Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyse on määräilystä?

Vierailija
13.07.2026 |

Ainakin  paljon viitteitä ollut siitä?

No mutta,  jos oikeasti tietäisit mitä kaikkea ollut kuvioissa mukana js mitä kaikkea järjestetty ja sabotoitu, et voi olla tuota mieltä. 

Määräys ilman pakkoa tai pelkkä pyyntö tai pakottamisen niin, että ei anneta kunnollisia vaihtoehtoja?

Niinpä,  kyllä ne osaa erottaa toisistaan. 

Näytetään määräilijälle mitä on olla määräilyn kohde? Hilpeäö  kun oikea lause on: 

Näytetään  mitä on olla valheiden.  sabotointien, epäoikeudenmukaisuuksien, rikosten ja lavastusten kohde. Tai annetaan vsin 2 huonoa vaihtoehtoa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan vaikka 10 asuntotarjousta missä vain yhdessä se huoneluku, minkä perhe tarvitsee. Hehheh itte valitsit juuri tuon?

No niinpä. mutta  oliko vaihtoehtoja?
Vastaavia esimerkkejä vaikka kuinka vuosien varrelta. 

Ajettu sellaiseen tilanteeseen, että tiedettiin melko varmasti : Jos tapahtuu nöin, tekee näin. 
Jos joku nyt ihmettelee että miten muka  jotkut viitsisi yrittää ohjailla jonkun elämää tuolla tasolla niin kyllä! Uskomstonta eikö olekin?

Mutta tosiaan mukana pakko olla  joitain jolla valtaa yhteiskunnassa. Toteuttajiksi  sitten työmuurahaisia, joilla ei aavistustakaan että kyseessä  ei vaim  pientä jäynää tai johdattelua vaan ihan rikoksiakin ja sabotointeja. jopa lavastuksia tehty. 

Vierailija
2/4 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietäisitte millä tavoin ja millä tasoilla ja kuinka yksityiskohtaisedti on yritetty ohjailla.

Ja se joka väittää että ei sovi sitten tulla ohjailuksi  voisi vastata:

Kuinka  monen henkilön kohdalla yritetään sabotoida, lavastaa ja hakkeroida läjes kaikkea tapahtuu  elämässään?

Niinpä, ei varmasn  monen tarvitse tuollaista  varoa tai miettiä? Ja jos noin tehdään. niin monesti ei anneta edes kunnon vaihtoehtoja, vaan  lavastusten, hakkerointien, manipulointien takia tulee päätymään  siihen mitä toivotaan ja siitä

voi sitten  taas seurata jotkut muut asist,  mitkä myöskin järjestelmällisesti suunniteltu tapahtuvan juuri tietyllä tapaa.

Toki joskus uhri voi päätyä toimimaan  toisin ja  suunniyelmat menee mönkään, mutta jos kovaa yritystä on toiselta puolelta ja hakkerointeja ja rikoksiskin mukana, ei aina ole edes  mahdollisuutta toimia toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään sun henkilökohtainen whatsup

Vierailija
4/4 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mikään sun henkilökohtainen whatsup

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi