Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko feministi miehiä johonkin?

Vierailija
12.07.2026 |

^

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mut jos feministi nainen haluaa jonku miehen se on miehelle ku jumalatar olis kasvonsa häneen päin kääntäny.

M35

Tää oli incelein kommentti, jonka oon ikinä tällä palstalla lukenut.

Vierailija
42/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mut jos feministi nainen haluaa jonku miehen se on miehelle ku jumalatar olis kasvonsa häneen päin kääntäny.

M35

Miksi? 

Sä voit olla sellasen kans just oma ittes eikä oo mitään jänniteitä. Ei oo mitään rooleihin perustuvii ennakko oletuksii vaan ootte siinä ihan vaan ihmisinä keskenänne.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin toimiin missä vaaditaan älyä.

Vierailija
44/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Miksi? 

Sä voit olla sellasen kans just oma ittes eikä oo mitään jänniteitä. Ei oo mitään rooleihin perustuvii ennakko oletuksii vaan ootte siinä ihan vaan ihmisinä keskenänne.

M35

Ja sitten se käyttää sua vastaan kaikki sun heikkoudet. Et taida olla järin kokenut naisten kanssa.

Vierailija
45/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Älä vielä sano! Mä kirjotin jo uuden kommentin.

M35

Vierailija
46/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Älä vielä sano! Mä kirjotin jo uuden kommentin.

M35

No mut sun huippuhetkesi meni jo! 

Vierailija
47/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka kohtelevat minua "naisena" ja sitten tavatessaan toisen miehen häntä "miehenä", tarkoittaen sitä, että ottavat vakavammin ja keskustelussa itsestään enemmän antaen sille miehelle kuin minulle naisena, vetävät kyllä hiljaiseksi. Sellaista hiljaista, huomaamatonta sovinismia.

Naiselle ei kannata kertoa itsestään mitään henkilökohtaista ja siten antaa hänelle keinoja henkiseen väkivaltaan ja manipulointiin. Naisen kanssa pitää olla aina varuillaan.

Vierailija
48/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka kohtelevat minua "naisena" ja sitten tavatessaan toisen miehen häntä "miehenä", tarkoittaen sitä, että ottavat vakavammin ja keskustelussa itsestään enemmän antaen sille miehelle kuin minulle naisena, vetävät kyllä hiljaiseksi. Sellaista hiljaista, huomaamatonta sovinismia.

Naiselle ei kannata kertoa itsestään mitään henkilökohtaista ja siten antaa hänelle keinoja henkiseen väkivaltaan ja manipulointiin. Naisen kanssa pitää olla aina varuillaan.

Ei ole olemassa mitään "naista" sen enempää kuin "miestä". Et edusta kaikkia miehiä maailmassa ajatuksinesi, enkä minä kaikkia naisia maailmassa. Ymmärrätkös?

Vierailija
49/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt mitenkään varsinaisesti tarvitse sen enempää kuin muita naisiakaan, mutta kyllä meillä feministeillä on rakkaat isät, veljet, puolisot, pojat, miespuoliset sukulaiset ja kaverit.

Vierailija
50/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt mitenkään varsinaisesti tarvitse sen enempää kuin muita naisiakaan, mutta kyllä meillä feministeillä on rakkaat isät, veljet, puolisot, pojat, miespuoliset sukulaiset ja kaverit.

Sääliksi käy heitä, tai ei oikeastaan, koska itse ovat munattomia vässyköitä, jotka suostuvat siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi