Hihaton paita tekee miehestÀ juntin
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
ParikymppisellÀ sporttisella miehellÀ jolla kivat lihaksikkaat kÀsivarret nÀyttÀÀ kivalta.
NĂ€yttÀÀ kivalta vanhemmallakin hyvĂ€kroppaisella. Olen 66v, viestini on ylempĂ€nĂ€. Espanjassa ja suomessakin timmit mummot vinkkaa silmÀÀ đ, otan sen kohteliaisuutena tyynesti, sillĂ€ olen varattu, viaton flirtti piristÀÀ.
HelteellÀ ihan ehdoton asu,
toinen vaihtoehto olis olla ilman paitaa.
Paidattomuus tekee miehestÀ juntin, ÀÀliön, kÀytöskyvyttömÀn, ruman, hÀirikön sekÀ ahdistelijan.
esittelevÀt haisevia kainalo karvoja kun kikkelin varteen ei ole vielÀ kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ParikymppisellÀ sporttisella miehellÀ jolla kivat lihaksikkaat kÀsivarret nÀyttÀÀ kivalta.
NĂ€yttÀÀ kivalta vanhemmallakin hyvĂ€kroppaisella. Olen 66v, viestini on ylempĂ€nĂ€. Espanjassa ja suomessakin timmit mummot vinkkaa silmÀÀ đ, otan sen kohteliaisuutena tyynesti, sillĂ€ olen varattu, viaton flirtti piristÀÀ.
MitÀ kaikkia lÀÀkkeitÀ vedÀt?
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa jos minut tuomitaan juntiksi pelkĂ€stÀÀn hihattoman paidan vuoksi đ
Ei naiset tuomitse jos oot normaalivartaloinen. ItsellÀ isimasu niin ei kehtaa pitÀÀ mitÀÀn paljastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesÀllÀ kÀytÀn hihatonta, vartalonmyötÀistÀ paitaa. Lihaksikkaat kÀsivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveÀt "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikÀs ja kansainvÀlinen.
TÀllainen paita ja kÀsivarret, vaikka ikÀÀ on 66
https://www.google.com/search?client=safari&hs=EcFq&sca_esv=cce85b718b5âŠVai sittenkin tÀÀlĂ€inen?
https://stuntman.fi/products/hihaton-paita-musta-karhun-kaataja?variantâŠ
En kÀytÀ mitÀÀn printti/teksti vaatteita. Musta tai valkoinen. Tv sama. Ps., Levikset on sama koko ja malli kuin 30v sitten, edelleen napakat. Olen saanut olla terve, siitÀ kiitollinen. Myös shortsit tyköistuvat, en tykkÀÀ niistÀ, missÀ lahje on kahden jalan kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Aattele mitÀ niillÀ silmÀÀ vikkaavilla mummeleilla on mahdollisesti mielessÀ. Tuohan kuullostaa jo jonkun sortin seksuaaliselta ahdistelulta. Nuoremmilta sen vielÀ voisi jotenkin hyvÀksyÀ ja ymmÀrtÀÀ viattomana kehuna ja tykkÀÀmisenÀ
Wife beater on varma valinta. OlkapÀÀt saavat rusketuksen ja kainalot tuulettuvat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Niin se tekee. VielÀ juntinpaa on kulkea julkisesti paidatta.
Mutta nÀmÀ wanabii adonikset haluaa esitellÀ muka hyvÀÀ vartaloaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltÀ. Samoin naisista.
N57
Kato vaan sieltÀ kaulaaukostasi joka ilman suuntaa pilkottavia rumia ryppyisiÀ hernepussejasi. En arvostelisi muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesÀllÀ kÀytÀn hihatonta, vartalonmyötÀistÀ paitaa. Lihaksikkaat kÀsivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveÀt "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikÀs ja kansainvÀlinen.
Napakasti istuvista farkuista miehellÀ tulee vain mieleen liian tiukat farkut jotka nÀyttÀvÀt naiselliselta.
