Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 sektiota takana, 3 lapsi haaveissa...

21.05.2007 |

Onko täällä muita jolle olisi tehty jo 2 sektiota??? Haaveissa olisi siis 3:mas lapsi, mutta hiukan pelottaa, että miten kohtu kestäisi ja tuleeko tässä nyt enää ylipäätään raskaaksi...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty kaksi sektiota mutta ne olivat kolmas ja viides raskaus kun raskausmyrkytys puhkesi niin pahana. silloin kuulin joltakin että jos on kaksi sektiota tehty ei voi normaalisti synnyttää. Mutta lause oli täyttä puppua, ainakin gynekologini sanoi että nykyaikana on niin hyvät ultraäänilaitteet että niissä voidaan todella hyvin arvioida kohdun kunto ja minun kohdallani ainakin normaali synnytys on mahdollinen. Niinpä voin vain neuvoa että varaa hyvälle gynekologiasemalle missä myös 3D ultra mahdollisuus aika ja kysy sieltä että mitä mieltä lääkäri on. Uskoisin että se on hyvin yksilöllistä.

Raskaaksi tuloon en tiedä vaikuttaako sektio mitenkään itse ainakin ensimmäisen sektion jälkeen aloin odottaa ensi yrittämällä neljättä (normaali synnytys) ja sen jälkeen ensi yrittämällä viidettä.

Vierailija
2/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat syntyneet keisarinleikkauksella, ensimmäinen suunnitellusti ja toinen pitkittyneen synnytyksen takia. Kolme vuotta sitten kakkosen leikkauksen aikana lääkäri totesi, että seuraava leikataankin sitten automaattisesti, mutta ehkä tämä ei enää olekaan niin ehdoton sääntö.

Meillä on kolmosta yritetty jo vuoden, lapsettomuustutkimukset on tehty ja yksi inssi on nyt takana, eikä yksikään lääkäri ei missään vaiheessa ole sanonut, että kohtu ei kestäisi kolmatta raskautta tai että raskautumisen vaikeus johtuisi sektioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

minullakin 2 sektiota takana ja lääkärin mukaan seuraavan raskauden tapauksessa leikataan viikko ennen laskettua aikaa.

Mutta se ilmeisesti riippuu vähän ajastakin, jos raskauksien välillä on pitkä aika, kohtu ehtii vahvistua ja voikin yrittää alateitse synnyttämistä.

Raskautumiseen sektio ei tietääkseni vaikuta.