Perustele miksi sinulla on pitbull
Kommentit (31)
Hiukkasen nauratti kun n.25-v. tatuoitu tekotukka blondi tuli vastaan oman pitbullinsa kanssa, ja uhosi että taistelukoira, älä tule lähelle. No en mennyt, mutta pakko oli ohittaa laumikseni 70kg kanssa. Mutta jos olis tullut taistelu niin kyllä valitettavasti se olisi ollut pitbullin kannalta 0 points.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi päästää irti raatelemaan jonkun joka ärsyttää. Esim. kerran yksi yön timo sai jalat alleen ja ahdistelu keskeytyi, kun Rambo näytti hampaita.
Piikille joutaisit niin sinä kuin pitbullisi.
Varo vain tai Rambo saa kaulastasi herkkupalan.
Mikä sinä olet minua käskemään yhtään mihinkään?
Eikö pelota yhtään tilastot siitä, kuinka moni vakava tai kuolemaan johtanut puremistapaus on putbullin? On kohdistunut mhös omistajaan tai perheen lapsiin. Vai meneekö se ajatus niin, että " nuo on muita koiria, mun koira on se poikkeus nallukka"?
Niin ajatteli moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä olet minua käskemään yhtään mihinkään?
Turpa kiinni ressukka, vastaat vain kun kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi päästää irti raatelemaan jonkun joka ärsyttää. Esim. kerran yksi yön timo sai jalat alleen ja ahdistelu keskeytyi, kun Rambo näytti hampaita.
Sivallan puukolla kaulan hauvaltasi auki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivallan puukolla kaulan hauvaltasi auki
Et sivalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pelota yhtään tilastot siitä, kuinka moni vakava tai kuolemaan johtanut puremistapaus on putbullin? On kohdistunut mhös omistajaan tai perheen lapsiin. Vai meneekö se ajatus niin, että " nuo on muita koiria, mun koira on se poikkeus nallukka"?
Niin ajatteli moni muukin.
Täällä on paljon asiatonta ja väkivaltaista tekstiä. Liittyykö se jotenkin pitbulleihin? Mietin vaan.
Mut ylhäällä on asiallinenkin kysymys.
Reps. Arvata voi ettei mitään muuta rotua tullut mieleen ennen kuin hankit tämän ruman, älyvapaan otuksen, jolla on hengitysvaikeuksia lyhyen kuononsa vuoksi, ja muita todella merkittäviä terveysongelmia vain sen vuoksi että sinö ja kaltaisesi tarvitsevat egon pönkitystä tyhjään elämäänsä.