Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, oletko ollut tyytyväinen Suomen kesäsäähän tähän asti?

Vierailija
13.07.2026 |

Pistetään ketju pystyyn. Jos olet ollut kokonaisuudessaan tyytyväinen, peukku ylös. Jos et, peukku alas. Ja saa kommentoida! 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, ihanat kelit tehdä päivittäistä metsälenkkiä

Vierailija
22/29 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole. Aivan liian kylmä jos näitä muutamaa hassua lämmintä päivää ei lasketa. Minusta kesällä pitää mittarilukeman alkaa kolmosella, ei ykkösellä. Paska kesä jälleen kerran. 

Ei ole kovin realistista Suomessa odottaa 30 asteen lämpötiloja. Ne on aika harvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole. Aivan liian kylmä jos näitä muutamaa hassua lämmintä päivää ei lasketa. Minusta kesällä pitää mittarilukeman alkaa kolmosella, ei ykkösellä. Paska kesä jälleen kerran. 

Kuumat ilmat pääsääntöisesti loppukestästä. 

Vierailija
24/29 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin realistista Suomessa odottaa 30 asteen lämpötiloja. Ne on aika harvassa.

Viime kesänä oli sisälämpötilakin viikkoja 32-33. Se oli liian kuumaa. 

Vierailija
25/29 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein tyytyväinen. Viime kesäiset helteet oli aivan kamalia. Tällaisessa viileämmässä terveyteni on parempi. Nytkin paistaa aurinko, mutta tuulee sopivasti.

Vierailija
26/29 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Eipä ole ollut metsäpaloja? Ne on aika perseestä.

Vierailija
27/29 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli kesäkuussa 13 hellepäivää, nytkin ollut monta päivää todella lämmintä. Nytkin tulin terassiltani vähäksi aikaa sisätiloihin viilentymään. Vettä on tullut liian vähän, nurmikko melkein karrelle palanut, sateet kiertäneet tämän paikkakunnan todella tehokkaasti. t. Länsi-rannikon asukki

Vierailija
28/29 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan odottamaan ensi kesää. Tämä kesä nyt oli tällainen, että kertaakaan en tullut kesämekkoja pitäneeksi. Niitä on oikeastaan ihan turha ostaakaan jos ei aio matkustella ulkomailla. Jospa ensi kesä olisi kesäisempi ja lämpimämpi. Ja ehkä voin itse sitten paremmin ja pystyn nauttimaankin siitä paremmin. Nyt vaan olen sairastellut, ollut väsynyt ja masentunut. Tämä on ollut raskas vuosi.

Vierailija
29/29 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ei helteitä ja jo pimeneekin. Rajuilmat ukkosineen tosin puuttuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän