Työhaastattelu jännittää
Ei ole aivan mun alaa mutta läpäisin jo etähaastattelun.
Ahdistaa vain, jos teen itsestäni pellen kun kuvittelen pystyväni siihen työhön.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele millaisia tolloja ja pellejä ne muut haastateltavat myös on.
Kuvittele millaisia tolloja ja pellejö ne rekryäjät on.
:D
Jep, oscar performansseja joillakin. Ja tokihan kuvittelevat olevansa jotain älykkyyden runsaudensarvia. Hahhahahahah. Ajattele et tuoki raukka joutuu näitå löpinöitä käymään läpi päivästä toiseen.
Tietynlainen välinpitämättömyys vaan kehin. Tyyliin I don't give a flying f*ck, mutta ei toki suoraan sanottuna. Mitä epätoivoisemmin yrität, sitä todennäköisimmin sinua ei valita. Rennosti vaan ja annat niille sen kuvan, että sulla on muitakin suunnitelmia. Kummasti alkaa ihmisiä yhtäkkiä kiinnostamaan. Pätee muuallekin kuin työhaastatteluun. Psykologia on jännää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on osoittaa että olet kiinnostunut ja halukas oppimaan. Hyvin se menee, tsemppiä!
Ei riitä.
Uliuliuliuliuliuli
Vierailija kirjoitti:
Tietynlainen välinpitämättömyys vaan kehin. Tyyliin I don't give a flying f*ck, mutta ei toki suoraan sanottuna. Mitä epätoivoisemmin yrität, sitä todennäköisimmin sinua ei valita. Rennosti vaan ja annat niille sen kuvan, että sulla on muitakin suunnitelmia. Kummasti alkaa ihmisiä yhtäkkiä kiinnostamaan. Pätee muuallekin kuin työhaastatteluun. Psykologia on jännää.
No olen jo töissä ja itseasiassa tienaan paremmin kuin tässä mahdollisessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen jo töissä ja itseasiassa tienaan paremmin kuin tässä mahdollisessa paikassa.
Miksi sitten edes vaivaudut haastatteluun?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on osoittaa että olet kiinnostunut ja halukas oppimaan. Hyvin se menee, tsemppiä!
Voit olla potentiaalinen ja pätevä ja silti jäädä ulos. Ihan rekrytoijien mielivaltaista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos pääsit edes noin pitkälle. Mä en pääse edes haastatteluun asti.
Mä pääsen haastatteluihin, mutta niihin se lähes aina tyssää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos pääsit edes noin pitkälle. Mä en pääse edes haastatteluun asti.
Mä pääsen haastatteluihin, mutta niihin se lähes aina tyssää.
Sama.
Jaa-a. Ite oon saanut työpaikat suhteilla. Enkä edes suostuisi työhaastatteluihin menemään. Jos ei korkea-arvoiset suosittelijat ja mun maine riitä niin ei se työpaikka ole mun arvoinen!
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Ite oon saanut työpaikat suhteilla. Enkä edes suostuisi työhaastatteluihin menemään. Jos ei korkea-arvoiset suosittelijat ja mun maine riitä niin ei se työpaikka ole mun arvoinen!
Tää. Kyllähän se niin taitaa vaan olla, että ei sitä työpaikkaa taidolla saa vaan suhteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää. Kyllähän se niin taitaa vaan olla, että ei sitä työpaikkaa taidolla saa vaan suhteilla.
Okei, en mene haastatteluun.
:D