Lippalakki ei sovi naisen päähän
Kommentit (26)
https://www.youtube.com/@SupercarBlondie
Samaa mieltä.
Aina ärsyttää että tällä naisella on jokaisessa videossa lippalakki.
Heh, riippuu täysin naisesta, minulle ei sovi, mutta muille voi sopia. Ei sovi kaikille miehillekään, esim. Kimi Räikkönen näyttää typerältä lippalakki päässään.
Ei sovi, lippis ei ole naisellinen asuste.
Naiselle sopii KARHU lippis Tai Karjala teksti
Sähän et määräile mitä kukakin saa käyttää
Vierailija kirjoitti:
Sähän et määräile mitä kukakin saa käyttää
Eihän määrännytkään. Hän kertoi mielipiteensä ja mä olen samaa mieltä. Senkus käytät, muttei se sullekaan sovi. Sen tiedän näkemättä.
Lippalakki ei sovi kenellekään yli 13-vuotiaalle urkeilukentän ulkopuolella - paitsi ehkä kalassa!
Junttiuden hupentuma on käyttää punaista Maga-lippistä tumman puvun kanssa, ja värjätä naamansa solariumissa oranssiksi.
Lippalakki on hyvä idea jos pitää peitellä kasvojaan tai tehä itteään tunnistautumattomaks
Annoin mummolleni tummansinisen siistin lippalakin, jonka otsassa on teksti "VIHTAVUORI".
Se sopii hälle hyvin ja tuo luonnettaan esille.
Minusta se on näppärä lenkillä, ei paista aurinko silmiin ja jos sataa ei valu vesi naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on näppärä lenkillä, ei paista aurinko silmiin ja jos sataa ei valu vesi naamalle.
Tollanen sporttinen asu ja lippis on just hyvä. Mitähän täällä porukka riehuu.
Minulla on batman lippis.
Olenkin kaupungin supersankari, vapaa ajalla lentelen katoilla ja pekastan maailman pahalta
Mä käytän kiitos vaan jatkossakin ihan mitä mä itse haluan, eikä mua kiinnosta sun mielipiteesi asiasta sit pätkääkään. 😂
Sopii jos on Barbie