Näyttelijä Sam Neill on kuollut
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näitä turhia ihmisiä riittääkin. Mitään ei saavuttanut tuokaan elämässään.
Enemmän kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi ei sanonut minulle mitään, mutta nähtävästi esiintyi elokuvassa Piano, jonka olen katsonut kahteen kertaan. Nähtävästi myös Peaky Blindersissa. Olen aina fanittanut Hollywoodin kulta-ajan näyttelijöitä ja elokuvia, harvoin muistan nykyisten nimiä. Ei kai kiinnosta erityisemmin. Ennen oli glamouria ja tähtipölyä.
Piano on ihan onneton leffa, mutta Sam Neill oli symppis näyttelijä.
Samaa mieltä. Piano oli tekotaiteellista sontaa, mutta Neillillä oli monia muita hyviä rooleja. Mm. Dead Calm oli hieno.
Piano on mahtava leffa 10/10
Piano on ihan paras elokuva. Ja se musiikki 🤩
Samkin oli oikein hyvä.
Aivan. Nyt palautuu mieleen. Sam Neill oli se cuck aviomies, joka nai kuuron yh-äipän, jota sitten alfa(Harvey Keitel) soitti näppäin kerrallaan. Vähän turhan väkivaltainen elokuva kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen uutinen. Yksi monista mun suosikeista, jotenkin niin mukavan miehen oloinen. Oliko pahis missään leffassa?
Esitti päävamppyyria yhdessä vamppyyrileffassa jonka nimeä en tähän hätään muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi ei sanonut minulle mitään, mutta nähtävästi esiintyi elokuvassa Piano, jonka olen katsonut kahteen kertaan. Nähtävästi myös Peaky Blindersissa. Olen aina fanittanut Hollywoodin kulta-ajan näyttelijöitä ja elokuvia, harvoin muistan nykyisten nimiä. Ei kai kiinnosta erityisemmin. Ennen oli glamouria ja tähtipölyä.
Jurassic Park! Tohtori Alan Grant, senkin moukka.
En katso lapsille suunnattuja elokuvia.
Neill esiintyi myös sotaelokuvassa Attack Force Z yhdessä Mel Gibsonin kanssa, vuonna 1981. Kannattaa katsoa, se on tätä nykyä Youtubessa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aukko sivistyksessä, ja tuskin tämä edes on ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näytä katsovan mitään hyviä elokuvia.
Kyllä tässä alkaa keski-ikä kolkuttelemaan, kun lapsuuden sankarit kuolevat yksi toisensa jälkeen. Jurassic Park oli varmasti vaikuttavin elokuva lapsuudestani, ja myöhemmin löysin Sam Neillin myös muista hienoista elokuvista! Pitääkin seuraavana elokuvailtana katsoa jokin vielä näkemättä jäänyt Sam Neill -elokuva!
Googlasin ja huomasin hänen näytelleen Pianossa, se oli hyvä leffa. Harvey Geitel jäi paremmin mieleeni. En ole kai nähnyt muita hänen roolittamiaan elokuvia. Nykyään tuntuu muusikoita, laulajia ja näyttelijöitä kuolevan tiuhaan tahtiin, sekä meillä että ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Googlasin ja huomasin hänen näytelleen Pianossa, se oli hyvä leffa. Harvey Geitel jäi paremmin mieleeni. En ole kai nähnyt muita hänen roolittamiaan elokuvia. Nykyään tuntuu muusikoita, laulajia ja näyttelijöitä kuolevan tiuhaan tahtiin, sekä meillä että ulkomailla.
Piti kirjoittaa Keitel, ei Geitel.
Surullinen uutinen. Yksi monista mun suosikeista, jotenkin niin mukavan miehen oloinen. Oliko pahis missään leffassa?