Miksi jotkut pitää marketin sisällä aurinkolaseja? Tai pilvisellä ilmalla?
Kommentit (60)
Mulla on aurinkolasit vahvuuksilla ja ne yksinkertaisesti joskus unohtuvat vaihtaa tavallisiin silmälaseihini ennen kuin menen sisälle jonnekin . Ajaessa voi matkalla olla aurinkoa ja kun pysähdyn jossakin jälleen sama juttu, vaikka olisi kuinka pilvistä. Silmäni tottuvat näkemään aurinkolaseilla ja jossakin hetkessä tajuaa, että elämä voisi olla valoisampaa ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys joka herkistää silmiä valolle
Esimerkkejä tällaisista lääkkeistä?
En pidä,että miehet tuijottaa,miehen karkoitukseksi pidän.Varsinkin niiden eläkeläispappojen.
Jos ei jaksa meikata, saatan laittaa aurinkolasit vaikka ei aurinko paista. Mitä sitten?
Minä pidän pyöräilykypärääkin, jos olen pyörällä liikenteessä. En jaksa ottaa pois päästä kauppareissun ajaksi ja tukkakin on sen alla lätässä ja hikinen.
Revi siitä, ap.
Miksi, miksi, miksi, eikö sinulla ole äitiä jolta kysellä?
Esim. jos aurinko on paistanut ulkona/kotoa lähtiessä eikä ole koteloa, johon ne lasit laittaisi, tai ei vaivaudu ottamaan niitä päästä kolmen minuutin kauppareissun takia. Toivottavasti tämä vastaus auttoi ja saat rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän pyöräilykypärääkin, jos olen pyörällä liikenteessä. En jaksa ottaa pois päästä kauppareissun ajaksi ja tukkakin on sen alla lätässä ja hikinen.
Revi siitä, ap.
Sama. Olen ollut mm. kaupassa, kirjastossa ja äänestämässä pyöräilykypärä päässä. Toivottavasti kukaan ei ole mennyt järkytyksestä raiteiltaan.
Onko joku mamma nyt taas nähnyt minut Toijalan S-marketissa aurinkolasit päässä kesäkurpitsalaarilla? En tykkää laittaa laseja otsalle ja pelkään että menevät kassissa rikki.
Minulla on tummenevat linssit jotka pysyvät aika kauan tummina sisälle mentäessä.
Ovat tosi kätevät, ei tarvi erikseen aurinkolaseja.
Joskus näkee myös keikalla jonkinlaisia puoliharrastajabändejä, joiden solisti esiintyy aurinkolasit päässä. Illalla sisätiloissa. Jos ei todellakaan ole pokkaa ja itsetuntoa kohdata yleisöä ilman aurinkolaseja sisätiloissa, olisi huomattavan parempi harrastaa jotakin muuta kuin 'esiintymistä'!
Kaupan kirkkaat valot aiheuttavat pyörryttävän olon. Siksi.
Minä pidän nukkuessakin, koska kesäyöt ovat niin valoisia.
Aurinkolasit ovat silmälasivahvuuksilla, ja ilman laseja ei näe mitään, esim minä kaupassa, eikä ole silmälasit mukana, taikka ei jaksa vaihdella eestaas. Joillain tuo sama autolla ajaessa.
Valonarkuus tai migreeni.
Silmät alkavat vetistää valosta tai tuulesta.
Peittelee väsymystä/ itkusta turvonneita silmiä/ mustaa silmää/ krapulaa/ päihtymystä.
Joku kenties haluaa olla mystinen, tai ei niin tunnistettava.
On varmaan muitakin syitä, ja nämä saattanut tullut jo ketjussakin..
Voi olla jokin leikkaus tai sairaus, minkä vuoksi autinkolaseja pidetään.
Minulla on aurinkolasit vahvuuksilla. Aina en viitsi ottaa mukaan kaksia laseja sit toimin näin. En näe esim kaupassa lukea mitään hintalappuja jos ei ole lasit päässä.
Ja tottapuhuen en itsekään pidä asioinnista ihmisten kanssa aurinkolasit päässä. Tuntuu kuin puhus jollekin seinälle kun silmiä ei näy
Vierailija kirjoitti:
Joskus näkee myös keikalla jonkinlaisia puoliharrastajabändejä, joiden solisti esiintyy aurinkolasit päässä. Illalla sisätiloissa. Jos ei todellakaan ole pokkaa ja itsetuntoa kohdata yleisöä ilman aurinkolaseja sisätiloissa, olisi huomattavan parempi harrastaa jotakin muuta kuin 'esiintymistä'!
Solisti saattaa tarvita silmälasit 24/7, mutta se ei välttämättä sovi hänen rock imagoonsa, jolloin aurinkolasit omilla vahvuuksilla ratkaisevat asian. ;)
Yksi mahdollinen skenaario. Terv. Itse "puolisokea", en tosin esiintyjä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tummenevat linssit jotka pysyvät aika kauan tummina sisälle mentäessä.
Ovat tosi kätevät, ei tarvi erikseen aurinkolaseja.
Kyseinen ominaisuus on ihan perseestä silloin kun ajaa sisälle parkkitaloon.
Peittävät liskosilmiään. He ovat täällä keskuudessamme!