Laitapa radio Dei kuulolle
Mahtavaa että meillä on kristillinen kanava. Hyvää musaa ja sanomaa.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Onko se, se kanava missä kehoitetaan kuolemaan?
Sekoitat nyt vasemmiston liittomaisiin ja suojelukohteisiin, eli jihadisteihin ja muslimeihin.
Rahasta voi juutalainen näytellä vaikka pappia . Raha on Jumala .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatana on Herra
Itse asiassa, jos käsityskykysi riittää, on tutkijoita, jotka väittävät tämän olevan sama persoona (siten kuin me sen ymmärrämme) Jumalan kanssa. Yleensä kyse on pohjimmiltaan ihmisten perusvitsauksista, eli kateudesta, ahneudesta, vallasta ja himosta. Eli voidaanko todeta (minun arkinen päätelmä) että tämä tulee meistä itsestämme, eli koska olemme Jumalan kuvia hyvässä ja pahassa, meissä asuu sekä saatanan että Jumalan kuva.
Rauhaa ja rakkautta alkaneeseen viikkoosi.
Tuommoiset tukijat ovat kyllä väärässa. Minusta on jumalanpilkkaa väittää, että Jumala olisi samaa saatanan kanssa. Jumalassa ei ole mitään vääryyttä. Ja saatana on valheen isä.
Juu yksin deinainen paneskeli leikkijeesujsen kanssa hellari . Helluntailainen harrastaa seksiä Messiaan kanssa ja myy messiaskirjoja .
Ortodoksi vapaamuurarit tiedetään mutta näitä helluntailaisia ei moni tiedä .
Olen kristitty, mutta näistä sunnuntailaisten lahkolaiskanavista pysyn mahdollisimman kaukana.
Me huijattiin vanhan naisen omaisuus ja liikehuoneisto terveisin helluntailaiset !
Vierailija kirjoitti:
Olen kristitty, mutta näistä sunnuntailaisten lahkolaiskanavista pysyn mahdollisimman kaukana.
Miksi väheksyt muita kristittyjä?
HELLUNTAILAISET ON VAPAAMUURAREITA ! RAHAJUMALA .
Kuulkaa DEI ON KAUPALLINEN YRITYS .
Pelastusta ei voi rahalla ostaa kuulkaa mitenkään.
Radio Dei kuuluu nytkin taustalla. Ainoa pahaa mieltä aiheuttava on tuo mainos "selaa satoja sinkkutyttöjä", joka tulee live-lähetyksen mainostilaan. Eikö todellakaan ole mitään valikointimahdollisuutta mainosten suhteen?
Raha ja rikkaudet sitä saadakseen moni on saanut vahingon sielulleen.
Saako sieltä toivoa musaa?
Haluaisin kuulla Austraalilaisen laulu- ja soitinyhtye AC/DC kappaleen Highway to Hell.
Nää on koko TV 7 ja dei ihan suomivastaisia rahankerääjiä .
Vierailija kirjoitti:
Saako sieltä toivoa musaa?
Haluaisin kuulla Austraalilaisen laulu- ja soitinyhtye AC/DC kappaleen Highway to Hell.
Koko maailma on pahan vallassa ja siellä highwayllä. Jeesus pelastaa mutta rahasi menee kanssasi helvettiin jos luulet ostavasi rahalla pelastusta. Tai muut sitä rahasta. Nimittäin.
Myyty rahasta pelastusta olet yhtä paha kuin ryövärit ja huijarit ja ne jotka ostaa rahalla pelastusta. Etsi ammatti ja tee oikeaa työtä .
Vierailija kirjoitti:
Onko se, se kanava missä kehoitetaan kuolemaan?
Vain kuollut voi syntyä uudesti. 1. Kor. 15:36
Kaikki suomalaisia kironneet nämä .
Deiläiset on varastellut huonekaluja myös . Yhden hinduhenkisen gurun juttuja.