Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hihaton paita tekee miehestä juntin

Vierailija
13.07.2026 |

Todella mautonta ja junttimaista

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos on valittava mikä on kaikista junteita vert hihaton paita, niin se on mies ilman paitaa yleisillä paikoilla.

Ei edes hyväkroppaisetkaan nuoret miehet saa olla yleisillä paikoilla, siis edes pyöräteillä lenkkeillessä ilman paitaa. Missään muualla maailmassa ei nää miehiä esim torilla, kaduilla kävelemässä, rantaravintolan terassilla tai sisävesi sightseeing lautan kannella ilman paitaa kuin Suomessa. 

Joten luokittelen hihattoman paidan vain semi juntiksi ja siedän sen paljon paremmin kuin ilman paitaa.

Vierailija
42/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisellä sporttisella miehellä jolla kivat lihaksikkaat käsivarret näyttää kivalta.

Näyttää kivalta vanhemmallakin hyväkroppaisella. Olen 66v, viestini on ylempänä. Espanjassa ja suomessakin timmit mummot vinkkaa silmää 😎, otan sen kohteliaisuutena tyynesti, sillä olen varattu, viaton flirtti piristää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä ihan ehdoton asu,

toinen vaihtoehto olis olla ilman paitaa.

Vierailija
44/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidattomuus tekee miehestä juntin, ääliön, käytöskyvyttömän, ruman, häirikön sekä ahdistelijan.

Vierailija
45/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittelevät haisevia kainalo karvoja kun kikkelin varteen ei ole vielä kasvanut.

Vierailija
46/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisellä sporttisella miehellä jolla kivat lihaksikkaat käsivarret näyttää kivalta.

Näyttää kivalta vanhemmallakin hyväkroppaisella. Olen 66v, viestini on ylempänä. Espanjassa ja suomessakin timmit mummot vinkkaa silmää 😎, otan sen kohteliaisuutena tyynesti, sillä olen varattu, viaton flirtti piristää.

Mitä kaikkia lääkkeitä vedät?

Vierailija
47/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa jos minut tuomitaan juntiksi pelkästään hihattoman paidan vuoksi 😁

Ei naiset tuomitse jos oot normaalivartaloinen. Itsellä isimasu niin ei kehtaa pitää mitään paljastavaa.

Vierailija
48/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesällä käytän hihatonta, vartalonmyötäistä paitaa. Lihaksikkaat käsivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveät "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikäs ja kansainvälinen. 

Tällainen paita ja käsivarret, vaikka ikää on 66

https://www.google.com/search?client=safari&hs=EcFq&sca_esv=cce85b718b5…

Vai sittenkin tääläinen?

https://stuntman.fi/products/hihaton-paita-musta-karhun-kaataja?variant…

En käytä mitään printti/teksti vaatteita. Musta tai valkoinen. Tv sama. Ps., Levikset on sama koko ja malli kuin 30v sitten, edelleen napakat. Olen saanut olla terve, siitä kiitollinen. Myös shortsit tyköistuvat, en tykkää niistä, missä lahje on kahden jalan kokoinen.

Vierailija
49/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Aattele mitä niillä silmää vikkaavilla mummeleilla on mahdollisesti mielessä. Tuohan kuullostaa jo jonkun sortin seksuaaliselta ahdistelulta. Nuoremmilta sen vielä voisi jotenkin hyväksyä ja ymmärtää viattomana kehuna ja tykkäämisenä

Vierailija
50/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wife beater on varma valinta. Olkapäät saavat rusketuksen ja kainalot tuulettuvat paremmin.

Vierailija
51/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se tekee. Vielä juntinpaa on kulkea julkisesti paidatta. 

Mutta nämä wanabii adonikset haluaa esitellä muka hyvää vartaloaan. 

Vierailija
52/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Samoin naisista. 

N57

Kato vaan sieltä kaulaaukostasi joka ilman suuntaa pilkottavia rumia  ryppyisiä hernepussejasi. En arvostelisi muita.

Vierailija
53/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesällä käytän hihatonta, vartalonmyötäistä paitaa. Lihaksikkaat käsivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveät "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikäs ja kansainvälinen. 

Napakasti istuvista farkuista miehellä tulee vain mieleen liian tiukat farkut jotka näyttävät naiselliselta. 

Hölynpölyä. Peruslevikset ei ole stretchit, vaan istuvat hyvin takamuksesta ja reisistä, jos niitä löytyy. Ei ne ole mitkään nilkkoihin asti tiukat "sukkahousumaiset".  Hyväkroppaisella miehellä tyköistuvat 501 ovat hienot.

Vierailija
54/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se tekee. Vielä juntinpaa on kulkea julkisesti paidatta. 

Mutta nämä wanabii adonikset haluaa esitellä muka hyvää vartaloaan. 

Kyllä sen eteen joutuu tekemäänkin. Ei se sohvalla makoilemalla pysy kunnossa saati että saisi sellaisen sillä keinon. On niitä ihan mukava miehenäkin nähdä.

Vierailija
55/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli etteivät suomalaiset naiset kykene vain pitämään huolta omista asioistaan, vaan heidän on aina pakko haukkua muita. 

Kuules kun tänäänkin naisia on haukuttu ihan urakalla tälläkin palstalla ja nimenomaan vaatetukusen ulkonäön perusteella. Koeta kestää 

Laita linkki pariin tuollaiseen ketjuun. Jos et laita, olet tyypillinen palstanainen eli tyhjästä uhriutuva valehtelija. 

Vierailija
56/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napakasti istuvista farkuista miehellä tulee vain mieleen liian tiukat farkut jotka näyttävät naiselliselta. 

Hyvä miehen kroppa ei ole naisellinen napakoissa farkuissa, päinvastoin erittäin miehekäs

Vierailija
57/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli etteivät suomalaiset naiset kykene vain pitämään huolta omista asioistaan, vaan heidän on aina pakko haukkua muita. 

Kuules kun tänäänkin naisia on haukuttu ihan urakalla tälläkin palstalla ja nimenomaan vaatetukusen ulkonäön perusteella. Koeta kestää 

On sivistymätöntä puolustella haukkumista, koska muutkin harjoittavat sitä. Olet moukka.

Vierailija
58/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Aattele mitä niillä silmää vikkaavilla mummeleilla on mahdollisesti mielessä. Tuohan kuullostaa jo jonkun sortin seksuaaliselta ahdistelulta. Nuoremmilta sen vielä voisi jotenkin hyväksyä ja ymmärtää viattomana kehuna ja tykkäämisenä

Kuten totesin, hihaton leveillä olkaimilla oleva paita on citymuotia maailmalla. Samoin viaton flirtti on osa kulttuuria esim Espanjassa, siellä nuoret ja vanhat vinkkaa silmää ja kehuvat toisia vastakkaisen sukupuolen edustajia quapoksi ja quapaksi sopivissa tilanteissa ilman mitään likaisia ajatuksia.

Vierailija
59/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää kun vanhat käsivarret ja isot hauikset esillä 💪

Vierailija
60/93 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkia lääkkeitä vedät?

Olen saanut olla terveenä, joten ei mitään lääkitystä. Ei edes alkoholia tai muita päihteitä. Ja se, mitä kerroin, on monissa maissa aivan normaalia, ihmiset harrastavat viatonta flirttiä ja kohteliaisuuksia. Kannattaa matkustella, etenkin turistimestojen ulkopuolella, niin näkemykset avartuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä