Miksi ihminen luotiin ”välitilaan” maan päälle eikä suoraan paratiisiin?
Kommentit (52)
Ihmissielut on kaapattu. Teidän mieli. Archons, arki, liskot, taajuudet.
Paratiisissa kaikki olisi liian täydellistä. Aika keksittiin hajottamaan tapahtumia. On oma osamme tulla syntymään tänne ja ihmettelemään. En valita tämän ajan antimista. En kerro kuka tämän kaiken loi minun mielestäni koska en halua suututtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks niiden anttiin syödä, miks niitä oli siellä.
Se saattaa olla vertauskuvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä on se tie. Muita tyhmiä kysymyksiä?
Jeesus on tie. Ahdas portti.
Maailman tie on se lavea ja korea, joka vie lopulta kuilun reunalta alas.
Vierailija kirjoitti:
Jotta jyvät erottuu akanoista. Ne tulee sinne taivaaseenkin pilaamaan kaiken jos sinne päästetään paheisiin taipuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Elämä Maassa ei ole välitila vaan tarkoituksenmukainen elämä. Jos haluat paratiisin niin ala tekemään töitä sen eteen.
Ai mitä ne työt on? Jos et usko taivaaseen niin miksi edes teet yhtään epämiellyttäviä asioita jos tämä on parasta mitä ihmiselle on tarjolla?
Ihminen luotiin paratiisia varten, mutta syntiinlankeemus särki asiat ja siksi ihminen joutuikin tänne maan päälle. Mutta eikö se Jeesus lunastanut meidät ihmiset ristinkuolemallaan vapaiksi synnin orjuudesta.
Olen ymmärtänyt, että kysymys on rakkaudesta ja suhteesta. Jos ihminen olisi luotu suoraan paratiisiin, olisimme vain tahdottomia luontokappaleita, emme omasta valinnastamme suhteen toinen osapuoli.
Samaan tapaan kuin jotkut julkkikset ja/tai erittäin varakkaat kertovat, että heidän on vaikeaa solmia ystävyys- ja parisuhteita, koska he eivät voi koskaan olla varmoja, hakeutuvatko muut heidän seuraansa heidän itsensä vuoksi vai onko heillä muille vain välinearvo.
Synnymme tänne aina uudelleen, kunnes valaistumme.
Vierailija kirjoitti:
Miatä tiedät ettemme jo ole paratiisissa?
Tämän ihmeellisempää ei välttämättä ole tuonpuoleisessakaan, joten miksi vaivautua edes miettimään?
Uskonnot in luotu valheiden pihjalle ja niiden tarkoitus on huijata kritiikittömiä.
No islam on kyllä pelkkä hyökkäysstrategia. Muut on sentään oikeasti pohtivia ja hengellisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että kysymys on rakkaudesta ja suhteesta. Jos ihminen olisi luotu suoraan paratiisiin, olisimme vain tahdottomia luontokappaleita, emme omasta valinnastamme suhteen toinen osapuoli.
Samaan tapaan kuin jotkut julkkikset ja/tai erittäin varakkaat kertovat, että heidän on vaikeaa solmia ystävyys- ja parisuhteita, koska he eivät voi koskaan olla varmoja, hakeutuvatko muut heidän seuraansa heidän itsensä vuoksi vai onko heillä muille vain välinearvo.
Ihminen on muutenkin niin olevinaan. Minä tahdon, minun pitää saada päättää, minä olen parasta mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne söi kiellettyjä hedelmiä siellä paratiisissa
Miksi Jumala halusi tehdä kiellettyjä hedelmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta jyvät erottuu akanoista. Ne tulee sinne taivaaseenkin pilaamaan kaiken jos sinne päästetään paheisiin taipuvainen.
Miksi Jumala ei luonut vain huippukivoja ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Koska ne söi kiellettyjä hedelmiä siellä paratiisissa
Eikö se muka ollut Jumalan suunnitelma?
Ei luotu, evoluutio kehitti ihmislajin ja niin myös aikanaan hävittää.
Jos syntiä ei olisi luotu, ihminen ei voisi langeta syntiin. Miksi Jumala ei halunnut, että kaikilla on vaan hauskaa? Tähän joku vastaa vapaa tahto, mutta eihän sitä vapaata tahtoa osaa edes kaivata jos ei tiedä semmoisen olemassa olosta. Ja onko se vapaa tahto niin vapaata kumminkaan kun Raamattu kertoo, Raamattu kertoo, että Jumala tuntee ihmisen jo ennen syntymää ja että Jumalan suunnitelmat ovat olemassa ennen ihmisen tekoja.
Laadunvarmistuksen takia. Ihan kuin tehtaallakin testataan tuliko speksien mukaista. Ei Jumalakaan ole erehtymätön.
Taidetaan olla vaan alieneiden terraario
Eiköhän ne ole sotakoneistoa sekä ihmisten lisääntymiskäyttäytymistä varten luotu nuo uskonnot. Uskonnot perustuvat pelotteluun. Pelolla on helppo hallita.