Miksi jotkut pitää marketin sisällä aurinkolaseja? Tai pilvisellä ilmalla?
Kommentit (60)
Mulla on silmälasivahvuudet aurinkolaseissa. En ala vaihtelemaan ees taas.
Ei minulla ole kesäisin koskaan silmälaseja mukana. Aurinkolasit vahvuuksilla.
Piilareilla ei minun näköäni voi korjata.
Ettei ötökät lennä silmiin kesällä
Itsellä on silmälasit jotka auringossa ja jonkin verran pilviselläkin tummuvat. Sisälle mennessä kestää tovin että palautuvat.
Minulla myös silmät leikattuja käytän myös usein pilvisellä säällä aurinkolaseja. En kyllä sisällä paitsi joissakin kaupoissa.
Sehän se vasta olisikin idioottimaista mennä kauppaan niin, että ottaisi vahvuuksilla olevat aurinkolasit pois päästä ja sitten siellä haparoisi menemään sumuisin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on silmälasit jotka auringossa ja jonkin verran pilviselläkin tummuvat. Sisälle mennessä kestää tovin että palautuvat.
Silmälasiesi linssit ovat siis fototrooppiset.
Pilvinen sää ei estä auringon UV säteilyä.
Migreeni
Itkuiset silmät
Herkät silmät
Allerginen reaktio joka näyttää pahalta
Voi olla: Hermoston herkkyys, valoherkkä, migreeniherkkyys, neurologisen kohtauksen riski, kaupan liian kirkkaat valkoiset keinovalot, valossa on välkkymistaajuus. Osalla kaupunki ym ahdistus vähenee kun on tummennus. Katuvalot superkirkkaita. Osaa väsyttää. Moni etsii hämärää.
Lääkitys joka herkistää silmiä valolle
Vierailija kirjoitti:
Herkät silmät, tai migreeniherkkyys.
Suomeksi: karseat silmäpussit pitää peittää.
Vierailija kirjoitti:
Migreeni
Itkuiset silmät
Herkät silmät
Allerginen reaktio joka näyttää pahalta
Unohdit listaltasi silmäpussit ja mustan silmän.
Laseissa vahvuudet eikä mukana tavan silmälaseja
Unohdan ne joskus päähäni, jos olen menossa vaikka kauppaan. Kotelo ole mukana taskussa enkä viitsi niitä ripustaa mihinkään paidan kaulukseenkaan roikkumaan, jos vaikka putoavat kumartuessani.
Epilepsian takia. Kirkkaat valot aiheuttavat kohtauksia.
Silmälasit saa tummana. Tai siis ne tilataan aurinkolasina jossa silmälasilinssit.
Minulla on käytössä vain yhdet silmälasit, jotka tummuvat uv-säteiden vaikutuksesta aurinkolaseiksi. Ne muuttuvat aika tummiksi jo pilviselläkin säällä eivätkä vaalene heti sisälle mennessäni. Tällaisia suosittelen muillekin, koska silloin ei tarvitse vaihdella laseja! Ainoa huono puoli on, että autossa nämä eivät tummu, koska auton lasit eivät läpäise uv-säteitä ja mulla onkin autossa vanhemmat aurinkolasit voimakkuuksilla.
Luin just ulkona aurinkolasit päässä, vaikka olin varjossa ja kevyesti pilvinen taivas. Jotenkin se valkoinen paperi tuntui kovalta silmille ja arskat päässä oli mukavempi lukea.