Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka kokevat olevansa yli-vertaisen älykkäitä tälle palstalle?

Vierailija
21.05.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee vastaan aiheita, joista huomaan tietäväni enemmän kuin valtaosa kirjoittajista. Kyllähän siitä tulee ihan hyvä fiilis, ja nostaa itsetuntoa.

Vierailija
2/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, ettei monet tajua asioiden todellisia pointteja, eivätkä ymmärrä monien viestien sisältöä vaan vaahtoavat vaan turhista.

Kuitenkin täältä varmasti löytyy monia eri alojen ammattilaisia joiden kanssa en tietoudesta ryhtyisi väittelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan kirjoittajien rajaton typeryys/keskinkertaisuus/sivistymättömyys/suvaitsemattomuus/ahdasmielisyys saavat minut joka ikinen päivä tuntemaan itseni ihmislajin kuningattareksi.

Vierailija
4/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletteko käyneet esim. Kaks+ tai suomi24 palstoilla? Sielä vasta idiootteja on. Ensinnäkään niistä teksteistä ei saa mitään tolkkua ja keskustelu on tosi ala-arvoista, jopa tähän palstaan verrattuna. Hyvää viihdettähän tämä kuitenkin on.

Vierailija
5/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huomaan, ettei monet tajua asioiden todellisia pointteja, eivätkä ymmärrä monien viestien sisältöä vaan vaahtoavat vaan turhista.

Kuitenkin täältä varmasti löytyy monia eri alojen ammattilaisia joiden kanssa en tietoudesta ryhtyisi väittelemään.

Vierailija
6/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla osallistuin erääseen keskusteluun - ja taisin turhaan pahoittaa erään ihmisen mielen kun en kerta kaikkiaan ymmärtänyt hänen yksinkertaisuuttaan. Jos olisin ihan oikeasti ymmärtänyt hänen olevan tosissaan kysyessään minulle ja miljoonalle muulle ihan tuttuja asioita olisin varmasti vastannut paljon kiltimmin ja rautalangasta vääntäen. Pyysin sitten kyllä anteeksi vastaukseni kipakkuutta ymmärrettyäni hänen olevan tosissaan.

Vierailija
7/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen niin töissä kuin muuallakin huomannut, että todella monessa paikassa on huipputekijöitä - ennen kuin sitä luuli olevansa sitä vain itse...

Vierailija
8/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomaan monesti olevani keskivertoa älykkäämpi kuin av-mammat yleensä. Etenkin sen huomaa, kun keskustellaan jostakin syvällisistä asioista. Moni peilaa maailmaa vain oman, suppean elämän ja kokemusten perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan