No, oletko ollut tyytyväinen Suomen kesäsäähän tähän asti?
Pistetään ketju pystyyn. Jos olet ollut kokonaisuudessaan tyytyväinen, peukku ylös. Jos et, peukku alas. Ja saa kommentoida!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole. Aivan liian kylmä jos näitä muutamaa hassua lämmintä päivää ei lasketa. Minusta kesällä pitää mittarilukeman alkaa kolmosella, ei ykkösellä. Paska kesä jälleen kerran.
Ei ole kovin realistista Suomessa odottaa 30 asteen lämpötiloja. Ne on aika harvassa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole. Aivan liian kylmä jos näitä muutamaa hassua lämmintä päivää ei lasketa. Minusta kesällä pitää mittarilukeman alkaa kolmosella, ei ykkösellä. Paska kesä jälleen kerran.
Kuumat ilmat pääsääntöisesti loppukestästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin realistista Suomessa odottaa 30 asteen lämpötiloja. Ne on aika harvassa.
Viime kesänä oli sisälämpötilakin viikkoja 32-33. Se oli liian kuumaa.
Olen oikein tyytyväinen. Viime kesäiset helteet oli aivan kamalia. Tällaisessa viileämmässä terveyteni on parempi. Nytkin paistaa aurinko, mutta tuulee sopivasti.
Olen. Eipä ole ollut metsäpaloja? Ne on aika perseestä.
Täällä oli kesäkuussa 13 hellepäivää, nytkin ollut monta päivää todella lämmintä. Nytkin tulin terassiltani vähäksi aikaa sisätiloihin viilentymään. Vettä on tullut liian vähän, nurmikko melkein karrelle palanut, sateet kiertäneet tämän paikkakunnan todella tehokkaasti. t. Länsi-rannikon asukki
Alan odottamaan ensi kesää. Tämä kesä nyt oli tällainen, että kertaakaan en tullut kesämekkoja pitäneeksi. Niitä on oikeastaan ihan turha ostaakaan jos ei aio matkustella ulkomailla. Jospa ensi kesä olisi kesäisempi ja lämpimämpi. Ja ehkä voin itse sitten paremmin ja pystyn nauttimaankin siitä paremmin. Nyt vaan olen sairastellut, ollut väsynyt ja masentunut. Tämä on ollut raskas vuosi.
Hyvä, ei helteitä ja jo pimeneekin. Rajuilmat ukkosineen tosin puuttuneet.
olen, ihanat kelit tehdä päivittäistä metsälenkkiä