Hihaton paita tekee miehestÀ juntin
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltÀ. M44
Ihanaa annan sulle pesÀÀ nyt?
Ota housusi nyt pois. M44
Siihen yhdistettynÀ lÀskit ja hienhaju. Hyi helvetti. TÀllÀsellÀ helteisellÀ ilmalla nÀkee kaikenlaista linja-autossa.
Vierailija kirjoitti:
PidÀn kuumalla kelillÀ hihatonta, niin on vilpoisempi olo. Ihmisten mielipiteet eivÀt kiinnosta.
Itse asiassa ei tunnu vilpoisemmalta. Kun aurinko porottaa olkapÀÀt kuumaksi, olo myös tuntuu kuumalta. Kun on edes hihallinen t-paita, ei ihonmyötÀinen, niin porotus ei ole niin intensiivinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltÀ. Samoin naisista.
N57
Eri mieltÀ. m50
NiimpÀ. Naiset on sulosia, mukava katsella ja kuunnella olivatpa sitten mitenkÀ tahansa pukeutuneet. Naiset on miehen elÀmÀn suola ja monta muuta maustetta samassa "paketissa"
Olis aika ankeeta olla pelkÀstÀÀn ihan miesten kesken.
Ja etenkin suomalainen rehti ja reilu nainen on kuin suomenhevonen joka uurastaa silloin kuin on sen aika isompaa meteliÀ itsestÀÀn tai tekemisistÀÀn pitÀmÀttÀ, on luotettava ja miellyttÀvÀ ihan omana itsenÀÀn. Toki luonnettakin löytyy mikÀli tarvetta sellaiselle ja tilanne edellyttÀÀ.
Samaa mieltÀ, mutta kukin saa kÀyttÀÀ juuri sellaisia vaatteita kuin haluaa, eikÀ se kuulu minulle tai aloittajalle pÀtkÀnkÀÀn vertaa.
Hihaton paita miehestÀ ja tatuointi naisesta.
Niin se tekee. VielÀ juntinpaa on kulkea julkisesti paidatta.
Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesÀllÀ kÀytÀn hihatonta, vartalonmyötÀistÀ paitaa. Lihaksikkaat kÀsivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveÀt "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikÀs ja kansainvÀlinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 66v mies. Minulla on Levis 501 farkut, jotka istuu napakasti, koko 30/32 ja kesÀllÀ kÀytÀn hihatonta, vartalonmyötÀistÀ paitaa. Lihaksikkaat kÀsivarret, ei ylipainoa. Paita ei ole nyörimalli, vaan leveÀt "olkaimet". Ulkomailla isoissa kaupungeissa katumuotia. Olen tyylikÀs ja kansainvÀlinen.
TÀllainen paita ja kÀsivarret, vaikka ikÀÀ on 66
https://www.google.com/search?client=safari&hs=EcFq&sca_esv=cce85b718b5âŠ
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ
ParikymppisellÀ sporttisella miehellÀ jolla kivat lihaksikkaat kÀsivarret nÀyttÀÀ kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa jos minut tuomitaan juntiksi pelkĂ€stÀÀn hihattoman paidan vuoksi đ
KyllÀhÀn pukeutuminen kertoo ihmisestÀ paljon. Halusit sitÀ tai et, ihmiset muodostavat mielipiteitÀ ulkoisen habituksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Napakasti istuvista farkuista miehellÀ tulee vain mieleen liian tiukat farkut jotka nÀyttÀvÀt naiselliselta.
paidasta viis veisaan mutta jos pÀÀ ja hartiat miehellÀ yhtÀ leveÀt, sehÀn se vasta nÀky onkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa jos minut tuomitaan juntiksi pelkĂ€stÀÀn hihattoman paidan vuoksi đ
KyllÀhÀn pukeutuminen kertoo ihmisestÀ paljon. Halusit sitÀ tai et, ihmiset muodostavat mielipiteitÀ ulkoisen habituksen perusteella.
VÀhÀn samallai kuin ettÀ hienolla autolla ajavia pidetÀÀn varakkaina vaikka olis sitten mitenkÀ velkarahalla ostettu tai firman auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀllainen paita ja kÀsivarret, vaikka ikÀÀ on 66
https://www.google.com/search?client=safari&hs=EcFq&sca_esv=cce85b718b5âŠ
Vai sittenkin tÀÀlÀinen?
https://stuntman.fi/products/hihaton-paita-musta-karhun-kaataja?variantâŠ
Erityisen liikuttavaa kun hihaton paita on valmistettu verkkomateriaalista ja toiseen kÀteen kuuluu kiinteÀsti oluttölkki
Vierailija kirjoitti:
ParikymppisellÀ sporttisella miehellÀ jolla kivat lihaksikkaat kÀsivarret nÀyttÀÀ kivalta.
Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Erityisen liikuttavaa kun hihaton paita on valmistettu verkkomateriaalista ja toiseen kÀteen kuuluu kiinteÀsti oluttölkki
Uuno on paras! Paitsi Uunon paita ei ole hihaton.
Ihanaa annan sulle pesÀÀ nyt?