Hihaton paita tekee miehestä juntin
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. M44
Ihanaa annan sulle pesää nyt?
Ota housusi nyt pois. M44
Siihen yhdistettynä läskit ja hienhaju. Hyi helvetti. Tälläsellä helteisellä ilmalla näkee kaikenlaista linja-autossa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän kuumalla kelillä hihatonta, niin on vilpoisempi olo. Ihmisten mielipiteet eivät kiinnosta.
Itse asiassa ei tunnu vilpoisemmalta. Kun aurinko porottaa olkapäät kuumaksi, olo myös tuntuu kuumalta. Kun on edes hihallinen t-paita, ei ihonmyötäinen, niin porotus ei ole niin intensiivinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Samoin naisista.
N57
Eri mieltä. m50
Niimpä. Naiset on sulosia, mukava katsella ja kuunnella olivatpa sitten mitenkä tahansa pukeutuneet. Naiset on miehen elämän suola ja monta muuta maustetta samassa "paketissa"
Olis aika ankeeta olla pelkästään ihan miesten kesken.
Ja etenkin suomalainen rehti ja reilu nainen on kuin suomenhevonen joka uurastaa silloin kuin on sen aika isompaa meteliä itsestään tai tekemisistään pitämättä, on luotettava ja miellyttävä ihan omana itsenään. Toki luonnettakin löytyy mikäli tarvetta sellaiselle ja tilanne edellyttää.
Samaa mieltä, mutta kukin saa käyttää juuri sellaisia vaatteita kuin haluaa, eikä se kuulu minulle tai aloittajalle pätkänkään vertaa.
Hihaton paita miehestä ja tatuointi naisesta.
Niin se tekee. Vielä juntinpaa on kulkea julkisesti paidatta.
Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesällä käytän hihatonta, vartalonmyötäistä paitaa. Lihaksikkaat käsivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveät "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikäs ja kansainvälinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesällä käytän hihatonta, vartalonmyötäistä paitaa. Lihaksikkaat käsivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveät "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikäs ja kansainvälinen.
Tällainen paita ja käsivarret, vaikka ikää on 66
https://www.google.com/search?client=safari&hs=EcFq&sca_esv=cce85b718b5…
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Parikymppisellä sporttisella miehellä jolla kivat lihaksikkaat käsivarret näyttää kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa jos minut tuomitaan juntiksi pelkästään hihattoman paidan vuoksi 😁
Kyllähän pukeutuminen kertoo ihmisestä paljon. Halusit sitä tai et, ihmiset muodostavat mielipiteitä ulkoisen habituksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Napakasti istuvista farkuista miehellä tulee vain mieleen liian tiukat farkut jotka näyttävät naiselliselta.
paidasta viis veisaan mutta jos pää ja hartiat miehellä yhtä leveät, sehän se vasta näky onkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa jos minut tuomitaan juntiksi pelkästään hihattoman paidan vuoksi 😁
Kyllähän pukeutuminen kertoo ihmisestä paljon. Halusit sitä tai et, ihmiset muodostavat mielipiteitä ulkoisen habituksen perusteella.
Vähän samallai kuin että hienolla autolla ajavia pidetään varakkaina vaikka olis sitten mitenkä velkarahalla ostettu tai firman auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen paita ja käsivarret, vaikka ikää on 66
https://www.google.com/search?client=safari&hs=EcFq&sca_esv=cce85b718b5…
Vai sittenkin tääläinen?
https://stuntman.fi/products/hihaton-paita-musta-karhun-kaataja?variant…
Erityisen liikuttavaa kun hihaton paita on valmistettu verkkomateriaalista ja toiseen käteen kuuluu kiinteästi oluttölkki
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisellä sporttisella miehellä jolla kivat lihaksikkaat käsivarret näyttää kivalta.
Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Erityisen liikuttavaa kun hihaton paita on valmistettu verkkomateriaalista ja toiseen käteen kuuluu kiinteästi oluttölkki
Uuno on paras! Paitsi Uunon paita ei ole hihaton.
Ihanaa annan sulle pesää nyt?