Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tindermies olettaa että otan hänet suoraan kotiini ensitapaamiselle?

Vierailija
13.07.2026 |

Hän luulee että kertoisin hänelle kotiosoitteeni ja hän tulee tänne autolla. Minä haluan olla julkisella paikalla ja olen aina puhunut jostain kahvilatreffistä.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina Turn Off, jos nainen haluaa treffata julkisella paikalla kahvilassa tms. Heitän yleensä vastaballoon treffejä kansallispuistoon tms luontopolulle. 

Beenaroundtheblock
82/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, lopettakaa jo miesten viihdyttäminen "deittalulla". Ette kuin satuta itseänne altistaessane itsejänne tälle viemärijätteelle.

Ai että miehiä viihdytetään deittailulla? Et taida ollut deittaillut naisia viimeaikoina ainakaan itse. Naiset nimenomaan kohtelee deittailua niinkuin matkailuna. Mies järkkää ohjelmaa kuin ohjelmatoimisto. On keilausta, etelän matkaa, konserttia ja tietysti michelin ravintola. 

Oon toi Tinder-mies ja voin sanoa että AIVAN TAVALLINEN nainen saa multa pisteet, jos pyytää treffeille omaan kotiinsa ja siellä on ite leivottu kakku ja kahvit. On kiva lösähtää sohvalle ja vaan katsoa toista silmiin kaikessa rauhassa ja puhua. Jossain vaiheessa huulet löytää toisensa. 

Se on voi voi kahvilamuijille. ne ei saa yleensä multa mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies haluaa, että näet miten mahtava hän on ja tämän myötä sallit hänen työntää peniksensä sisääsi. Ei tarvetta turhille kahvitreffeille kun selväksi tulee mikä on homman nimi.

Miehet haluavat seksiä. 

Vierailija
84/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Ei treffejä kotiin. Jos ei käy julkinen paikka niin tyypin voi unohtaa.

Vierailija
85/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aina Turn Off, jos nainen haluaa treffata julkisella paikalla kahvilassa tms. Heitän yleensä vastaballoon treffejä kansallispuistoon tms luontopolulle. 

Missä ne sinun treffit sitten ovat?

Vierailija
86/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille miehelle että sä oot vähän erilainen Tinder Pirkko, että pimppiä ei tule ihan heti ensimmäisenä. Sanot että sulla on vähän esteitä seksin harrastamiselle, ja että ihan joka Kalevi ei käy. Sanot että sä haluut keskustella ikean kuvaston kalusteista ensin ja katsoa oletteko samaa mieltä sohvien ja keittiökalusteiden väreistä. Sanot sille että sä elät ikuisesti, että sulla on kyllä aikaa odottaa.

Vierailija
87/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luontopolkuhan olisi ihan loistava ehdotus. Ota sitten kahvit termariin mukaan. Vielä jos on itse leivotut korvapuustit mukana. Ai että, siinä sulaa joka nainen.

Vierailija
88/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luontopolkuhan olisi ihan loistava ehdotus. Ota sitten kahvit termariin mukaan. Vielä jos on itse leivotut korvapuustit mukana. Ai että, siinä sulaa joka nainen.

Sitten kun nainen tulee paikalle rönttävaatteissa ja ilman meikkiä, mies valittaa, miten suominaiset ei panosta ulkonäköönsä.

Vierailija
89/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se että 90% naisten kanssa treffit tapahtuvat kotiosoitteessa. Olen esim itse treffaillut elämäni aikana varmasti yli sadan naisen kanssa ja heistä erittäin harvan kanssa jossain muualla kuin naisen kotona. Fiksu olen ollut aina, mutta ymmärrän kyllä riskit

Vierailija
90/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaajan trollaus #285 tälle päivää.

Ei ole mitään miesvihaa vaan sitä todellisuutta mitä naiset kohtaa. Ei mene ymmärrykseen joillakin miehillä, että ensimmäinen tapaaminen tapahtuu julkisella paikalla. 

No johtuisikohan se siitä että 90/100 naisesta kutsuu miehen kotiinsa kahvittelemaan ensitreffeillä. Enemmän niissä kahvilatreffeissä on se outous.

Vierailija
91/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun nainen tulee paikalle rönttävaatteissa ja ilman meikkiä, mies valittaa, miten suominaiset ei panosta ulkonäköönsä.

