Tuloni ovat 240 e/kk. Kysykää mitä vain.
Saan kuukausittain rahaa 240 euroa. Työtön. Kysykää mitä vain, mikä kiinnostaa.
Kommentit (27)
Säästöt kannattaa nostaa tililtä pois niin tt tukea saa.
Itse tein näin kun tuli karenssi (irtisanouduin). Nostin siis viimeisen palkan ja menetin vain yhden kk tt tuen. Palkka oli noin 1500e.
Vierailija kirjoitti:
Miten asuminen on järjestetty?
Asun vuokralla. Tuloni eivät tietenkään yksinään riitä vuokraan, eli käytän myös säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet ollut työtön?
Kuinka paljon sulla on säästöjä?
Miten olet saanut kerättyä niin paljon rahaa?
Virallisesti kuukauden, käytännössä kolme kuukautta työttömänä.
Säästöjä on reilu tuhat euroa. Ne olen saanut lähinnä kesätöistä.
Miksi ihmeessä et ole jo käyttänyt niitä säästöjä? Kyllä huomaa, ettet ole saanut edes koulua käytyä loppuun.
Olen saanut koulun käytyä loppuun, erinomaisesti vieläpä. En ole käyttänyt kaikkia säästöjä, enkä tiedä miksi ne kaikki pitäisikään käyttää. Nyt toki elän säästöillä.
Jotta ei tarvitsisi kituuttaa tuollaisella minisummalla. Mutta ihan miten itse tykkäät. Itse en viitsisi elää noin.
Enhän minä pelkästään sillä 240 eurolla kuussa elä. Pakko on käyttää lisäksi säästöjä. En silti tiedä miksi ne kaikki pitäisi tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
No se on enemmän kuin sinun kotimaassasi.
Kotimaani on Suomi. Olen syntynyt Suomessa, ja molemmat vanhempani ovat suomalaisia. Olen asunut täällä myös koko ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene opiskelemaan?
Haluan kyllä mennä. Sinne opiskelemaan ei tosin pääse keskellä kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole hakenut tukia?
Vai jätätkö jotain kertomatta?
Olen hakenut, ja saan nyt kaikkia tukia jotka minulle on myönnetty (eli asumistukea). Minulla ei ole ammatillista tai korkeakoulututkintoa, joten en ole oikeutettu yleistukeen. Toimeentulotukea en saa, sillä minulla on hieman säästöjä ja ne pitää kuluttaa ensin. Muita tukia ei taidakaan olla, joita voisin saada.
Ap
"Kukaan ei elätä minua"
Valehtelit, yhteiskunta elättää koska saat tukea
En laskisi reilua 200 euroa kuussa elättämiseksi, kun itse joudun maksamaan tuosta ainakin kaksinkertaisen määrän kuussa.
Jos tilittäisin sulle satasen, et varmaan sanoisi että elätän sinua.
Ap
"Kukaan ei elätä minua"
Valehtelit, yhteiskunta elättää koska saat tukea