Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Hihaton paita tekee miehestÀ juntin

Vierailija
13.07.2026 |

Todella mautonta ja junttimaista

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltÀ. M44

Ihanaa annan sulle pesÀÀ nyt?

Vierailija
22/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltÀ. M44

Ihanaa annan sulle pesÀÀ nyt?

Ota housusi nyt pois. M44

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siihen yhdistettynĂ€ lĂ€skit ja hienhaju. Hyi helvetti. TĂ€llĂ€sellĂ€ helteisellĂ€ ilmalla nĂ€kee kaikenlaista linja-autossa. 

Vierailija
24/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PidĂ€n kuumalla kelillĂ€ hihatonta, niin on vilpoisempi olo. Ihmisten mielipiteet eivĂ€t kiinnosta. 

Itse asiassa ei tunnu vilpoisemmalta. Kun aurinko porottaa olkapÀÀt kuumaksi, olo myös tuntuu kuumalta. Kun on edes hihallinen t-paita, ei ihonmyötĂ€inen, niin porotus ei ole niin intensiivinen 

Vierailija
25/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltĂ€. Samoin naisista. 

N57

Eri mieltÀ. m50

NiimpÀ. Naiset on sulosia, mukava katsella ja kuunnella olivatpa sitten mitenkÀ tahansa pukeutuneet. Naiset on miehen elÀmÀn suola ja monta muuta maustetta samassa "paketissa"

Olis aika ankeeta olla pelkÀstÀÀn ihan miesten kesken.

Ja etenkin suomalainen rehti ja reilu nainen on kuin suomenhevonen joka uurastaa silloin kuin on sen aika isompaa meteliĂ€ itsestÀÀn tai tekemisistÀÀn pitĂ€mĂ€ttĂ€, on luotettava ja miellyttĂ€vĂ€ ihan omana itsenÀÀn.  Toki luonnettakin löytyy mikĂ€li tarvetta sellaiselle ja tilanne edellyttÀÀ.

Vierailija
26/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Samaa mieltÀ, mutta kukin saa kÀyttÀÀ juuri sellaisia vaatteita kuin haluaa, eikÀ se kuulu minulle tai aloittajalle pÀtkÀnkÀÀn vertaa.

Vierailija
27/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hihaton paita miehestÀ ja tatuointi naisesta.

Vierailija
28/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin se tekee. VielĂ€ juntinpaa on kulkea julkisesti paidatta. 

Vierailija
29/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesĂ€llĂ€ kĂ€ytĂ€n hihatonta, vartalonmyötĂ€istĂ€ paitaa. Lihaksikkaat kĂ€sivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveĂ€t "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikĂ€s ja kansainvĂ€linen. 

Vierailija
30/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesĂ€llĂ€ kĂ€ytĂ€n hihatonta, vartalonmyötĂ€istĂ€ paitaa. Lihaksikkaat kĂ€sivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveĂ€t "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikĂ€s ja kansainvĂ€linen. 

TÀllainen paita ja kÀsivarret, vaikka ikÀÀ on 66

https://www.google.com/search?client=safari&hs=EcFq&sca_esv=cce85b718b5

Vierailija
31/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ

Vierailija
32/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ParikymppisellÀ sporttisella miehellÀ jolla kivat lihaksikkaat kÀsivarret nÀyttÀÀ kivalta.

Vierailija
33/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa jos minut tuomitaan juntiksi pelkĂ€stÀÀn hihattoman paidan vuoksi 😁

KyllĂ€hĂ€n pukeutuminen kertoo ihmisestĂ€ paljon. Halusit sitĂ€ tai et, ihmiset muodostavat mielipiteitĂ€ ulkoisen habituksen perusteella. 

Vierailija
34/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napakasti istuvista farkuista miehellĂ€ tulee vain mieleen liian tiukat farkut jotka nĂ€yttĂ€vĂ€t naiselliselta. 

Vierailija
35/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

paidasta viis veisaan mutta jos pÀÀ ja hartiat miehellÀ yhtÀ leveÀt, sehÀn se vasta nÀky onkin...

Vierailija
36/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa jos minut tuomitaan juntiksi pelkĂ€stÀÀn hihattoman paidan vuoksi 😁

KyllĂ€hĂ€n pukeutuminen kertoo ihmisestĂ€ paljon. Halusit sitĂ€ tai et, ihmiset muodostavat mielipiteitĂ€ ulkoisen habituksen perusteella. 

VÀhÀn samallai kuin ettÀ hienolla autolla ajavia pidetÀÀn varakkaina vaikka olis sitten mitenkÀ velkarahalla ostettu tai firman auto.

Vierailija
37/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀllainen paita ja kÀsivarret, vaikka ikÀÀ on 66

https://www.google.com/search?client=safari&hs=EcFq&sca_esv=cce85b718b5

Vai sittenkin tÀÀlÀinen?

https://stuntman.fi/products/hihaton-paita-musta-karhun-kaataja?variant

Vierailija
38/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Erityisen liikuttavaa kun hihaton paita on valmistettu verkkomateriaalista ja toiseen kÀteen kuuluu kiinteÀsti oluttölkki

Vierailija
39/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ParikymppisellÀ sporttisella miehellÀ jolla kivat lihaksikkaat kÀsivarret nÀyttÀÀ kivalta.

Juu ei.

Vierailija
40/66 |
13.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen liikuttavaa kun hihaton paita on valmistettu verkkomateriaalista ja toiseen kÀteen kuuluu kiinteÀsti oluttölkki

Uuno on paras! Paitsi Uunon paita ei ole hihaton. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme yhdeksÀn kaksi