Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun viisikymppisenä eroaa niin miehillä on heti uusi haussa, naiset viihtyy itsekseen

Vierailija
13.07.2026 |

Itse erosin aika lailla 50-vuotiaana ja ex muutti heti toisen luo, itse haluan olla itsekseni, vapaus tuntuu ihanalta, vaikka taloudellisesti välillä tiukkaa onkin. Mites muut, oletteko halunneet uuden kumppanin? Mulla on epäilys haluanko enää koskaan, tuntuu kovin sitovalta, en välitä edes treffailla. Ja ero oli tosiaan käytännössä käsitelty ennen eroamista, eli mistään "toipumisajasta" ei kyse. 

Kommentit (716)

Vierailija
561/716 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy tästä maailmasta katkerampaa otusta kuin 50+ lihava, rupsahtanut suominainen. Luojan kiitos  minulla on aasialainen vaimo.

Kuulostat huorikselta. Tuskin löytyy vaimoa. Mä pysyn ainakin näin sinkkuna helposti hoikkana, kun voin syödä just niin kevyesti kun itse haluan. Kukaan ukko ei vieressä vingu makkaroita ja rasvaisia liharuokia. 

Vierailija
562/716 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy tästä maailmasta katkerampaa otusta kuin 50+ lihava, rupsahtanut suominainen. Luojan kiitos  minulla on aasialainen vaimo.

Kuulostat huorikselta. Tuskin löytyy vaimoa. Mä pysyn ainakin näin sinkkuna helposti hoikkana, kun voin syödä just niin kevyesti kun itse haluan. Kukaan ukko ei vieressä vingu makkaroita ja rasvaisia liharuokia. 

Meillä on tätä. Mies haluaa makkaraa ja leikkeleitä.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/716 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönnä puuma sai kaksi lastillista spermaa tisseilleen. Kolmanteen olisin ollut valmis, mutta puuman pillu tuli kipeäksi.

Mitä sä noin pahasti rynkytit että kipeytyy?

Vierailija
564/716 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisellä miehellä on vientiä. Viisikymppisellä naisella ei. Näin ne osat vaihtuu ajan funktiona.

Vierailija
565/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppisellä miehellä on vientiä. Viisikymppisellä naisella ei. Näin ne osat vaihtuu ajan funktiona.

50+ naisissa on selkeä jako: toiset ovat jatkuvassa   k i i m a s s a ja toisilla on  p i l l u  jumahtunut.

Vierailija
566/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirsk. Harva mies vanhenee kuin Sean Connery, Suomessa ovat yleisimmin tyyliä Jussi Halla-aho. Ei kiitos.

Vierailija
567/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeppä naisena profiili deittiappiin ja jatketaan keskustelua sen, mutta vasta sen, jälkeen. 

Nainen löytää seuraa aina. Aina. 

Vierailija
568/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juujuu Pertti, hoitsut pyörii ympärillä 😂 Aasialainen vaimosi on osaston toimintaterapeutti ja "saan jatkuvasti nuorilta naisilta" on katetrointi. Dream on bro! 

Vierailija
569/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buahhhahhhah! Kaikki näkee, miten miesten käy, kun 60 on hollilla, eikä yksikään nainen halua sellaista elämäänsä. Miesten alamäki on todella jyrkkä, kun se alkaa. Kaikki mittarit huutaa punaisella, mutta mitään ette viitsi tehdä ja sitten kuolette elintapasairauksiin, kun naiset jatkaa vielä hyvää elämää. 

Vierailija
570/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, 7-kymppiset naiset onkin teille just sopivaa seuraa 😂

Vierailija
571/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-kymppisellä miehellä on vientiä.... Hautaan.

Lähde: tilastokeskus

Vierailija
572/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset erossa aloitteellisia 3/4 ja usein heillä on uusi jo katsottuna niin ei tarvitse hakea...

Länsimaissa nainen tosiaan avieron hakija noin 70 prosentissa eroista. Fakta, josta ollaan kovin kovin kovin hiljaa. Muistutus jokaiselle miehelle: tehkää avioehto jos teillä vähänkään omaisuutta. Muuten suomihoro vie puolet.

Miksi mies valitsee naisen, joka myöhemmin haluaakin erota? Kuinka tyhmiä te olette?

Miesten tulisi ottaa vastuu valinnoistaan. 

Vierailija
573/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vienti loppunut viiskymppisenä. 51v. tapasin mieheni. Vieläkin jotkut miehet kiinnostuvat minusta.

Vierailija
574/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin uuden kumppanin jo ennen eroa kun vaimo lakkasi harrastamasta kanssani seksiä. Sitten kun olin varmistunut, että uusi kumppani on kunnollinen, niin hain eron vaimostani.

M53

Vierailija
575/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen ei tiedä impotenssista, mutta kaikki selviää aikanaan 😁

Vierailija
576/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni oli erotessa uusi jo katsottuna valmiiksi. Siitä huolimatta jouduin olemaan erossa aloitteellinen, etsin vuokraluukun ja roudasin välttämättömät kamani yhteisestä asunnosta sinne. Plus lopetin yhteisen asunnon kulujen maksamisen, joten miehen oli ennen pitkää pakko tehdä tilanteelle jotain. (Sopuhintaan kuitenkin myin puolikkaani, en ole niin kostonhimoinen.)

Vierailija
577/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, etkö tajua, että miehelläsi oli tuo toinen nainen jo avioliittonne aikana?

Ehkä olikin, entä sitten?

Eli et välittänyt. Olipa hyvä suhde 😒

Vierailija
578/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teeppä naisena profiili deittiappiin ja jatketaan keskustelua sen, mutta vasta sen, jälkeen. 

Nainen löytää seuraa aina. Aina. 

Nyt puhut lööperiä.

Vierailija
579/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa 50+ naisista ei ole enää pano kunnossa, jos ikinä ovat olleetkaan. Osa eronneista tai naimissa olevista puumista ovat todella kiimaisia. En nyt sano, että ovat helppoja saaliita, mutta innokkaasti menevät selälleen ja levittävät reitensä.

Myrkky ukko. Mene pois, sinusta ei pidetä.

Munaton hamppi🤭

Vierailija
580/716 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies viihdy hiekkapillun kanssa.

Minkään ikäiset naiset ei viihdy lerppakullin kanssa.

Vanhankansan vitjamunineen🤭