Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Hihaton paita tekee miehestÀ juntin

Vierailija
13.07.2026 |

Todella mautonta ja junttimaista

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No mutta jos on valittava mikÀ on kaikista junteita vert hihaton paita, niin se on mies ilman paitaa yleisillÀ paikoilla.

Ei edes hyvĂ€kroppaisetkaan nuoret miehet saa olla yleisillĂ€ paikoilla, siis edes pyörĂ€teillĂ€ lenkkeillessĂ€ ilman paitaa. MissÀÀn muualla maailmassa ei nÀÀ miehiĂ€ esim torilla, kaduilla kĂ€velemĂ€ssĂ€, rantaravintolan terassilla tai sisĂ€vesi sightseeing lautan kannella ilman paitaa kuin Suomessa. 

Joten luokittelen hihattoman paidan vain semi juntiksi ja siedÀn sen paljon paremmin kuin ilman paitaa.

Vierailija
42/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ParikymppisellÀ sporttisella miehellÀ jolla kivat lihaksikkaat kÀsivarret nÀyttÀÀ kivalta.

NĂ€yttÀÀ kivalta vanhemmallakin hyvĂ€kroppaisella. Olen 66v, viestini on ylempĂ€nĂ€. Espanjassa ja suomessakin timmit mummot vinkkaa silmÀÀ 😎, otan sen kohteliaisuutena tyynesti, sillĂ€ olen varattu, viaton flirtti piristÀÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HelteellÀ ihan ehdoton asu,

toinen vaihtoehto olis olla ilman paitaa.

Vierailija
44/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Paidattomuus tekee miehestÀ juntin, ÀÀliön, kÀytöskyvyttömÀn, ruman, hÀirikön sekÀ ahdistelijan.

Vierailija
45/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

esittelevÀt haisevia kainalo karvoja kun kikkelin varteen ei ole vielÀ kasvanut.

Vierailija
46/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ParikymppisellÀ sporttisella miehellÀ jolla kivat lihaksikkaat kÀsivarret nÀyttÀÀ kivalta.

NĂ€yttÀÀ kivalta vanhemmallakin hyvĂ€kroppaisella. Olen 66v, viestini on ylempĂ€nĂ€. Espanjassa ja suomessakin timmit mummot vinkkaa silmÀÀ 😎, otan sen kohteliaisuutena tyynesti, sillĂ€ olen varattu, viaton flirtti piristÀÀ.

MitÀ kaikkia lÀÀkkeitÀ vedÀt?

Vierailija
47/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa jos minut tuomitaan juntiksi pelkĂ€stÀÀn hihattoman paidan vuoksi 😁

Ei naiset tuomitse jos oot normaalivartaloinen. ItsellÀ isimasu niin ei kehtaa pitÀÀ mitÀÀn paljastavaa.

Vierailija
48/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesĂ€llĂ€ kĂ€ytĂ€n hihatonta, vartalonmyötĂ€istĂ€ paitaa. Lihaksikkaat kĂ€sivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveĂ€t "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikĂ€s ja kansainvĂ€linen. 

TÀllainen paita ja kÀsivarret, vaikka ikÀÀ on 66

https://www.google.com/search?client=safari&hs=EcFq&sca_esv=cce85b718b5

Vai sittenkin tÀÀlÀinen?

https://stuntman.fi/products/hihaton-paita-musta-karhun-kaataja?variant

En kÀytÀ mitÀÀn printti/teksti vaatteita. Musta tai valkoinen. Tv sama. Ps., Levikset on sama koko ja malli kuin 30v sitten, edelleen napakat. Olen saanut olla terve, siitÀ kiitollinen. Myös shortsit tyköistuvat, en tykkÀÀ niistÀ, missÀ lahje on kahden jalan kokoinen.

Vierailija
49/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Aattele mitÀ niillÀ silmÀÀ vikkaavilla mummeleilla on mahdollisesti mielessÀ. Tuohan kuullostaa jo jonkun sortin seksuaaliselta ahdistelulta. Nuoremmilta sen vielÀ voisi jotenkin hyvÀksyÀ ja ymmÀrtÀÀ viattomana kehuna ja tykkÀÀmisenÀ

Vierailija
50/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Wife beater on varma valinta. OlkapÀÀt saavat rusketuksen ja kainalot tuulettuvat paremmin.

Vierailija
51/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se tekee. VielĂ€ juntinpaa on kulkea julkisesti paidatta. 

Mutta nĂ€mĂ€ wanabii adonikset haluaa esitellĂ€ muka hyvÀÀ vartaloaan. 

Vierailija
52/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltĂ€. Samoin naisista. 