Minä ainakin olen ihan toivonut että tule niin luonnollisena kuin mahdollista. Itseasiassa juuri niin päin on paljon pahempi että on oikein laittautunu ja meikattu eikä sellainen arkinen olemus näy ollenkaan. Tämä on sekin miksi iso osa naisista menee tinderissä vasuriin, naisten kuvat ovat kyllä huonoja, moni ei näytä ollenkaan mitä on perus arjessa vaan on niitä kuvia jopa juhlista, ulkomaan reissulta, ravintoloista. Sellaisista parhaista hetkistä. Ei oikein kiinnosta sellainen.

Vierailija
92/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tottunut että noin toimitaan. Valtaosa naisista kun on valmis tuohon.

Ei todellakaan ole. 

Jokainen alle 30v tindernainen on ottanut minut suoraan kotiinsa nussimaan ensitreffeillä.

Unissasi  vain😁

Tiago
93/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tottunut että noin toimitaan. Valtaosa naisista kun on valmis tuohon.

Ei todellakaan ole. 

Jokainen alle 30v tindernainen on ottanut minut suoraan kotiinsa nussimaan ensitreffeillä.

Unissasi  vain😁

Olen nelikymppinen mies ja kolmikymppisenä treffit hoidettiin juurikin näin. Itse laitoin viestiä perään että hei ois kiva tutustua mut nää naiset halus vaan munaa. 

Vierailija
94/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään miesvihaa vaan sitä todellisuutta mitä naiset kohtaa. Ei mene ymmärrykseen joillakin miehillä, että ensimmäinen tapaaminen tapahtuu julkisella paikalla. 

No johtuisikohan se siitä että 90/100 naisesta kutsuu miehen kotiinsa kahvittelemaan ensitreffeillä. Enemmän niissä kahvilatreffeissä on se outous.

Älä valehtele! Usko pois me naiset puhumme keskenämme ja tuo väitteesi ei ole totta. Käännä luvut toisinpäin 10/100, niin  on uskottavampi😁

Vierailija
95/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yhtään tindermuijaa tavannut julkisella paikalla. Miksi ihmeessä tapaisin kun panemaan on tarkoitus mennä?

Vierailija
96/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele! Usko pois me naiset puhumme keskenämme ja tuo väitteesi ei ole totta. Käännä luvut toisinpäin 10/100, niin  on uskottavampi😁

Ei ole 10/100 vaan 90/100. Tässä olen treffaillut parin vuoden aikana noin 20 naisen kanssa tinderistä ja heistä viimeisin on ainoa poikkeus kotitreffeihin. Hänen kanssaan käytiin jäätelöllä. Kyllä se koti on lähes aina.

Vierailija
97/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko pois että sinä et tunne etkä keskustele kaikkien Suomen naisten kanssa.

Zkdkfk

Vierailija
98/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beenaroundtheblock kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, lopettakaa jo miesten viihdyttäminen "deittalulla". Ette kuin satuta itseänne altistaessane itsejänne tälle viemärijätteelle.

Ai että miehiä viihdytetään deittailulla? Et taida ollut deittaillut naisia viimeaikoina ainakaan itse. Naiset nimenomaan kohtelee deittailua niinkuin matkailuna. Mies järkkää ohjelmaa kuin ohjelmatoimisto. On keilausta, etelän matkaa, konserttia ja tietysti michelin ravintola. 

Oon toi Tinder-mies ja voin sanoa että AIVAN TAVALLINEN nainen saa multa pisteet, jos pyytää treffeille omaan kotiinsa ja siellä on ite leivottu kakku ja kahvit. On kiva lösähtää sohvalle ja vaan katsoa toista silmiin kaikessa rauhassa ja puhua. Jossain vaiheessa huulet löytää toisensa. 

Se on voi voi kahvilamuijille. ne ei saa yleensä multa mitään. 

Ne "kahvilanaiset" eivät todellakaan ole menettäneet sinussa yhtään mitään. Päinvastoin. 

Vierailija
99/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Sit miehet ihmettelee vauvallakin kun naiset ei kelpuuta. Miksköhän. Kannattais ehkä kuunnella.

Vierailija
100/107 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että nainen tulisi rönttävaatteissa ja ilman meikkiä (paitsi jos ei koskaan käytä meikkiä). Ei korkkareissa kukaan varmaan tule mutta kyllä ihan nättejä ulkoiluvaatteita löytyy, Itse en kyllä lähde edes sienimetsään ilman ripsiväriä.