Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastaan aika ihanaa saada vauva...

Vierailija
21.05.2007 |

...ja jäädä kotiin kahden lapsen kanssa! Tästä minä olen haaveillut työssä ollessani: saada olla kotona ja hoitaa lapsia! Nyt meille sitten on tulossa toinen lapsi!

Edellinen vauvavuosi meni niin ihanasti, että nyt jännittää, voiko toinenkin lapsi olla niin helppo ja vauva-aika niin ihanaa! Mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Ei tässä viestissä sen kummempaa pointtia ollut, tuli vaan yhtäkkiä niin mukava olo, kun on vauva tulossa ja arki alkaa vauvan syntymän jälkeen uusissa urissa, kun työelämä jää (ainakin muutamaksi vuodeksi) toiselle sijalle! :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no tuo " oikeastaan aika ihanaa saada vauva" vähän särähti korvaan, koska olen ainakin itse ollut koko ajan sitä mieltä, että vauvan saaminen ON IHANAA.

Raskauteni on vielä alussa, joten kauheasti en uskalla asiasta vielä iloita, mutta olen luottavaisin mielin.

Vierailija
2/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lasta odotan ja raskaus on aivan alussa, joten siksi matalalla profiililla.

Mutta olen aivan täpinöissäni, poika saa sisaruksen! Ja me toisen pienen palleron. Odotan myös innolla vauvavuotta ja aikaa kahden lapsen kanssa. Voi kunpa kaikki menisi nyt hyvin tässä odotusaikana.

Onnea teille muillekin onnellisina odottajille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotetaan toista. En ole vielä edes neuvolaa varannut. Onnea kaikille odottajille!

Vierailija
4/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin raskaus on niin alussa, että siitä ei tiedä muut kuin mieheni. Siksi kait tässä näitä fiiliksiä aloinkin erottelemaan, kun ajatukset vielä myllertää niin sekavana päässä. Toisaalta pelottaa, kuinka sitä jaksaa, ja toisaalta, kuten yllä jo sanoin, tuntuu ihanalta! :) Minulla on tällä hetkellä melko stressaava työ, ja ajattelen aina, että elämä virtaa ohi, kun en olekaan kotona lasten kanssa... Nyt se vaihe elämässä näyttäisi olevan edessä! Onnea minultakin muille odottajille! Annetaan lapsillemme ihana lapsuusaika! Se on ainutkertainen aika ja jättää lapsiin elinikäisen leiman! Siksi minä haluan olla itse varmistamassa, millaisen varhaislapsuuden lapseni viettää! :)

Vierailija
5/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin kuuluu ollakin.

Vierailija
6/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan tulla kiire, kun ultra olisi rv8+ ja seuraava vapaa neuvola-aika voi olla sitten vasta rv10 ja mites tuo np-ultrakin on sitten jo rv11-12, eikö?

T:3

Vierailija
7/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ruusunpunat kaikkos hetki sitten, kun taistelin tuon esikoisen kanssa, ja hermoni menetin itsekin. Rakastan esikoistani ja innolla odotan kakkosta, mietin että kuinkahan rankkaa tulee olemaan.. Pakko vaan yrittää kasvattaa omaa kärsivällisyyttä.

Vierailija
8/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että tänään ensimmäistä päivää on huono vointisuutta :(

On se ihanaa kun lapsi saa sisaruksen ja itse taas vauvan syliin :)

Rv 6+4 menossa, mites muilla?

Vierailija
9/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu tuntuu jo, kun se on kovana. Hauska miehen kanssa aina kokeilla välillä, että on siellä vatsassa oikeasti joku! :) En ole vielä soitellut neuvolaan, ehtiihän tuon. Nyt kun on toinen raskaus kyseessä, niin osaa ottaa rennommin, eikä ole kiirehtimässä esim. neuvolaan, tai mene paniikkiin, kun rinnat on kipeät. :)

Millonkahan tämä vatsa alkaa näkyä? Mulla ainakin on vähän " tuhti" olo, niinkuin ois syönyt oikein paljon, vaikka ruokailu on ollut ihan normaalia...

Ap

Vierailija
10/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahoinvointia, kunhan muistaa aamulla edes jotain laittaa suuhunsa. Mitään ei oikeastaan tee mieli erityisesti. Kohtu ei tunnu. Muistaakseni esikoisesta tunsin viikolla 12, vaikka olenkin hoikka. Maha oli tosi pieni loppuun asti. Turvotusta on havaittavissa enkä mielelläni nyt pidä tiukimpia farkkujani. Tissit on kipeät.

Mutta yleisesti ottaen suurin osa päivästä menee vielä niin, ettei edes muista olevansa raskaana =)

Ääretön väsymys vain jossain vaiheessa päivää muistuttaa asiasta.

T:3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän