kirjoitti:
Sijoitan sellaisella tavalla joka antaa minulle tulevaisuuden turvan ja johon nainen ei pääse avioerotilanteessakaan millään käsiksi.
Ilman avioehtoa toiselle kuuluu osituksessa aina puolet omaisuudesta vaikka kuinka yrittäisit niitä piilotella. Puolisoilla on tiedonantovelvollisuus ja väärien tietojen antamisesta tulee sinulle oikeudellisia seuraamuksia. Ja kun valheet aina lopulta paljastuu niin tuomioistuimessa ositus voidaan aina oikaista jälkikäteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä jaetaan kulut tulojen suhteessa, niin että molemmille jää suurinpiirtein saman verran käyttöön. Minä tienaan ja maksan vähän enemmän. Itse pidän tilannetta reiluna ja omat rahat on mennyt säästöihin, sijoituksiin ja harrastuksiin. Toki myös vaatteisiin etc.
Jos jaettaisiin tulojen suhteessa, enemmän maksavalle pitäisi silti jäädä enemmän omaan käyttöön. Jos jää saman verran, tienaatte aika lailla saman verran.
Sun länkytöskö riippuu?