N57

Kato vaan sieltĂ€ kaulaaukostasi joka ilman suuntaa pilkottavia rumia  ryppyisiĂ€ hernepussejasi. En arvostelisi muita.

Vierailija
53/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesĂ€llĂ€ kĂ€ytĂ€n hihatonta, vartalonmyötĂ€istĂ€ paitaa. Lihaksikkaat kĂ€sivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveĂ€t "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikĂ€s ja kansainvĂ€linen. 

Napakasti istuvista farkuista miehellĂ€ tulee vain mieleen liian tiukat farkut jotka nĂ€yttĂ€vĂ€t naiselliselta. 

HölynpölyĂ€. Peruslevikset ei ole stretchit, vaan istuvat hyvin takamuksesta ja reisistĂ€, jos niitĂ€ löytyy. Ei ne ole mitkÀÀn nilkkoihin asti tiukat "sukkahousumaiset".  HyvĂ€kroppaisella miehellĂ€ tyköistuvat 501 ovat hienot.

Vierailija
54/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se tekee. VielĂ€ juntinpaa on kulkea julkisesti paidatta. 

Mutta nĂ€mĂ€ wanabii adonikset haluaa esitellĂ€ muka hyvÀÀ vartaloaan. 

KyllÀ sen eteen joutuu tekemÀÀnkin. Ei se sohvalla makoilemalla pysy kunnossa saati ettÀ saisi sellaisen sillÀ keinon. On niitÀ ihan mukava miehenÀkin nÀhdÀ.

Vierailija
55/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SÀÀli etteivĂ€t suomalaiset naiset kykene vain pitĂ€mÀÀn huolta omista asioistaan, vaan heidĂ€n on aina pakko haukkua muita. 

Kuules kun tĂ€nÀÀnkin naisia on haukuttu ihan urakalla tĂ€llĂ€kin palstalla ja nimenomaan vaatetukusen ulkonÀön perusteella. Koeta kestÀÀ 

Laita linkki pariin tuollaiseen ketjuun. Jos et laita, olet tyypillinen palstanainen eli tyhjĂ€stĂ€ uhriutuva valehtelija. 

Vierailija
56/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napakasti istuvista farkuista miehellĂ€ tulee vain mieleen liian tiukat farkut jotka nĂ€yttĂ€vĂ€t naiselliselta. 

HyvÀ miehen kroppa ei ole naisellinen napakoissa farkuissa, pÀinvastoin erittÀin miehekÀs

Vierailija
57/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SÀÀli etteivĂ€t suomalaiset naiset kykene vain pitĂ€mÀÀn huolta omista asioistaan, vaan heidĂ€n on aina pakko haukkua muita. 

Kuules kun tĂ€nÀÀnkin naisia on haukuttu ihan urakalla tĂ€llĂ€kin palstalla ja nimenomaan vaatetukusen ulkonÀön perusteella. Koeta kestÀÀ 

On sivistymÀtöntÀ puolustella haukkumista, koska muutkin harjoittavat sitÀ. Olet moukka.

Vierailija
58/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Aattele mitÀ niillÀ silmÀÀ vikkaavilla mummeleilla on mahdollisesti mielessÀ. Tuohan kuullostaa jo jonkun sortin seksuaaliselta ahdistelulta. Nuoremmilta sen vielÀ voisi jotenkin hyvÀksyÀ ja ymmÀrtÀÀ viattomana kehuna ja tykkÀÀmisenÀ

Kuten totesin, hihaton leveillÀ olkaimilla oleva paita on citymuotia maailmalla. Samoin viaton flirtti on osa kulttuuria esim Espanjassa, siellÀ nuoret ja vanhat vinkkaa silmÀÀ ja kehuvat toisia vastakkaisen sukupuolen edustajia quapoksi ja quapaksi sopivissa tilanteissa ilman mitÀÀn likaisia ajatuksia.

Vierailija
59/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naiset tykkÀÀ kun vanhat kĂ€sivarret ja isot hauikset esillĂ€ đŸ’Ș

Vierailija
60/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ kaikkia lÀÀkkeitÀ vedÀt?

Olen saanut olla terveenĂ€, joten ei mitÀÀn lÀÀkitystĂ€. Ei edes alkoholia tai muita pĂ€ihteitĂ€. Ja se, mitĂ€ kerroin, on monissa maissa aivan normaalia, ihmiset harrastavat viatonta flirttiĂ€ ja kohteliaisuuksia. Kannattaa matkustella, etenkin turistimestojen ulkopuolella, niin nĂ€kemykset avartuu. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kuusi yhdeksÀn