Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun menette jonnekin, toivotteko usein, että se olisi jo ohi?

Vierailija
12.07.2026 |

Hassu kysymys, tiedän. Mutta monesti kun menee vaikka jonnekin kissanristiäisiin, toivoo että pääsisi kotiin jo ennen kuin juttu edes alkaa!

Ymmärrättekö yhtään, mitä ajan takaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hävettää, mutta mulla toi tunne tuli tosi vahvana jopa oman isän hautajaisissa, mietin vaan ärsyyntyneenä, että kauan toi pappi aikoo pölöttää.

Vierailija
22/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että voit kieltäytyä kaikesta mihin et halua mennä? : ) Vaikka onhan se välillä ihan hyvä käydä epämukavuusalueellaan.

Ei töistä voi kieltäytyä, hupsu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että voit kieltäytyä kaikesta mihin et halua mennä? : ) Vaikka onhan se välillä ihan hyvä käydä epämukavuusalueellaan.

Suhteessa kun olin niin piti käydä puolison sukulaisten synttäreillä mitkä eivät olisi kiinnostaneet yhtään. 

Vierailija
24/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIna, ihan sama mihin menen.

Vierailija
25/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teatterissa tai leffassa, kun huomaan, etten tykkääkään.

Vierailija
26/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minulla on omituisesti sellainen olo jopa silloin, kun tykkään siitä, missä olen. Esimerkiksi olen leffateatterissa ja pidän elokuvasta, mutta vilkuilen silti kelloa, ihan kuin kärsimättömänä odottaisin sen loppuvan jo pian.

Olen olettanut, että se on jokin stressihäiriöön liittyvä juttu. En osaa vain nauttia hetkestä ajattelematta, missä minun pitäisi olla seuraavaksi. Enkä osaa rentoutua kuin kotona.