Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pitää marketin sisällä aurinkolaseja? Tai pilvisellä ilmalla?

Vierailija
12.07.2026 |

Tuli mieleen kysyä. 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittävät liskosilmiään. He ovat täällä keskuudessamme! 

Vierailija
42/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aurinkolasit vahvuuksilla ja ne yksinkertaisesti joskus  unohtuvat vaihtaa tavallisiin silmälaseihini ennen kuin menen sisälle jonnekin . Ajaessa voi matkalla olla aurinkoa ja kun pysähdyn jossakin jälleen sama juttu, vaikka olisi kuinka pilvistä. Silmäni tottuvat näkemään aurinkolaseilla ja jossakin hetkessä tajuaa, että elämä voisi olla valoisampaa ilman niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkitys joka herkistää silmiä valolle

Esimerkkejä tällaisista lääkkeistä?

Vierailija
44/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä,että miehet tuijottaa,miehen karkoitukseksi pidän.Varsinkin niiden eläkeläispappojen.

Vierailija
45/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😎

Vierailija
46/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jaksa meikata, saatan laittaa aurinkolasit vaikka ei aurinko paista. Mitä sitten?

Vierailija
47/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän pyöräilykypärääkin, jos olen pyörällä liikenteessä. En jaksa ottaa pois päästä kauppareissun ajaksi ja tukkakin on sen alla lätässä ja hikinen.

Revi siitä, ap. 

Vierailija
48/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, miksi, miksi, eikö sinulla ole äitiä jolta  kysellä?

Vierailija
49/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos aurinko on paistanut ulkona/kotoa lähtiessä eikä ole koteloa, johon ne lasit laittaisi, tai ei vaivaudu ottamaan niitä päästä kolmen minuutin kauppareissun takia. Toivottavasti tämä vastaus auttoi ja saat rauhan. 

Vierailija
50/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän pyöräilykypärääkin, jos olen pyörällä liikenteessä. En jaksa ottaa pois päästä kauppareissun ajaksi ja tukkakin on sen alla lätässä ja hikinen.

Revi siitä, ap. 

Sama. Olen ollut mm. kaupassa, kirjastossa ja äänestämässä pyöräilykypärä päässä. Toivottavasti kukaan ei ole mennyt järkytyksestä raiteiltaan. 

Vierailija
51/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku mamma nyt taas nähnyt minut Toijalan S-marketissa aurinkolasit päässä kesäkurpitsalaarilla? En tykkää laittaa laseja otsalle ja pelkään että menevät kassissa rikki. 

Vierailija
52/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummenevat linssit jotka pysyvät aika kauan tummina sisälle mentäessä.

Ovat tosi kätevät, ei tarvi erikseen aurinkolaseja.

Vierailija
53/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee myös keikalla jonkinlaisia puoliharrastajabändejä, joiden solisti esiintyy aurinkolasit päässä. Illalla sisätiloissa. Jos ei todellakaan ole pokkaa ja itsetuntoa kohdata yleisöä ilman aurinkolaseja sisätiloissa, olisi huomattavan parempi harrastaa jotakin muuta kuin 'esiintymistä'!

Vierailija
54/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kirkkaat valot aiheuttavat pyörryttävän olon. Siksi.

Vierailija
55/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän nukkuessakin, koska kesäyöt ovat niin valoisia. 

Vierailija
56/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit ovat silmälasivahvuuksilla, ja ilman laseja ei näe mitään, esim minä kaupassa, eikä ole silmälasit mukana, taikka ei jaksa vaihdella eestaas. Joillain tuo sama autolla ajaessa.

Valonarkuus tai migreeni. 

Silmät alkavat vetistää valosta tai tuulesta. 

Peittelee väsymystä/ itkusta turvonneita silmiä/ mustaa silmää/ krapulaa/ päihtymystä.

Joku kenties haluaa olla mystinen, tai ei niin tunnistettava. 

On varmaan muitakin syitä, ja nämä saattanut tullut jo ketjussakin.. 

Vierailija
57/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla jokin leikkaus tai sairaus, minkä vuoksi autinkolaseja pidetään.

Vierailija
58/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aurinkolasit vahvuuksilla. Aina en viitsi ottaa mukaan kaksia laseja sit toimin näin. En näe esim kaupassa lukea mitään hintalappuja jos ei ole lasit päässä.

Ja tottapuhuen en itsekään pidä asioinnista ihmisten kanssa aurinkolasit päässä. Tuntuu kuin puhus jollekin seinälle kun silmiä ei näy

Vierailija
59/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus näkee myös keikalla jonkinlaisia puoliharrastajabändejä, joiden solisti esiintyy aurinkolasit päässä. Illalla sisätiloissa. Jos ei todellakaan ole pokkaa ja itsetuntoa kohdata yleisöä ilman aurinkolaseja sisätiloissa, olisi huomattavan parempi harrastaa jotakin muuta kuin 'esiintymistä'!

Solisti saattaa tarvita silmälasit 24/7, mutta se ei välttämättä sovi hänen rock imagoonsa, jolloin aurinkolasit omilla vahvuuksilla ratkaisevat asian. ;) 

Yksi mahdollinen skenaario. Terv. Itse "puolisokea", en tosin esiintyjä

Vierailija
60/60 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tummenevat linssit jotka pysyvät aika kauan tummina sisälle mentäessä.

Ovat tosi kätevät, ei tarvi erikseen aurinkolaseja.

Kyseinen ominaisuus on ihan perseestä silloin kun ajaa sisälle parkkitaloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä