Miksi tindermies olettaa että otan hänet suoraan kotiini ensitapaamiselle?
Hän luulee että kertoisin hänelle kotiosoitteeni ja hän tulee tänne autolla. Minä haluan olla julkisella paikalla ja olen aina puhunut jostain kahvilatreffistä.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Se on aina Turn Off, jos nainen haluaa treffata julkisella paikalla kahvilassa tms. Heitän yleensä vastaballoon treffejä kansallispuistoon tms luontopolulle.
Joo siellähän onkin hyvä raahata nainen puskaan ja kuristaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tottunut että noin toimitaan. Valtaosa naisista kun on valmis tuohon.
Niin, sinulle ja maksullisia. Jotkut tekee kotikäyntejä.
Beenaroundtheblock kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, lopettakaa jo miesten viihdyttäminen "deittalulla". Ette kuin satuta itseänne altistaessane itsejänne tälle viemärijätteelle.
Ai että miehiä viihdytetään deittailulla? Et taida ollut deittaillut naisia viimeaikoina ainakaan itse. Naiset nimenomaan kohtelee deittailua niinkuin matkailuna. Mies järkkää ohjelmaa kuin ohjelmatoimisto. On keilausta, etelän matkaa, konserttia ja tietysti michelin ravintola.
Oon toi Tinder-mies ja voin sanoa että AIVAN TAVALLINEN nainen saa multa pisteet, jos pyytää treffeille omaan kotiinsa ja siellä on ite leivottu kakku ja kahvit. On kiva lösähtää sohvalle ja vaan katsoa toista silmiin kaikessa rauhassa ja puhua. Jossain vaiheessa huulet löytää toisensa.
Se on voi voi kahvilamuijille. ne ei saa yleensä multa mitään.
Ja voit sitten vongata, ja jos et vongaamalla saa voit sitten väkisin.....
Jos ja tuo ohjelmatoimisto, etenlänmatkat yms.....Sehän on oma valintasi, jos deittailet tuollaisia naisia... anna mä arvaan, jotain InstaBeibejä, missokaunottaria yms High Maintanance- naisia, jotka sinulle,kuten kaikille miehille "taviksia". Mitta kuitenkin parhaiten kelpaisi tuollainen taviksen näköinen = huippuksunotar passaamaan ja leipomaan ja antamaan pilluaan kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli te miehet olette kiinnostuneita naisista vaan sen takia mitä jalkojen välissä on? Hienoa. N25
Kyllä minua kiinnostaa myös mitä sieltä yläpäästä löytyy, tissien korkeudelta tarkalleen ottaen.
No sulla ei löydy mitään sieltä sinun miestissiesi ylä-eikä alapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli te miehet olette kiinnostuneita naisista vaan sen takia mitä jalkojen välissä on? Hienoa. N25
Kyllä minua kiinnostaa myös mitä sieltä yläpäästä löytyy, tissien korkeudelta tarkalleen ottaen.
No sulla ei löydy mitään sieltä sinun miestissiesi ylä-eikä alapuolelta.
No sitten ei löydy, onko se jotenkin sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Tindertreffit on käytännössä sokkotreffit ekalla kerralla koska 50% ei näytä kuviltaan.
Panin mun Tindertreffien kanssa toisilla treffeillä. Nyt ollaan oltu yhdessä 1,5 vuotta.
Mä menin nuorena useammankin kerran kundin luo ekatreffeillä tai kutsuin kotiini. Kaduttaa.
Yhdeltä sain hätäisen panon ja ylisuolaista makaronilaatikkoa, toisen kämppä oli läävä ja jätkä itsekin haisi kuin roskis kesäkuumalla ja se luokseni perjantaina käymään tullut toi kysymättä repullisen vaihtovaatteita jne ja jäi sinne vanumaan, mulla oli lauantaina kaverin polttarit ja jätin tyypin kämpälleni ihmettelelemään kun hävyin ja palasin vasta sunnuntaina. Silti se ääliö tajusi kadota vasta maanantaina kun lähdin töihin ja jätti vielä likaiset sukkansa kylppäriin.
Saan olla onnekas,ettei minua rais kattu ja mur hattu. Nykyään aina julkinen paikka,