Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko feministi miehiä johonkin?

Vierailija
12.07.2026 |

^

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee pitämään yllä infraa ja maksamaan veroja, jotta feministi voi loisia.

Tämä on naisvihaa!

Infrastruktuuri on patriarkaalinen sortorakenne!

Vierailija
22/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse vaan kaipaan minä siinä missä muutkin kumppania, joka rakastaa ja jota rakastaa. Sellaista hyvää ihmistä, miespuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntipukiksi.

Vierailija
24/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilymään elossa. :)

Vierailija
25/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvisee siihen että sähköt on päällä, vesi virtaa molempiin suuntiin, låmmitys toimii, tiet on kunnossa, kaupoissa on ruokaa jne. lista on loputon.

Vierailija
26/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin vaihtaa itse auton jakohihnaa.

Mulkullako sinä sen jakarin vaihdat? 

Vierailija
27/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviihan se ainakin sen valkoisen heteromiehen mitä vihata ja syyllistää kaikesta. Ketä feministit sitten parjaisivat?

Vierailija
28/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvisee siihen että sähköt on päällä, vesi virtaa molempiin suuntiin, låmmitys toimii, tiet on kunnossa, kaupoissa on ruokaa jne. lista on loputon.

Me tehdään metatyötä, joka on paljon arvokkaampaa! Sähkö on ihan lasten leikkiä, se tulee tuulesta ja auringosta.

Vierailija
29/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mut jos feministi nainen haluaa jonku miehen se on miehelle ku jumalatar olis kasvonsa häneen päin kääntäny.

M35

Vierailija
30/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmisiä me kaikki olemme. Sinäkin, provomies, olet silmissäni ensisijaisesti ihminen. Sen mukaan ihmiset määrittelen, millainen hän on ihmisenä. Minäkin olen ensisijaisesti ihminen, en nainen, enkä feministi. Ihminen, joka pyrkii alistamaan, tarjoilee vastakkainasettelua, ennakkoluuloja, valheita muille toisesta ihmisryhmästä ylentääkseen itseään ja ajaakseen omaa agendaansa, ei ole minusta kiinnostava vaan vähän tylsä, eikä hirveän älykästä keskusteluseuraa taikka rehellinen.

Vierailija
31/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse vaan kaipaan minä siinä missä muutkin kumppania, joka rakastaa ja jota rakastaa. Sellaista hyvää ihmistä, miespuolista.

Kauhean epäfeminististä asettaa joitain sukupuolioletuksia ja -vaatimuksia. Mistä voit tietää henkilön identiteetin? Voi identifioitua miksi haluaa!

Vierailija
32/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miestä mihinkään tarvitse. Korjaan kämpässä itse enemmän kuin kukaan miesystävä on osannut tehdä, ja loput ulkoistan asiaan koulutetulle henkilölle. Yhtään asiaa täällä ei mulkulla korjata.

Kuitenkin minulla on paljonkin miehiä ympärilläni. He ovat itsekin feministejä ja siten hyvää seuraa. Voisin tuohon ottaa huvikseni miesystävänkin taas joskus, mutta sellaista en tarvitse.

Vierailija
33/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ihmisiä me kaikki olemme. Sinäkin, provomies, olet silmissäni ensisijaisesti ihminen. Sen mukaan ihmiset määrittelen, millainen hän on ihmisenä. Minäkin olen ensisijaisesti ihminen, en nainen, enkä feministi. Ihminen, joka pyrkii alistamaan, tarjoilee vastakkainasettelua, ennakkoluuloja, valheita muille toisesta ihmisryhmästä ylentääkseen itseään ja ajaakseen omaa agendaansa, ei ole minusta kiinnostava vaan vähän tylsä, eikä hirveän älykästä keskusteluseuraa taikka rehellinen.

Ai mä luulin että oon kirahvi 

Mutta olenkin mies eli sika 

Kiitos feministi, kun korjasit virheellisen oletuksen!

Vierailija
34/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä miestä mihinkään tarvitse. Korjaan kämpässä itse enemmän kuin kukaan miesystävä on osannut tehdä, ja loput ulkoistan asiaan koulutetulle henkilölle. Yhtään asiaa täällä ei mulkulla korjata.

Kuitenkin minulla on paljonkin miehiä ympärilläni. He ovat itsekin feministejä ja siten hyvää seuraa. Voisin tuohon ottaa huvikseni miesystävänkin taas joskus, mutta sellaista en tarvitse.

Yök, ei kai ne identifioidu miehiksi? Ja jos kyllä, kai niillä on pillu?

Vierailija
35/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mut jos feministi nainen haluaa jonku miehen se on miehelle ku jumalatar olis kasvonsa häneen päin kääntäny.

M35

Miksi? 

Vierailija
36/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on miehen kanssa, koska hän haluaa olla ei siksi etteikö pärjäsi yksin.

Vierailija
37/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tehdään metatyötä, joka on paljon arvokkaampaa! Sähkö on ihan lasten leikkiä, se tulee tuulesta ja auringosta.

Ei kun töpselistä!

Vierailija
38/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on miehen kanssa, koska hän haluaa olla ei siksi etteikö pärjäsi yksin.

Lue: kuka tahansa terve ei-läheisriippuvainen aikuinen. 

Feministi on intersektionaalinen wokettaja, joka vihaa miehiä ja kannattaa palestiinalaisia translapsia ja verileikkejä.

Vierailija
39/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka kohtelevat minua "naisena" ja sitten tavatessaan toisen miehen häntä "miehenä", tarkoittaen sitä, että ottavat vakavammin ja keskustelussa itsestään enemmän antaen sille miehelle kuin minulle naisena, vetävät kyllä hiljaiseksi. Sellaista hiljaista, huomaamatonta sovinismia.

Vierailija
40/50 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten työt robotille? Naisena hyväksyn vain robotin asentajaksi. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä