Laitapa radio Dei kuulolle
Mahtavaa että meillä on kristillinen kanava. Hyvää musaa ja sanomaa.
Kommentit (55)
Radio Patmos on toinen hyvä. Itsellä on kumpikin pikavalinnassa, jotta voin vaihtaa kanavaa aina kun musiikki alkaa.
Miksi vihaat uskonnollista musiikkia? Jeesus kehotti rakastamaan.
Kuuntelen toisinaan. Kaipaan elämääni muutakin kuin tätä maallista puurtamista.
Hengellisessä musassa on erilainen tunnelma (henki)
Joo, yllättäen woketus loistaa poissaolollaan.
Nykyään kaikki muut ovat niitä hihhulikanavia...
Vierailija kirjoitti:
Hengellisessä musassa on erilainen tunnelma (henki)
Niin on, ja siksi en ymmärrä miksi joku ei sitä rakasta; kuten Jeesus opasti armossaan.
ORTODOKSKIRKON helkareiden vapaamuurareiden MYYNTIJEESUSTA ryöväri en luolassa . Jeesuksen hinta oli 30 shekeliä.
Vierailija kirjoitti:
Radio Patmos on toinen hyvä. Itsellä on kumpikin pikavalinnassa, jotta voin vaihtaa kanavaa aina kun musiikki alkaa.
Sinunkin rahoilla heistä on miljonäärejä tullut ?
Myyntikojut . Osta kirja osta levy mä ostan omakotitalon sun rahoilla hölmö.
Ortodoksihellarit on tienannut myyntijeesuksella mökit tontit autot talot osakkeet asuntoautot ja mitä vielä puuttuu ? Kusettaa luterilaisten rahat vie työpaikat . Jos käyt lähelläkään vie heti kassit ja vaatteet .
Ei mitään pitää johtajien saada miljoonat. Nehän on kaupallisia yrittäjiä .
Enpä laita kun en ole uskishullu.
Vierailija kirjoitti:
Saatana on Herra
Itse asiassa, jos käsityskykysi riittää, on tutkijoita, jotka väittävät tämän olevan sama persoona (siten kuin me sen ymmärrämme) Jumalan kanssa. Yleensä kyse on pohjimmiltaan ihmisten perusvitsauksista, eli kateudesta, ahneudesta, vallasta ja himosta. Eli voidaanko todeta (minun arkinen päätelmä) että tämä tulee meistä itsestämme, eli koska olemme Jumalan kuvia hyvässä ja pahassa, meissä asuu sekä saatanan että Jumalan kuva.
Rauhaa ja rakkautta alkaneeseen viikkoosi.
Nehän käy ihan ryöstöretkillä kirkoissa .
Onko se, se kanava missä kehoitetaan kuolemaan?