Toinen vuosi sinkkuna. Niin se vain meni
Kommentit (21)
Sinkkuna päivät ovat juuri niin mukavia tai perseisiä, kuin niistä itse tekee.
Juuri ajattelin tänään kuinka ihanaa on olla sinkku. On vapaa tekemään mitä vain eikä tarvitse miellyttää ketään. 💃
Sinkkuna kivat miehet pörrää ympärillä, saa seksiä milloin huvittaa ja miehet maksavat juomat.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos olen sinkku.
No vähän tuntuu ehkä kornilta kiittää jumalaa siitä hyvästä. Ikään kuin muut olisivat jumalan tuomitsemia suhteisiinsa :D
5 vuotta ja neljä kk sinkkuna. Aion jatkaa.
15 v 6 kk ja kiitän luojaani joka päivä! Olen vapaampi, itsevarmempi kuin koskaan. Olen toteuttanut kaikki unelmani. Ei enää ketään negaenergeettistä urpoa valittamassa jo aamusta, ei miellyttämisenhaluista rakasta minua-hysteerikkominää häntä passaamassa.
N56
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna kivat miehet pörrää ympärillä, saa seksiä milloin huvittaa ja miehet maksavat juomat.
Kiva juttu. Kokeilepa olla sinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kaupallinen . Paljon yks polkaisu makseloo rahettia?
Jos sinun elämäsi sinkkuna on perseestä, mieti, kuinka perseestä olisi olla parisuhteessa sinun kaltaisesi tyypin kanssa.
Eli jos tapaisit seksuaalisesti kiinnostavan henkilön, jonka sinkkuelämä on samalla tavalla perseestä kuin sinun sinkkuelämäsi, voisiko teidän elämänne olla hyvää yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo teki tuota vielä ollessamme naimisissa.
Parempaa tämäkin paska on kuin pitää miestä riesana. N25
Eikö kannattaisi hankkia panokaveri jota käydä välillä laittamassa ilman murhetta parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi hankkia panokaveri jota käydä välillä laittamassa ilman murhetta parisuhteesta.
Tapan sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kaupallinen . Paljon yks polkaisu makseloo rahettia?
250 euroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo teki tuota vielä ollessamme naimisissa.
Ai makseli juomia ja sai seksiä milloin huvittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapan sinut.
Et sinä uskalla, etkö saanut äitiltä tissiä tänään kun selvästi nälkäkiukku päällä?
Naiset on vaikealuonteisia joten parempi vaan olla sinkku. En halua kotiini mitään kiukuttelevaa naista asumaan.
8 vuotta sinkkuna ja parempaa ei elämä voisi olla!