HölynpölyÀ. Peruslevikset ei ole stretchit, vaan istuvat hyvin takamuksesta ja reisistÀ, jos niitÀ löytyy. Ei ne ole mitkÀÀn nilkkoihin asti tiukat "sukkahousumaiset". HyvÀkroppaisella miehellÀ tyköistuvat 501 ovat hienot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se tekee. VielÀ juntinpaa on kulkea julkisesti paidatta.
Mutta nÀmÀ wanabii adonikset haluaa esitellÀ muka hyvÀÀ vartaloaan.
KyllÀ sen eteen joutuu tekemÀÀnkin. Ei se sohvalla makoilemalla pysy kunnossa saati ettÀ saisi sellaisen sillÀ keinon. On niitÀ ihan mukava miehenÀkin nÀhdÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀÀli etteivÀt suomalaiset naiset kykene vain pitÀmÀÀn huolta omista asioistaan, vaan heidÀn on aina pakko haukkua muita.
Kuules kun tÀnÀÀnkin naisia on haukuttu ihan urakalla tÀllÀkin palstalla ja nimenomaan vaatetukusen ulkonÀön perusteella. Koeta kestÀÀ
Laita linkki pariin tuollaiseen ketjuun. Jos et laita, olet tyypillinen palstanainen eli tyhjÀstÀ uhriutuva valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napakasti istuvista farkuista miehellÀ tulee vain mieleen liian tiukat farkut jotka nÀyttÀvÀt naiselliselta.
HyvÀ miehen kroppa ei ole naisellinen napakoissa farkuissa, pÀinvastoin erittÀin miehekÀs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀÀli etteivÀt suomalaiset naiset kykene vain pitÀmÀÀn huolta omista asioistaan, vaan heidÀn on aina pakko haukkua muita.
Kuules kun tÀnÀÀnkin naisia on haukuttu ihan urakalla tÀllÀkin palstalla ja nimenomaan vaatetukusen ulkonÀön perusteella. Koeta kestÀÀ
On sivistymÀtöntÀ puolustella haukkumista, koska muutkin harjoittavat sitÀ. Olet moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Aattele mitÀ niillÀ silmÀÀ vikkaavilla mummeleilla on mahdollisesti mielessÀ. Tuohan kuullostaa jo jonkun sortin seksuaaliselta ahdistelulta. Nuoremmilta sen vielÀ voisi jotenkin hyvÀksyÀ ja ymmÀrtÀÀ viattomana kehuna ja tykkÀÀmisenÀ
Kuten totesin, hihaton leveillÀ olkaimilla oleva paita on citymuotia maailmalla. Samoin viaton flirtti on osa kulttuuria esim Espanjassa, siellÀ nuoret ja vanhat vinkkaa silmÀÀ ja kehuvat toisia vastakkaisen sukupuolen edustajia quapoksi ja quapaksi sopivissa tilanteissa ilman mitÀÀn likaisia ajatuksia.
Naiset tykkÀÀ kun vanhat kĂ€sivarret ja isot hauikset esillĂ€ đȘ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ kaikkia lÀÀkkeitÀ vedÀt?
Olen saanut olla terveenÀ, joten ei mitÀÀn lÀÀkitystÀ. Ei edes alkoholia tai muita pÀihteitÀ. Ja se, mitÀ kerroin, on monissa maissa aivan normaalia, ihmiset harrastavat viatonta flirttiÀ ja kohteliaisuuksia. Kannattaa matkustella, etenkin turistimestojen ulkopuolella, niin nÀkemykset avartuu.
No mutta jos on valittava mikÀ on kaikista junteita vert hihaton paita, niin se on mies ilman paitaa yleisillÀ paikoilla.
Ei edes hyvÀkroppaisetkaan nuoret miehet saa olla yleisillÀ paikoilla, siis edes pyörÀteillÀ lenkkeillessÀ ilman paitaa. MissÀÀn muualla maailmassa ei nÀÀ miehiÀ esim torilla, kaduilla kÀvelemÀssÀ, rantaravintolan terassilla tai sisÀvesi sightseeing lautan kannella ilman paitaa kuin Suomessa.
Joten luokittelen hihattoman paidan vain semi juntiksi ja siedÀn sen paljon paremmin kuin ilman paitaa.